AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Er i et nytt forhold og nye kjæresten han har en uvant måte å få orgasme på. På en måte stanser orgasmen på topp, hele han stivner i krampe og der blir han i mange minutter før han kommer ned igjen og da er han ofte totalt utslitt. Orgasmen er så intens og lang at den tar all energien hans. Glad jeg, men hvor vanlig er det at orgasmen stanser på topp og enn blir der i mange minutter? Anonymkode: c76e3...dd8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Kanskje han burde puste dypt fra magen, slippe ut et stort "Aaaaaaah". Høres sånn ut, spør du meg, ☺️ Anonymkode: 22478...935 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Det er jo helt topp! Har det akkurat på samme måte. M55 Anonymkode: b7053...795 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kanskje han burde puste dypt fra magen, slippe ut et stort "Aaaaaaah". Høres sånn ut, spør du meg, ☺️ Anonymkode: 22478...935 Kanskje, tviler om det funker. Han stønner intenst på vei inn i orgasmen, men da han stivner i kramper stopper alt, han holder pusten, bare små hikst og hiver veldig etter pusten, før han etter minutter igjen stønner intenst mot slutten av orgasmen Anonymkode: c76e3...dd8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er jo helt topp! Har det akkurat på samme måte. M55 Anonymkode: b7053...795 Har du og det sånn! Har du det sånn hver gang orgasmen kommer, eller bare noen ganger eller når dere gjør noe spes? Som jeg svarte en annen. Mannen min stønner intenst på vei inn i orgasmen, så stivner han i kramper, blir nesten som han holder pusten, bare små hikst og hiver etter pusten i mange minutter, før han igjen stønner intenst på vei mot slutten av orgasmen. Opplever du og det på samme måte? Anonymkode: c76e3...dd8
Bamseklemmer Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er i et nytt forhold og nye kjæresten han har en uvant måte å få orgasme på. På en måte stanser orgasmen på topp, hele han stivner i krampe og der blir han i mange minutter før han kommer ned igjen og da er han ofte totalt utslitt. Orgasmen er så intens og lang at den tar all energien hans. Glad jeg, men hvor vanlig er det at orgasmen stanser på topp og enn blir der i mange minutter? Anonymkode: c76e3...dd8 Det er ikke vanlig at orgasmen stanser opp, og fortsetter etter noen sekunder.. Den kan være sterk i begynnelsen, men dabber gradvis ut. Kramper er jo sammentrekninger i prostataen, på lik linje som sammentrekningene i bekkenmusklene dine. Hvordan en kraftig orgasme føles er veldig individuelt.. noen faker.. skjelver og rister.. ruller med øynene.. vræler og sier masse tull.. krøller tærne.. klorer som ei katt.. før de lander og orgasmen har dabbet ut. Så høy pusting og puls er veldig naturlig da.. Total utmattelse kommer av lite energi bare.. for enkelte av oss fordeler kreftene smart, og vil oppleve flere orgasmer😉
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje, tviler om det funker. Han stønner intenst på vei inn i orgasmen, men da han stivner i kramper stopper alt, han holder pusten, bare små hikst og hiver veldig etter pusten, før han etter minutter igjen stønner intenst mot slutten av orgasmen Anonymkode: c76e3...dd8 Men, greia er at når man holdet pusten og stivner, så opplever man ikke den orgasmen slik den kan være. Orgasmer er som bølger, du må følge med de. Stivner du er du ikke med i orgasmen. Men, det er en voksen mann, og det er ikke han som spør. Han tror han er en mester i orgasmer og at dette er "tingen". Helt sikkert 🙄😅 Anonymkode: 22478...935 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå