Gå til innhold

Reese's peanut butter cups - selges de ikke lenger i butikk(Normal) i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleide å kjøpe dem på Normal, men nå har jeg ikke sett dem på lenge. Vært innom Normal-butikker i tre ulike byer de siste månedene - ingen der, og ikke på min lokale Normal heller. Sjekket Dollarstore også. 

Vet at man kan kjøpe på nettet, men synes de er så overpriset mange steder 🙈 

Og dere andre som liker peanut butter cups, er det noe annet, mindre kjent godteri som ligner? Altså med peanøttsmør og ikke så mye annet "rart" i tillegg som salt karamell osv.

Anonymkode: 3d2d6...f4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var innom normal i forrige uke, og de hadde.

Anonymkode: a2f2a...023

Skrevet

De gjorde det inntil nylig. Jeg spurte sist jeg var der og da hadde de sluttet og ta det inn 😭

Skrevet

Jeg så dem på Coop Extra nylig. De var sikkert dyrere der enn på Normal. 

Skrevet

Normal har ikke faste ting, har mange ganger kjøpt ting der jeg har likt også når en skal ha det igjen har de sluttet å selge det.  Man kan ikke finne favoritter på Normal.  Har skjedd med både snop, sminke og kroppsprodukter.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet de nettopp har begynt å selge det på diverse Coop-butikker.

Rusta selger dem også av og til.

Normal har dem av og til, men Normal sine varer varierer. De selger noe, også slutter de å selge det, også noen måneder senere selger de det igjen. Om de ikke selger det akkurat nå kan du prøve igjen om noen måneder.

Anonymkode: 2a659...3c6

• Liker 1
Skrevet

Her har de det på både Mega og Obs. 20,- for en sånn 2-pk.

Rusta har 8-pk til 45,-

I fjor fant jeg Reeses julekalender på Sparkjøp 🤩

• Liker 1
Skrevet

Pleier å bestille Reeses på nett ofte vi. Inkludert peanøttsmøret på boks og veldig mange andre Reeses varianter.  Takk for tips om coop!

Skrevet

Kan finnes på deli de luca og. 

Anonymkode: 5d2b9...115

Skrevet
MarianneE skrev (22 timer siden):

Pleier å bestille Reeses på nett ofte vi. Inkludert peanøttsmøret på boks og veldig mange andre Reeses varianter.  Takk for tips om coop!

Hvilken nettbutikk?

Anonymkode: 60ce6...135

Skrevet
Djungelvrål skrev (På 21.10.2023 den 20.12):

Normal har ikke faste ting, har mange ganger kjøpt ting der jeg har likt også når en skal ha det igjen har de sluttet å selge det.  Man kan ikke finne favoritter på Normal.  Har skjedd med både snop, sminke og kroppsprodukter.  

Dette stemmer dessverre. Jeg pleide å kjøpe noen Panda-lakriskuler fra Normal, men dem har de sluttet med. Man får tak i et par varianter av dem hos Coop, men da til minst 25 kroner mer per pose, og de har heller ikke alle smakene tilgjengelig.

Anonymkode: b44b6...54c

Skrevet

Eurospar har Reese's. :) 

Anonymkode: 213ab...bc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...