Gå til innhold

Far som konstant tok hånda si i buksa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr det når menn konstant har hånda si i buksa? Min far gjorde alltid det. Vi har ikke hatt kontakt med han på flere år pga rus, men jeg syntes det var ekstremt ukomfortabelt på den tiden. Han la aldri merke til at han gjorde det selv og mente han bare «klødde seg» når jeg spurte. Mamma dytta borti han når han gjorde det og da stoppa han, men det tok ikke lang tid før han gjorde det igjen. Nesten så han ikke klarte å kontrollere det.

Bare så det er sagt så har han aldri gjort oss noe og var en god far. Men jeg var og er enda nysgjerrig på hvorfor han gjorde det, kan det ha vært rusen? Når jeg tenker på det så er det veldig rart å ikke kunne kontrollere når man har 3 døtre og spesielt når vi så film i armkroken hans. 

Anonymkode: 1695e...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva betyr det når menn konstant har hånda si i buksa? Min far gjorde alltid det. Vi har ikke hatt kontakt med han på flere år pga rus, men jeg syntes det var ekstremt ukomfortabelt på den tiden. Han la aldri merke til at han gjorde det selv og mente han bare «klødde seg» når jeg spurte. Mamma dytta borti han når han gjorde det og da stoppa han, men det tok ikke lang tid før han gjorde det igjen. Nesten så han ikke klarte å kontrollere det.

Bare så det er sagt så har han aldri gjort oss noe og var en god far. Men jeg var og er enda nysgjerrig på hvorfor han gjorde det, kan det ha vært rusen? Når jeg tenker på det så er det veldig rart å ikke kunne kontrollere når man har 3 døtre og spesielt når vi så film i armkroken hans. 

Er du virkelig så naiv? Pedofil kalles dette. Ikke kløe. 

Anonymkode: 4aadb...728

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (4 minutter siden):

Tror det bare er en mannfolk ting. Har nok ikke noe med rusen å gjøre

Dette er ikke normalt en mannfolk ting.

En ting var om han var helt alene. Men ute blant folk har de aller fleste folkeskikk nok til å ikke gjøre slik.

Og at han gjør det med tre småjenter til stede, og når de sitter i armkroken hans, åssen type far gjør det!? Det er jævlig creepy og kvalmt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kalles vel strengt tatt ikke pedofili nei.

Anonymkode: 23b5d...693

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Naiv? Jeg var 13 år på den tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (7 minutter siden):

Dette er ikke normalt en mannfolk ting.

En ting var om han var helt alene. Men ute blant folk har de aller fleste folkeskikk nok til å ikke gjøre slik.

Og at han gjør det med tre småjenter til stede, og når de sitter i armkroken hans, åssen type far gjør det!? Det er jævlig creepy og kvalmt.

Jeg vet, det høres ikke bra ut i det hele tatt. Jeg blir kvalm av tanken. Men han var en god far og gjorde oss aldri noe vondt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en mann som har for vane å gjøre akkurat det samme, la meg forklare. Jeg er hverken en avviker eller en potensiell "predator". Og det er det INGENTING som tyder på at nevnte Far heller er. Jeg har ofte hånden i buksen for å lette på ubehaget som oppstår mellom bukse og mage. Det har alt med komfor å gjøre. 

Avviker er den som som ser overgrep og uønsket sexuell adferd i alt. 

Skjerpings! 🙂

Endret av KnekkeBørre
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Som en mann som har for vane å gjøre akkurat det samme, la meg forklare. Jeg er hverken en avviker eller en potensiell "predator". Og det er det INGENTING som tyder på at nevnte Far heller er. 

Hånden har ofte hånden i buksen for å lette på ubehaget som oppstår mellom bukse og mage. Det har alt med komfor å gjøre. 

Avviker er den som som ser overgrep og uønsket sexuell adferd i alt. 

Skjepings! 

Har du hørt om normal folkeskikk da?

Anonymkode: 645cb...aa0

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han gjorde det aldri ute i offentligheten, kun hjemme. Og oftest når han lå og slappet av

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man gjør gjerne dette ikke i det offentlige rom. Men i sitt eget hjem bør man kunne tillate seg visse friheter. Ja, selv om den nærmeste familie er til stedet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, KnekkeBørre said:

Man gjør gjerne dette ikke i det offentlige rom. Men i sitt eget hjem bør man kunne tillate seg visse friheter. Ja, selv om den nærmeste familie er til stedet. 

Nei, ikke foran barna. Barna dine har ikke lyst å bli minnet på at du har et kjønnsorgan der. Det kan også virke for dem som om du ønsker å kose med penis.

Det er like ekkelt som om du skulle pille nese og tørke det på stolen du sitter på

Anonymkode: 67223...70a

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjorde det aldri ute i offentligheten, kun hjemme. Og oftest når han lå og slappet av

Se der ja. Man kan gjerne bli flau over sine foreldres uvaner og oppførsel. Men man trenger ikke - som mange her på tråden - kalle det for en traumefremkallende opplevelse. 

Ja, det kan være kleint når det gjelder sin egen far, men når du opplever at typen din gjør det samme, vil det bare oppleves som mildt irriterende 😁

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (8 minutter siden):

Hæ!! NEI!! Det lærer alle småbarn.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, ikke foran barna. Barna dine har ikke lyst å bli minnet på at du har et kjønnsorgan der. Det kan også virke for dem som om du ønsker å kose med penis.

Det er like ekkelt som om du skulle pille nese og tørke det på stolen du sitter på

Anonymkode: 67223...70a

Jeg liker "pille seg i nesa" referansen. Det er akkurat like harmløst som det denne mannen gjorde. 

Ikke særlig raffinert oppførsel, men dæven så naturlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg si fra eller til hva det var.

Men jeg er kvinne, og jeg fikler med ting. Kunne like godt vært en dings. Men i sofaen har jeg ofte ikke noe, og uten at jeg gjør noe bevist, har hånda funnet veien nedentil, og jeg, hva skal jeg kalle det, tvinner på håret der. Likt som å bruke en fidget leke egentlig. Bare noe for hånda å være opptatt med. Skjer som sagt uten en bevist tanke.

Jeg er singel, ingen barn, og bor alene. Så er ingen som kan bli påvirket 😅

*Og jeg gjør selvsagt ikke slikt når jeg er på besøk hos noen. Skal man si at selv om det er en ubevist handling, så vet også hjernen at det ikke er sømmelig med en hånd nede der ute blant folk 😅

Anonymkode: 19022...518

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ!! NEI!! Det lærer alle småbarn.

Hei, Tante Barneløs. Ta dem en bolle. Og gjerne en valium attåt :blomst2:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Hei, Tante Barneløs. Ta dem en bolle. Og gjerne en valium attåt :blomst2:

Jeg har flere barn. Voksne nå. Ingen av dem eller noen andre jeg har vært i samme rom som tar seg på kjønnsoganet foran andre.

Er det virkelig noen som ikke har lært det hjemme?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...