Gå til innhold

Orgasmen stopper på topp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et nytt forhold og nye kjæresten han har en uvant måte å få orgasme på. På en måte stanser orgasmen på topp, hele han stivner i krampe og der blir han i mange minutter før han kommer ned igjen og da er han ofte totalt utslitt. Orgasmen er så intens og lang at den tar all energien hans.

Glad jeg, men hvor vanlig er det at orgasmen stanser på topp og enn blir der i mange minutter?

Anonymkode: c76e3...dd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han burde puste dypt fra magen, slippe ut et stort "Aaaaaaah". 

Høres sånn ut, spør du meg, ☺️

Anonymkode: 22478...935

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er jo helt topp! Har det akkurat på samme måte.

M55

Anonymkode: b7053...795

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kanskje han burde puste dypt fra magen, slippe ut et stort "Aaaaaaah". 

Høres sånn ut, spør du meg, ☺️

Kanskje, tviler om det funker. Han stønner intenst på vei inn i orgasmen, men da han stivner i kramper stopper alt, han holder pusten, bare små hikst og hiver veldig etter pusten, før han etter minutter igjen stønner intenst mot slutten av orgasmen

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo helt topp! Har det akkurat på samme måte.

M55

Anonymkode: b7053...795

Har du og det sånn! Har du det sånn hver gang orgasmen kommer, eller bare noen ganger eller når dere gjør noe spes?

Som

jeg svarte en annen. Mannen min stønner intenst på vei inn i orgasmen, så stivner han i kramper, blir nesten som han holder pusten, bare små hikst og hiver etter pusten i mange minutter, før han igjen stønner intenst på vei mot slutten av orgasmen. Opplever du og det på samme måte?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er i et nytt forhold og nye kjæresten han har en uvant måte å få orgasme på. På en måte stanser orgasmen på topp, hele han stivner i krampe og der blir han i mange minutter før han kommer ned igjen og da er han ofte totalt utslitt. Orgasmen er så intens og lang at den tar all energien hans.

Glad jeg, men hvor vanlig er det at orgasmen stanser på topp og enn blir der i mange minutter?

Det er ikke vanlig at orgasmen stanser opp, og fortsetter etter noen sekunder.. Den kan være sterk i begynnelsen, men dabber gradvis ut. Kramper er jo sammentrekninger i prostataen, på lik linje som sammentrekningene i bekkenmusklene dine.

Hvordan en kraftig orgasme føles er veldig individuelt.. noen faker.. skjelver og rister.. ruller med øynene.. vræler og sier masse tull.. krøller tærne.. klorer som ei katt.. før de lander og orgasmen har dabbet ut. Så høy pusting og puls er veldig naturlig da.. Total utmattelse kommer av lite energi bare.. for enkelte av oss fordeler kreftene smart, og vil oppleve flere orgasmer😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje, tviler om det funker. Han stønner intenst på vei inn i orgasmen, men da han stivner i kramper stopper alt, han holder pusten, bare små hikst og hiver veldig etter pusten, før han etter minutter igjen stønner intenst mot slutten av orgasmen

Men, greia er at når man holdet pusten og stivner, så opplever man ikke den orgasmen slik den kan være. 

Orgasmer er som bølger, du må følge med de. Stivner du er du ikke med i orgasmen. 

Men, det er en voksen mann, og det er ikke han som spør. Han tror han er en mester i orgasmer og at dette er "tingen". Helt sikkert 🙄😅

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...