Gå til innhold

Overdriver jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min er en kjølig person selv om hun gjør mye for barna sine. Datteren min er hos henne på overnatting fra igår til idag. Moren min foreslo å møtes idag på en restaurant til lunsj på et bestemt klokkeslett. Jeg var i byen og sa ja til det. Når det var tiden for å møtes sendte jeg sms og spurte om de var langt unna. De var fortsatt hjemme og broren min og svigerinnen hadde kommet på besøk. 

Jeg svarte at jeg trodde vi hadde en avtale idag og spurte om ikke de skulle møtes i kveld også. De har fra før av avtalt bursdagsmlddag ute sent idag. Noe vi ikke har mulighet til pga jeg er alenemamma og må være hjemme med min datter. Da svarte moren min at svigerinnen ville møte Aria og at hun ikke er med ikveld. Hun sa jeg kunne komme dit eller dra hjem til meg selv. Jeg ble temmelig irritert. Jeg skrev tilbake « jeg er heller ikke med ikveld. Trodde vi hadde en avtale idag. Var jo du som foreslo det». Da svarte hun at om det var så viktig for meg så kunne de være i byen om 1,5 time. Jeg syntes hun var frekk og gadd ikke det mer og svarte bare «glem det». Ble ganske lei meg og dro bare hjem. Har alltid følt at hun favoriserer broren min og tydeligvis svigerinnen også. 

Overdriver jeg her?   

Anonymkode: 01579...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, du hadde en lunsjavtale med moren din og hun dukket ikke opp? Klart du reagerer på det. 

Men hva med datteren din? Skal du ikke hente henne?

Anonymkode: d5c38...000

• Liker 4
Skrevet

Dere hadde en avtale,  så nei jeg syns ikke du overdriver. 

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet

Å ikke dukke opp til avtale, og heller ikke si fra er ganske dårlig gjort. Å være frekk istedefor å be om unnskyldning gjør det mye verre. 

Hadde hun ville holde en god tone så burde hun sagt at tiden løp fra henne og hun glemte det så hadde det vært mer spiselig. Men hun glemte ikke, hun planla å ikke komme. Respektløst. 

Skrevet

TS her.

Ja, de pleier å levere datteren min da jeg ikke har bil. Hun kommer hjem om 1 times tid. Jeg tror ikke at hun glemte det i det hele tatt. Moren min har god hukommelse og det ble jo avtalt imorges - hennes forslag. Tipper broren min sendte sms etter at vi hadde avtalt. Hun tenkte sikkert at jeg uansett var i byen, men hun kunne ha sagt ifra.. 

Anonymkode: 01579...8e7

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...