Gå til innhold

Ønsker forslag til hotell på fjellet i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er et noen som har noen gode forslag til hvor man kan reise for dem som vil gå på ski og dem som ikke er så glad i og gå på ski?

helst et sted som har shopping :) men også et sted som har litt forskjellige ting og gjøre med  partner

Anonymkode: e1512...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shopping på fjellet? 😅

Anonymkode: f76e7...885

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Beitostølen, kanskje? 

Anonymkode: 29d99...4c0

Skrevet

Gol/hemsedal/nesbyen

Anonymkode: 02293...106

Skrevet

Kanskje dele seg den ferien så den som skal gå på ski kan gjøre det og den andre reiser på storbytur eller noe sånt? Jeg er ikke så veldig fan av ski, og å sitte på fjellet på et hotell midt på vinteren i dagevis ville jeg aldri brukt tid og penger på. Gi meg hellere en flybillett og hotell i Barcelona eller Firenze eller London eller Paris.

Anonymkode: 5727d...9c0

• Liker 1
Skrevet

Norefjell 😀

• Liker 1
Skrevet

Oppdal.

Anonymkode: 39883...504

• Liker 1
Skrevet

Ja, Oppdal.

Anonymkode: ee9b8...743

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 16.51):

Er et noen som har noen gode forslag til hvor man kan reise for dem som vil gå på ski og dem som ikke er så glad i og gå på ski?

helst et sted som har shopping :) men også et sted som har litt forskjellige ting og gjøre med  partner

Anonymkode: e1512...157

Det er vel bare 4 gode alternativer. Det er Geilo, Oppdal, Hafjell ved Lillehammer og Gaustablikk ved Rjukan. Eventuelt Narvik. Andre alternativer blir enten stedet for lite, eller anlegget for lite

Skrevet
Kjetil E skrev (1 minutt siden):

Det er vel bare 4 gode alternativer. Det er Geilo, Oppdal, Hafjell ved Lillehammer og Gaustablikk ved Rjukan. Eventuelt Narvik. Andre alternativer blir enten stedet for lite, eller anlegget for lite

Eeeh, Helsedal har vel bedre shopping enn Gaustablikk og Narvik. 😂

Anonymkode: 04439...bf9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eeeh, Helsedal har vel bedre shopping enn Gaustablikk og Narvik. 😂

Anonymkode: 04439...bf9

Hemsedal er et lite fillested med lite shopping utover det som har med skisport å gjøre. Gaustadbblikk ligger rett ved Rjukan og det de kan tilby. Narvik er en by omtrent på størrelse med Lillehammer og ditto med tilbud

Skrevet

Oppdal er jo en av de «større byene» på fjellet hvertfall :) har aldri tenkt over om det er gode shoppingmuligheter der men de har fine hoteller (Skifer f. eks)

Anonymkode: 0de9b...377

Skrevet

Beitostølen?           

Anonymkode: b8e8b...a17

Skrevet

Oppdal er nydelig!

Anonymkode: b91ac...713

Skrevet

Da kan jeg foreslå Voss. Ikke noen fjellbygd, men har to gode slalomanlegg + langrennsløyper. 

Anonymkode: 34ec4...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...