AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Hei, jeg skal i selskap i november og har netopp testet positivt jeg vil da være 7 uker på vei og ønsker å holde graviditet skjult så lenge som mulig men jeg er av den typen som alltid drikker på fest så jeg føler jeg må ha en slags unnskyldning for at jeg drikker uten at noen fatter mistanke. Antibiotikakur metoden føler jeg er veldig åpenlyst så helst ikke den, har dere andre gode tips? Anonymkode: f39cb...ae8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Helle over alkoholfri øl i vanlig ølglass i skjul er en klassiker. Anonymkode: fbf73...e2c 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Helle over alkoholfri øl i vanlig ølglass i skjul er en klassiker. Anonymkode: fbf73...e2c Jeg ville også gjort dette. Hvis noen heller alkohol i glasset ditt kan du late som du drikker og helle det delvis ut på toalettet. Folk er så forbanna nysgjerrige, så jeg ville bare prøvd å late som ingenting. Anonymkode: 7a0b3...b81
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg ville nok bare gått for nor allohomfritt få er kjent med (ikke typ munkholm) og prøvd å skjule det. Og om noen påpeker det, skyld på at du drskk så mye dagen før, eller at du skal opp veldig tidlig og derfor har gått over til alkoholfritt etter å ha tatt par øl tidligere på festen (evnt før festen hvis de spør tidlig :p) Hvis du vil skjule det bedre, så kan du kjøpe vin med skrukork, og så ha helt over noe form for alkoholfri vin i den? (Gjerne allier deg med noen du kan si det til, som kan få vinen 😛 evnt bare kjøp en veldig billig og kjip vin som du heller ut, da slipper du også at folk vil smake). Men velg liknende type vin som den alkoholfrie (feks ikke kjøp en musserende alkoholfri, og ha på flaska til en vanlig hvitvin). Anonymkode: 9e34f...4c3 2
Daisy-love Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 Kan du være sjåfør? Kan du ta et ekstra skift på jobb neste morgen (om du har den typen jobb), så det kan være grunnen til at du er sjåfør om du normalt ikke er det? Hell ut alkohol på do, fyll alkoholfritt over på vinflaske/ølflaske og drikk av den osv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 Alkoholfri vin eller prosecco. Ingen som kjenner igjen de etikettene, og alkoholfri står som regel med små bokstaver, i motsetning til på ølbokser Anonymkode: fdbf3...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 Dette er alltid er så forbanne stort problem. Hele det norske samfunnet er så 🤬 alkoholksert at det å si nei til alkohol er som om man er gal 😤 Jeg virkelig misliker at med en gang noen velger å ikke drikke, så får de slengt i trynet «er du gravid» 😤 Det burde faktisk være helt innafor å kunne la være å drikke, bare fordi man ikke ønsker å drikke. Ikke noe mer bak. Antibiotika vil ikke fungere om du ønsker å holde det hemmelig, det er det samme som å annonsere at man er gravid. Mitt beste tips er enten å drikke alkoholfritt i skjul eller kjøre. Anonymkode: b470b...97a 2 2
kissmequick Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Har noen ganger drukket sparkling tea, og hvis du kan ha den på kjøkkenet / i kjøleskapet eller noe sånt så ser det ut som en vinflaske når du heller, og når du drikker. Denne er god:
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 Om du har mulighet til å ta med medbrakt så er alkoholfri vin eller saft på skrukorkflaske omtrent idiotsikkert. Jeg har også gått så langt at jeg har tatt med meg en annen flaske med alkohol, enten som vertgave eller i tilfelle noen vil smake av meg. Om alkoholen serveres er det vanskeligere. Går an å late som om man sipper og helle ut dersom man får mulighet, eller alliere seg med en i selskapet som man bytter glass med underveis. Også tror jeg mye blir enklere om man finner en unnskyldning til å komme litt senere. Om stemningen har tatt seg bittelitt opp før du kommer skal det mye mer til før man legger merke til hva andre gjør. Anonymkode: b898f...798
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 Bare lat som du drikker, hell ut i vasken 😉 Etterhvert er det ingen som følger med😜 Anonymkode: 9c1ac...633
Maskinfører Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 Si du har drukket LITT for MYE de siste helgene og må hvile leveren 😉
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 De fleste skjønner nok at du er gravid selv om de ikke sier det høyt 😛 Jeg hadde droppet hele selskapet om jeg var så stressa for at folk skulle forstå det. Anonymkode: 28663...605 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #14 Skrevet 21. oktober 2023 Kan du ikke bare komme kjørende i bil? 😅 Jo mere styr du lager, desto flere spørsmål legger du opp til. Anonymkode: 5deea...515
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #15 Skrevet 21. oktober 2023 Min erfaring om en lager lite styr og ikke gir unnskyldninger så merker de fleste ingenting. Folk er mest opptatt av seg selv 😅 Jeg pleier å drikke alkoholfritt både som gravid og når jeg ikke er det. Orker ikke å være dårlig dagen derpå. Gidder ikke å få stempel som kjedelig, så alle tror at jeg drikker. Pleier vanligvis å drikke alkoholfri vin. Ingen som ser på etiketten og får med seg alkoholprosent. Som gravid pleide jeg å åpne cider eller øl åpenlyst. Tok den til munnen, men drakk ikke. Ved en passende anledning tømte jeg innholdet ut på toalettet og fylte på vann. har også drukket mineralvann på fester og blitt beskyldt for fyllekjøring etterpå. poenget er å stresse minst mulig. Typiske unnskyldninger pleier de fleste å gjennomskue og det blir lett et samtaletema. Anonymkode: ef9b0...624 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #16 Skrevet 21. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Min erfaring om en lager lite styr og ikke gir unnskyldninger så merker de fleste ingenting. Folk er mest opptatt av seg selv 😅 Anonymkode: ef9b0...624 Denne!😅 Hell alkoholfritt øl/vin i et glass, ikke kommenter eller kom med unnskyldninger eller lignende. Og kjør på som du vanligvis gjør på fest! Anonymkode: 1afcb...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #18 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg dropper ett par selskap fordi jeg ikke orker å styre med det, men hadde jeg måttet hadde jeg enten kjørt dit ellers har jeg 1 gang sagt at mannen min er ute på en fest og jeg lovet å hente han (i bil). Anonymkode: d529c...6b3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #19 Skrevet 22. oktober 2023 Alkoholfri øl / «GT» som bare er Farris med en lime oppi. Eller så kjører du / du skal reise et sted i morgen tidlig Anonymkode: 59cfe...7fb
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #20 Skrevet 22. oktober 2023 Jeg kjører alkoholfri øl i skjul! Ser ut som vanlig øl og vekker ingen mistanker😎 Var nylig på et restaurantbesøk med jobben hvor jeg ble skjenket både sjampis og vin, og jeg tok i mot uten å si noe og latet som at jeg sippet til glassene😅 Føler det generer mindre spørsmål enn å avslå Anonymkode: 4f8e8...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå