Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes mange lebestifter tørker ut leppene, spesielt nå på høsten og vinteren. Har noen tips til en god gloss m/farge eller lebestift som samtidig holder leppene myke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

L'Oreal har kommet med en ny gloss nå som skal ha pleiende virkning også. Den heter et eller annet med Repair. Transparente, delikate farger i en liten tube. Har ikke prøvd den ennå, men skal kjøpe når lønninga kommer (den er ikke dyr altså, bare jeg som er blakk). Også liker jeg Labellos jordbær-leppepomade, gir litt farge og lukter godt (men er vel bare å få kjøpt i utlandet).

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Lancômes Juicytubes er helt supre som gloss, men de gir kanskje ikke så mye farge. Jeg pleier bare å ha vanlig leppestift med eight hour cream over, hvis leppene skal virke glossy (de gangene jeg bruker leppestift) :D

Skrevet

KATTAstrofe :

Vet du hvor mye Juicytubes fra Lancôme koster ?

Har veldig lyst til å prøve dem!

: )

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kattepus: hvis jeg ikke tar helt feil, så er det rundt 135 kroner for en tube, men de varer rålenge! Og sitter godt! Og smaker godt :ler:

Skrevet

Supert! 135,- er garantert verdt det! Lancôme er et bra merke,- har både mascara og eyeliner-penn derfra, så tenker juicytubes er med i neste make-up budsjett :)

Takk for tips :D

Skrevet

Pass på at produktene dere kjøper ikke inneholder mineraloljer eller petrolatum, dette tetter igjen porene og forårsaker sorte prikker! Jeg brukte lebepomade i mange år, og nå har jeg sorte prikker rundt hele munnen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...