Gå til innhold

Okaki Sko

male32

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til dette merket, som selges bl.a. på Eurosko?
Er dette et merke med høy kvalitet? Prismessig ligger de på samme nivå som Ecco.

Jeg trenger et par gode sko med god demping for gåturer på hardt underlag. Virker som Okaki har modeller som kan passe meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to par Okaki, ett vanntett og ett par vanlige joggesko. Jeg eg veldig fornøyd med dem. Har vasket dem i maskin til og med, og det har gått bra.  Synes de er mye mer holdbare enn Hooka, for jeg erfarer at de revner fort i stoffet hvis de har blitt våte. Skoene passer godt til foten min ihvertfall😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte vintersko for to år siden, og det er de beste jeg har hatt. Har alltid kjøpt Ecco tidligere. De er lette og varme, og gode å gå i både på snø og asfalt.

I høst kjøpte jeg joggesko, og de er også lette og har god demping. Bedre enn Asfalt og New Balance som jeg har brukt tidligere.

Okaki er store i størrelsen, så det er lurt å prøve i butikk. Jeg måtte ned en størrelse i joggesko.

Anonymkode: 5b4bb...741

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar.

Var innom Eurosko og prøvde noen modeller. Fant en jeg likte veldig godt. De virket normale i størrelsen.
Det er 20% medlemsrabatt på Okaki sko nå. Men vet noen om de bruker å ha bedre tilbud på Black Friday?
Bør jeg kjøre nå, eller vente til Black Friday? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...