AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Hei! Er kvinne på 31 og har slått opp med exen min. Så og si vært singel i 8 måneder nå. Har startet opp en Tinder profil og vil gjerne date litt yngre menn (ca 25). Har sett meg selv på som ei som ser gjerne litt yngre ut, men problemet er at de mennene jeg sikter til holder ikke samtalene gående, en del blir det ikke match engang og har møtt kun to som endte bare med sex. Noen som kan faktisk oppmuntre meg til å fortsette jakten online? yngre rundt meg i den virkelige liv blir vanskelig å satse på, samtidig som eldre menn er helt utelukket for meg. Anonymkode: c4df7...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Njaa… vil si at de damene som datet ned i alder var de i midten og slutten av 20 årene. For eksempel kjenner ei på 24 som dater en på 21 og ei på 27 som dater en på 26. tror dette blir vanskelig for kvinner i 30 og 40 årene. Konkurransen blir for hard ellers må det bli en yngre kar som ellers er sosialt isolert. Anonymkode: bb9b3...9d6 2
Gjest ti10 Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Tja, menn rundt 25 har for det første godt utvalg i yngre damer/jenter. Noen av dem vil avskrekkes hvis du har barn. Og så er det det at mange av dem ikke er klare for forhold ennå. De får mer trang til å etablere seg og roe seg ned når de nærmer seg 30. Er du forresten sikker på at du ser yngre ut enn du er? Ut fra det du sier om reaksjonene fra yngre menn kan det kanskje virke som om du ikke gjør det ... Men det er klart du kan ha flaks og finne en, selv om du har oddsene mot deg.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 Det gjelder kanskje uansett hvilken aldersgruppe du sikter deg inn på. Tror du bare må være tolmodig og åpen for å være sosial uten om tinder i tilegg, for dating er jo generelt krevende. Anonymkode: 59cfd...79e 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 Men vet av en suksesshistorie. Ei på din alder som nylig fikk barn med en på rundt 25, tror de har det veldig fint ☺️ Anonymkode: 59cfd...79e 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 TS. Gå etter folk på din egen alder da. Å gå for 6år yngre menn er oppskrift på.. vel, slikt som du opplever.. Er så mange damer som klager på problemer med dating. Men når man i høy grader legger opp til å feile må man nesten bare leve med konsekvensene. Vet ikke om suksesshistorier er det du trenger for å si det slik. Anonymkode: 2fc8b...c87 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 Dette må da være trolling 🧌 Anonymkode: dd496...ef6 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Søk etter folk i all hovedsak på din egen alder. Anonymkode: e20a5...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #9 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg! Møtte min samboer på Tinder. Men gud bedre så mange ubrukelige menn jeg møtte på veien 😂 jeg er i midten av 30-årene og hadde alderen på pluss og minus 5 år. Men når man runder Tinder x antall ganger og avslår 99% så endrer jo Tinder alder. Yngre enn 30 var helt uaktuelt for min del, men plutselig dukka han her opp da, 41 år. Selv om jeg egentlig ikke ville ha noen over 40 😅 En oppegående mann som henta meg til første date, og måtte vente et par måneder før han fikk komme inn ytterdøra, men nå er vi samboere og har det veldig bra 🥰 Anonymkode: b5d3e...ad4 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 Hvorfor i alle dager vil du date smågutter? Sier seg selv at 25 år gamle gutter er mer umodne og langt i fra klar til å tenke på noe veldig seriøst. Er 41 år og dater rundt samme alder eller oppover. Vil ha en mann med livserfaring og som vet hva han ønsker i et forhold fordi han har vært i lengre forhold og nettopp har den erfaringen.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 Rødt flagg! Anonymkode: 4a244...b92
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 Eh… det er jo fordi man ikke SKAL holde noe samtale gående på Tinder. Man skal avtale å møtes! Hvorfor må du holde en samtale online gående? Det tar jo livet av all spenning og interesse. Er ikke noe feil med menn eller online dating. Det er du som bruker det feil. Anonymkode: 4bdcb...e01 1
Drizzt Skrevet 22. oktober 2023 #13 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! Er kvinne på 31 og har slått opp med exen min. Så og si vært singel i 8 måneder nå. Har startet opp en Tinder profil og vil gjerne date litt yngre menn (ca 25). Har sett meg selv på som ei som ser gjerne litt yngre ut, men problemet er at de mennene jeg sikter til holder ikke samtalene gående, en del blir det ikke match engang og har møtt kun to som endte bare med sex. Noen som kan faktisk oppmuntre meg til å fortsette jakten online? yngre rundt meg i den virkelige liv blir vanskelig å satse på, samtidig som eldre menn er helt utelukket for meg. Anonymkode: c4df7...bbb Hvis det ikke funker med 25-åringer, hva med å prøve menn som er 30-35? De er kanskje mer modne eller på et sted i livet som ligner mer ditt? Dessuten så er det ikke alle som møter sin partner i en app. Man kan møte menn overalt. Jeg møtte min mann på en jobbrelatert reise hvor vi begge deltok på samme arrangement. Det var en naturlig kjemi fra starten og vi hadde mye felles å snakke om, så samtalene gikk lett. Vi holdt kontakten også etter det og vennskapet utviklet seg til noe mer etterhvert. Ikke undervurder real-life mulighetene som oppstår
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #14 Skrevet 22. oktober 2023 Det eneste jeg kan tenke meg at en på 25 er interessert når det er snakk om en moden kvinne på 31, er sex. Hvis man forventer noe annet, er jeg redd man kommer til å bli skuffet. Anonymkode: 1e2b1...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #15 Skrevet 22. oktober 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det eneste jeg kan tenke meg at en på 25 er interessert når det er snakk om en moden kvinne på 31, er sex. Hvis man forventer noe annet, er jeg redd man kommer til å bli skuffet. Anonymkode: 1e2b1...7c2 Moden kvinne på 31? For et merkelig utsagn, det er jo det man kaller kvinner på 60+. En kvinne på 31 er jo bare en helt vanlig voksen kvinne, så vidt kommet ut av ung voksen fasen. Nå er jeg 24 selv, og har tinder på rundt min egen alder, så jeg vet ikke hvordan alder ned sånn spiller inn. Men tinder er jo generelt mange match, lite prat. Og er lagt opp for at man må gå på date for å faktisk bli kjent. Så blir fort mange håpløse dater før man treffer blink altså. Anonymkode: 451bb...064 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #16 Skrevet 22. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: En kvinne på 31 er jo bare en helt vanlig voksen kvinne, så vidt kommet ut av ung voksen fasen. Så vidt kommet inn i voksen livet? Hun er 31 og ikke 21. Tror du kvinner treffer veggen 60+? Å nei du, lenge før det. Ville hu ha de kjekkeste mennene i 20 årene, måtte hun ha startet rundt 23 og sikret seg en før 28. etter det må hun nøye seg med menn i sin egen aldersgruppe. det samme gjelder menn. Vet om menn som er 32-35 som sikler etter 22 år gammel mus. De skulle ha sikret seg ei rundt 25-30. fanken til Petter pan syndromet. Folk nekter å vokse opp! Anonymkode: bb9b3...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #17 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eh… det er jo fordi man ikke SKAL holde noe samtale gående på Tinder. Man skal avtale å møtes! Hvorfor må du holde en samtale online gående? Det tar jo livet av all spenning og interesse. Er ikke noe feil med menn eller online dating. Det er du som bruker det feil. Anonymkode: 4bdcb...e01 Oi. Jeg tror du må ringe Tinder, og få dem til å oppdatere brukermanualen sin. Anonymkode: b63f6...190
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #18 Skrevet 22. oktober 2023 Hvorfor går du bevisst etter yngre? Anonymkode: 0a8ba...707
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #19 Skrevet 22. oktober 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Så vidt kommet inn i voksen livet? Hun er 31 og ikke 21. Tror du kvinner treffer veggen 60+? Å nei du, lenge før det. Ville hu ha de kjekkeste mennene i 20 årene, måtte hun ha startet rundt 23 og sikret seg en før 28. etter det må hun nøye seg med menn i sin egen aldersgruppe. det samme gjelder menn. Vet om menn som er 32-35 som sikler etter 22 år gammel mus. De skulle ha sikret seg ei rundt 25-30. fanken til Petter pan syndromet. Folk nekter å vokse opp! Anonymkode: bb9b3...9d6 Jeg sa forbi ung VOKSEN. Sa ikke "akkurat blitt voksen". Forøvrig er det ingen som noengang treffer noen vegg. For et menneskesyn. Mennesker er flotte, interessante og vakre ved alle aldre. En 20 åring blir ikke mindre vakker når hun er 40. Hun har fått mulighet til å leve livet og tilegne seg kunnskap vi i 20 årene ikke besitter enda, hun har hatt privilegiet av å bli eldre. Men veldig enig i at man bør date rundt sin egen alder, det er merkelig denne fetisjeringen enkelte har av unge mennesker som nesten fortsatt er barn, som om ungdommen er det vakreste og mest fantastiske man har. Det er slitsomt for de som er der, og det frustrerende for de som ikke klarer å omfavne at de blir eldre. Anonymkode: 451bb...064
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #20 Skrevet 22. oktober 2023 De fleste 25 år gamle menn er ikke klar for å slå seg til ro, så går du etter de på den alderen, så blir sjansene naturlig nok mindre Anonymkode: 3ee8b...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå