Gå til innhold

Svir ved vannlating, ikke uvi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

var i et forhold tidligere som tok slutt for 3 år siden, slet hele tiden da med svie/brennende følelse ved vannlating og ofte lukt. Så ble det slutt og svien og lukten opphørte helt. Fikk meg ny kjæreste og det har vært normalt i over 1 år, men nå plutselig i september kom dette tilbake og har det fortsatt. 
var hos lege sist jeg hadde dette og de ga meg kurer for både bakteriell vaginose og uvi uten at det var det. Fordi ingen av kurene funket og jeg fortsatte å ha det. 
Meen nå har det altså kommet tilbake. 
vet at ingen her sikkert er leger, men tenkte å høre om noen her har opplevd lignende eller vet ca hva det kan være? 
Har tenkt å få tatt meg en tur til legen igjen, men nesten gitt opp etter sist når jeg fikk kurer mot ting det helt sikkert ikke var.

Anonymkode: fd164...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket deg for klamydia?

Anonymkode: 08a38...b90

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du sjekket deg for klamydia?

Anonymkode: 08a38...b90

Fikk klamydia av han exen min og det var helt annerledes, fikk kur mot det og ble kvitt det. 
men hadde denne svien etter klamydiaen også. Men kan jo alltids be om å få en klamydia test såklart når jeg får kommet meg til legen.

Altså vet jo ikke om dette er noe seksuelt relatert eller ikke. Men tenkte på det siden det egentlig ble bra etter jeg forlot exen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fikk klamydia av han exen min og det var helt annerledes, fikk kur mot det og ble kvitt det. 
men hadde denne svien etter klamydiaen også. Men kan jo alltids be om å få en klamydia test såklart når jeg får kommet meg til legen.

Altså vet jo ikke om dette er noe seksuelt relatert eller ikke. Men tenkte på det siden det egentlig ble bra etter jeg forlot exen. 

Det kan være en inflammasjon faktisk, prøv ibux. Jeg hadde også skrekkelig svie og stinkende urin, tok antibiotika mot uvi og det funka ikke, men ibux tok det. 

Anonymkode: 84c7a...201

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan være en inflammasjon faktisk, prøv ibux. Jeg hadde også skrekkelig svie og stinkende urin, tok antibiotika mot uvi og det funka ikke, men ibux tok det. 

Åja? Men varer det så lenge? 

med han exen hadde jeg jo dette konstant i flere år..

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja? Men varer det så lenge? 

med han exen hadde jeg jo dette konstant i flere år..

Ja hvis det er en inflammasjon som trigges av sex så kan det vare og vare ja, jeg hadde det i flere måneder og trodde jeg skulle bli gal. Så tok jeg ibux noen dager og allerede første og andre dagen var det MYE bedre. Men jeg vet at hos meg utløses det med friksjon under diverse sexstillinger feks, så jeg er forberedt at det blusser opp igjen, det har det og gjort, men da holder det for meg å ta en ibux så er det borte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja hvis det er en inflammasjon som trigges av sex så kan det vare og vare ja, jeg hadde det i flere måneder og trodde jeg skulle bli gal. Så tok jeg ibux noen dager og allerede første og andre dagen var det MYE bedre. Men jeg vet at hos meg utløses det med friksjon under diverse sexstillinger feks, så jeg er forberedt at det blusser opp igjen, det har det og gjort, men da holder det for meg å ta en ibux så er det borte. 

Ja ikke sant, det har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg skal forsøke det da. Har jo hatt det konstant nå i over en måned.

Men kan det bli borte så lenge som det var hos meg og bare helt plutselig komme tilbake da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ja ikke sant, det har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg skal forsøke det da. Har jo hatt det konstant nå i over en måned.

Men kan det bli borte så lenge som det var hos meg og bare helt plutselig komme tilbake da?

Prøv deg frem, se om det hjelper med ibux. 

Kan hende at kroppen din klarte å bli kvitt det, så skjedde noe som trigget det så kom det tilbake, slik er det gjerne med betennelser som ulmer, tenker jeg.  Håper du blir kvitt det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Prøv deg frem, se om det hjelper med ibux. 

Kan hende at kroppen din klarte å bli kvitt det, så skjedde noe som trigget det så kom det tilbake, slik er det gjerne med betennelser som ulmer, tenker jeg.  Håper du blir kvitt det!

Skal prøve! Hvor mye ibux tar du om dagen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...