Gå til innhold

Mamma dater en fyr som snakker nedlatende om meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i starten av 20 åra og bor fortsatt hjemme grunnet økonomi, studier osv.. 

Jeg har en liten fast stilling og tar ekstra ved siden av ved mulighet. Jeg betaler for å bo hjemme, hjelper til med husarbeid, handling o.l. 

Mamma møtte en fyr for et par mnd siden og han har vært her hjemme et par ganger. De er i dating fasen. Har pratet med han på tomannshånd og opplever han da som hyggelig, morsom og koselig. 

Jeg setter meg som regel alltid på rommet når han kommer over på besøk. 
Veggene her hjemme er ikke så lydtette, så kan til tider høre samtalene dems. 

Her om dagen overhørte jeg at han baksnakket meg. Han sa slikt: «Er det ikke på tide at dattera de flytter ut snart da?» og i tillegg til «Tror ikke noe på at hun betaler for å bo hjemme».. Videre fortsetter han med å kommentere om at jeg er lat og bortskjemt.. 

Jeg blir så provosert.. provosert over hvorfor han skal absolutt blande seg opp i dette. Virker som han er flue på veggen her og ser hva jeg driver med… 

Dessverre så har jeg ikke råd til å flytte ut akkurat nå grunnet økonomi. Kjenner til flere venner av meg som bor fortsatt hjemme og trodde ikke at det var så unormalt å bo hjemme i starten av 20 årene? 

Har ikke noe godt inntrykk av han noe mer, og håper helt ærlig at det ikke blir noe mellom han og mamma.. 

Skal jeg si noe om dette til mamma ang. hva jeg overhørte? Hun har ikke sagt noe om dette til meg enda 

Anonymkode: be029...668

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ikke ut som en storsjarmør nei.. Baksnakke datter i datingfase.. 

Jeg ville sagt i fra til mammaen din. Hun vet jo at han har sagt det, så ingenting nytt under solen dette her

Anonymkode: 290e4...906

Skrevet

Du blir dessverre å få mye unødvendig motstand her inne. Føler med deg 🫂 ❤️ 

Anonymkode: 4796e...0b0

Skrevet

Jeg synes du skal ta det opp med din mor.

Det høres ut som en tulling. Hvem sier slike ting om daten sin datter? Hvis jeg var din mor så hadde jeg kastet han ut. Hun vet jo også at det er lytt der. Hvordan skal du kunne ha et ok forhold til den fyren?

Si at hun skal dumpe han og finne seg en litt mer smart type. En som venter til datter er ute av huset før han kritiserer. 

Anonymkode: a1634...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...