Gå til innhold

Jeg drømmer om å være utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min over 10 år, vi har 3 barn sammen og jeg ønsker ikke å gå fra han. Men jeg lengter etter å ha sex med en gammel elsker. Dette er en elsker jeg har hatt tidvis siden jeg var ung, men ikke siden jeg møtte mannen min. Nå om dagen går jeg bare å dagdrømmer og ønsker sex med han. Dette har ført til en veldig økt sexlyst som også mannen min merker. Jeg vet at mannen min ikke kunne tenke seg et åpent forhold, så om jeg skal gjennomføre blir det bak ryggen hans. Gnisten i forholdet er borte og vi er nok mest sammen pga barna og økonomien.

Jeg vingler veldig på om jeg skal gjøre det eller ikke, jeg vet jo selvfølgelig at det beste for forholdet er å være trofast. Men jeg alt jeg ønsker er å oppleve den spenningen og sexen igjen. Er det noen som har vært i samme situasjon som kan dele erfaringer?

Anonymkode: d00b2...613

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ønsker ikke å gå fra ham. Men det er mulig han ikke ønsker å bli lurt. Derfor snakker du med ham. Da får dere begge velge hva som er best for hver av dere.

Anonymkode: 01866...931

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Dummeste du kan gjøre er å være utro… 

Anonymkode: 895b9...ec2

• Liker 3
Skrevet

Okei men tenk på dette: Er du villig til å ofre familien; tryggheten og stabiliteten som dere har skapt sammen - for et ligg..? Dessuten er det stor sjanse for at du blir skuffa.

Noen ganger er ting bedre i fantasien, hold deg til det.

..PS det går over. 

Anonymkode: cfee2...ee1

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva har mannen din gjort for å fortjene at du er utro mot ham? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det han ikke vet har han ikke vondt av. Får han vite det derimot…

Anonymkode: e8258...739

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg drømte også om å være utro, og jeg realiserte det. Det gav meg høyere livskvalitet. Ble mer glad og lykkelig hjemme. Men det er riski…  

Anonymkode: 4eba4...ac9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Her var det mye sjarmerende mennesker…

Anonymkode: e6c41...0fb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg drømte også om å være utro, og jeg realiserte det. Det gav meg høyere livskvalitet. Ble mer glad og lykkelig hjemme. Men det er riski…  

Anonymkode: 4eba4...ac9

Å være «utro» er veldig undervurdert, akkurat som mye annet 😉

Skrevet

Ville rådet deg til å skille deg. Men utroskap kan faktisk fikse forhold også. Må bare ikke bli oppdaget😅

• Liker 1
Skrevet

Hva med han "gamlingen" da? Han er alltid 100% fri og frank,klar for deg om du måtte ønske det? Har ikke han en partner,famlje etc? Virker så rart. Så mulig dere er 2 som er utro da??

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Noen ganger er ting bedre i fantasien, hold deg til det.

Anonymkode: cfee2...ee1

Tror jeg stemmer

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nå om dagen går jeg bare å dagdrømmer og ønsker sex med han. Dette har ført til en veldig økt sexlyst som også mannen min merker

Nyt den økte sexlysten fantasien gir deg, den er gratis og uten konsekvenser. Det går over, da kan du finne nye fantasier, så kan du forsøke å involvere mannen din i dem. Er det alt for galt i forholdet så må du gjøre noe mer.

Anonymkode: f6098...9b8

• Liker 3
Skrevet

Må gå bak ryggen hans? Hva med å fortelle sannheten, da får han valget, istedetfor at du skal lyve og svikte mannen din

Anonymkode: 88581...7dd

• Liker 3
Skrevet

Legg fra deg den egoismen. Skal du gjøre en så stygg handling mot en du sannsynligvis påstår du elsker, bare for å få tilfredsstilt ditt egoistiske behov for en annen kuk? For du vet vel han sannsynligvis vil bli knust, og er en orgasme virkelig så viktig, da bør du gjøre han en tjeneste og la han finne en bedre dame 

• Liker 2
Gjest Refreng
Skrevet

Ja, en person som tenkte det hadde sikkert fortalt om det på kg. Dette virker ikke falskt i det hele tatt

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (40 minutter siden):

Hva i all verden er galt med folk 🤯 

Nei, utroskap er ikke undervudert. Sier kun noe om hvor lav moral man har om man velger å være utro.

Nei, utroskap kan ikke fikse forholdet. Snakk om å leve i fornektelse.

Hva i allr fager er galt med verdiene og moralen til enkelte?

Utroskap er jævlig, punktum.

Selvsagt er utroskap undervurdert.

Anonymkode: dacaf...f0d

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Til dere som sier det kun er et ligg, det er ikke det det dreier seg om. Det dreier seg om spenning, begjær, og faktisk kjenne at jeg lever... Om jeg gjør det kommer jeg nok til å leve lenge på det.

Skjønte at jeg kom til å få mange kommentarer på hvor fæl jeg er, men jeg tenkte også at det kanskje er flere som kjenner seg igjen og at det er menneskelig å ha de følelsene jeg har... For jeg er faktisk et helt vanlig menneske 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her. Til dere som sier det kun er et ligg, det er ikke det det dreier seg om. Det dreier seg om spenning, begjær, og faktisk kjenne at jeg lever... Om jeg gjør det kommer jeg nok til å leve lenge på det.

Skjønte at jeg kom til å få mange kommentarer på hvor fæl jeg er, men jeg tenkte også at det kanskje er flere som kjenner seg igjen og at det er menneskelig å ha de følelsene jeg har... For jeg er faktisk et helt vanlig menneske 

Jeg ville ikke ha gjort det! Det ødelegger så mye. Jeg ville tatt praten, sagt hvordan du har det følelsemessige- og jobbet ut i fra det. 

Er du villig til å ofre det livet dere har sammen?  

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Såklart er det mange som kjenner på de følelsene, men man er jo to om et forhold, og så lenge du vet han ikke ville akseptert et åpent forhold, så vet du jo også at forholdet ville vært over om han hadde funnet det ut. Det betyr også at om du ender opp med å være utro, så baserer du forholdet på en løgn. Du bestemmer deg for at han skal måtte klare seg med å være trofast i et kjedelig forhold, fordi du ikke ønsker å prøve å få tilbake lidenskapen eller snakke med han om å likevel åpne forholdet eller gå, men heller ta den lettvindte løsningen. Du velger altså at det ikke har noe å si at du sviker mannen du er med på det groveste, fordi du selv trenger å føle deg sett. Om man ikke føler at man lever i forholdet mer, så må man jo se om man kan gjøre noe med det, evnt gå eller åpne forholdet. Jeg vil ikke tro du føler at du lever mer i hverdagen ved å kjenne på digg sex med en annen, og så måtte beherske seg i hverdagen igjen og kanskje bare føle mer og mer avsmak mot den "kjedelige" mannen din (fordi all variasjon er spennenede).

Anonymkode: 1f633...03c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...