Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, men kjære fyller rund dag og vi skal ha stor fest for han med 70 inviterte. Min kommende svigerfar har skrevet en sang til han som jeg har fått sett. Den er rimelig rølpete og handler om at draget på damene har gått ned med alderen, at «den lille dingsen» har blitt liten, at han får satse på morrabrød om han skulle få napp i ny og ne osv osv .. Jeg kommer til å føle meg som en idiot når denne synges. Han har nettopp fridd til meg og vi skal synge om at draget på damene har gått ned??? Er det innafor å reagere her? Jeg er ikke nevnt med et ord men det er nå greit .. men denne synes jeg er ufølsom ..

Anonymkode: 3706b...9e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke være så selvhøytidelig, la folk ha det litt moro! Det er ikke din bursdag.

Anonymkode: 89fa7...36c

• Liker 1
Skrevet

Take a chillpill

Anonymkode: bfa1f...bf7

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner deg veldig godt.

Den sangen høres veldig Harry ut.

Når sangen starter sånn er det like bra at ikke  du er nevnt.

Du er faktisk hevet over det nivået.Hva tror du kjæresten din synes om denne sangen da.?.

vil tro du kommer godt ut av dette.Det er nok fler som føler med deg på den festen.

Endret av søstertusenfryd
  • Liker 2
Skrevet

Her hadde jeg tatt svigerfar tilside og forklart at dette bare blir pinlig, evt allier deg med andre i familien.

Jeg var i ett bryllup en gang hvor noen familiemedlemmer hadde snekret sammen en sang til «brudeparet» som handlet mest om mannen sin eks og hans tidligere inkassogjeld.

Det var kjempe pinlig og flere i selskapet ble sinte og ønsket å stoppe sangen. I ettertid ble det sagt at det ødela hele bryllupsfesten.

Sett en stopper for dette nå så ikke hele festen til mannen din blir ødelagt.

Anonymkode: 89c3b...7ed

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes ikke at det er noe gøy å drite ut folk i taler eller sanger. Det er ikke et utdrikningslag. Og bare ekkelt at faren lager sang om underliv og mårrabrød til sin sønn. 

Altså hvis den synges, så stå i det, men lov å kaste tilbake på svigerfar at det er tydeligvis noe han opplevde, men her ble det ikke som far som sønn hverfall, og le.

Anonymkode: 78bca...8a2

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Kommer helt an på klientellet. Dersom det er uhøytidelige folk med litt slingringsmonn på humor; helt greit. 

Sangen høres jo ut som om kunne vært skrevet til hvem som helst som drar litt på årene, at det er mer generelt og ikke skrevet spesielt til og om mannen din.

Det som nevnes i en kommentar over her da tidligere eks og inkassogjeld står i fokus syns jeg derimot ikke er innafor.

Anonymkode: 7f9e0...f9c

• Liker 2
Skrevet

En far som lager sang til sin sønn om hans morrabrød? 😄 Herregud for en familie 🤭😅

• Liker 3
Skrevet

Haha, så flaut 🙈 

Skrevet

Mannen min ville dødd av skam av en slik sang. Jeg hadde bedt kjæresten din om å få se sangen. Så kan han stoppe det. Synes ikke du skal blande deg inn i dette, det er neppe velkomment eller lurt for forholdet med deg og svigerfar 

Anonymkode: 96287...46e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...