Gå til innhold

Oppstår det ofte følelser etter første sexen med dama for dere menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere bevisst har ventet litt? Alle er vel redd for å bli avvist etter første sex. 

Anonymkode: 8e45e...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 22.21):

Hvis dere bevisst har ventet litt? Alle er vel redd for å bli avvist etter første sex. 

Jeg tror dessverre ikke dem får det nei. Tragisk, men sant.

Anonymkode: 3aec6...79a

Skrevet

Mine følelser er i alle fall tett knyttet til sex og kos. Ikke i så måte at jeg følte noe for alle jeg har hatt sex med, men hvis jeg liker deg og tenker på deg så er sex noe som gjør at jeg føler mer, ja.

Jeg tror at jeg har vært ærlig om mine intensjoner til alle damer jeg har vært med, og noen ganger er sex bare to ensomme eller kåte sjeler som vil ha det godt. Det kan være fint det også.

Anonymkode: 0bf41...b3a

• Liker 3
Skrevet

Det kommer helt an på settingen. Er det ei dame jeg har et godt øye til og som jeg ønsker å gå videre med forsterker sex de følelsene. Om det bare er sex så er det det det er.

Anonymkode: 96786...807

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fins unntak sikkert. Men fleste menn får ikke følelser etter sex. 

Anonymkode: 520db...7a0

• Liker 2
Skrevet

Hun jeg er kjæreste med i dag ble jeg betatt av første gang vi hadde sex. 

Kjemien, stemningen, orgasmen... alt stemte. 
Også ble det 5 nye runder samme kveld. 

Så ja, fikk følelser for dama med en gang. Klarte ikke å tenke på annet en periode - ble veldig ineffektiv på jobb en periode også :o 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, utvilsomt. Jeg forstår ikke hvordan så mange andre ikke har det sånn, synes rett og slett det er rart å ikke føle noen verdens ting etter noe så intimt.

Anonymkode: 1f9d4...626

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. 

Man får følelser om det er noen som er bra nok til at man ønsker mer enn sex eller fortsette å ha sex. Man får ikke følelser for en helt middels dame bare fordi man ligger med henne.

Anonymkode: 5f9ce...b22

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror menn fint kan ha sex uten at dem blir eller er forelsket i deg, kvinner tror jeg i lengden ikke klarer det. Finnes unntak men det er få på begge sider. 

Anonymkode: f069a...794

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, utvilsomt. Jeg forstår ikke hvordan så mange andre ikke har det sånn, synes rett og slett det er rart å ikke føle noen verdens ting etter noe så intimt.

Anonymkode: 1f9d4...626

Enig, jeg kan til og med være veldig forelsket før sex. Sex vil selvsagt gjøre forelskelsen mye sterkere. Ikke en ons-type jeg da.

Anonymkode: 72bb6...1a7

Skrevet

Har forresten hatt en ons, har vært sammen siden. Det sier det meste. Å ha sex binder meg veldig.

• Liker 1
Skrevet

Ofte ja, men hvor lenge man har ventet er nok av mindre betydning.

Skrevet

Det kan nok skje i noen tilfeller, der både dama og sexen er bra.

Om dama er uinteressant som kjæreste, men sexen er knallbra, kan man jo fort ha lyst til å ha sex med henne flere ganger, uten at man dermed utvikler andre følelser.

Om dama er "kjærestemateriale", men sexen er dårlig, blir iallefall jeg mindre interessert etter sex. Uavhengig av hvor lenge man har utsatt det å ha sex. Så det er definitivt lurt å ikke vente for lenge før man har sex, og får avklart om sexen er bra nok til at et forhold er aktuelt.

• Liker 2
Skrevet
Resignert skrev (17 timer siden):

Det kan nok skje i noen tilfeller, der både dama og sexen er bra.

Om dama er uinteressant som kjæreste, men sexen er knallbra, kan man jo fort ha lyst til å ha sex med henne flere ganger, uten at man dermed utvikler andre følelser.

Om dama er "kjærestemateriale", men sexen er dårlig, blir iallefall jeg mindre interessert etter sex. Uavhengig av hvor lenge man har utsatt det å ha sex. Så det er definitivt lurt å ikke vente for lenge før man har sex, og får avklart om sexen er bra nok til at et forhold er aktuelt.

Definer dårlig sex, er det typisk mår man ikke kommer inni henne? Penis blir slapp osv? 

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Nå gjelder jo ikke det bare menn da. Kvinner kan på lik linje ha sex med en mann uten å få romantiske følelser. 

Ofte er der vel mer følelser involvert fra begge parter om de har blitt bedre kjent og bygget en relasjon i forkant.

Skrevet

Er nok en mannegreie dette. Kvinner får vel sjelden følelser rundt sex. De gir mest etter for et press, og ønsker å få det overstått.

Skrevet

Har aldri hatt sex med en dame jeg ikke hadde følelser for i utgangspunktet.

Anonymkode: 9b520...1ee

• Hjerte 1
Skrevet

Dette er utrolig individuelt vil jeg tro. Jeg har hatt sex med flere damer uten at jeg har hatt noe som helst følelser for dem. For kjæresten min, som jeg elsker over alt på jorden, viser jeg ofte følelsene mine gjennom helt andre ting enn sex. Jeg liker å gjøre ting litt spontant for henne, som å overraske henne med å lage en bedre middag til henne eller skifte dekk på bilen hennes før hun spør (jeg ønsker å vise henne at hennes trygghet er viktig for meg). Så kan hun heller vise meg på soverommet etterpå at hun satte pris på middagen/dekkskiftet😜 Dette er jeg blitt mer bevist på etter vi lærte om «Kjærlighetsspråket» av en parterapeut. Det burde du sjekke ut TS.

Anonymkode: 327d3...85b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er nok en mannegreie dette. Kvinner får vel sjelden følelser rundt sex. De gir mest etter for et press, og ønsker å få det overstått.

Jeg har mer inntrykk av at det er motsatt. Kan godt ha et ons uten følelser, men har jeg sex med en person flere ganger så utvikler jeg også følelser. Gir ikke etter for press, men kan bli helt ellevill av å kline med en jeg liker.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...