Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg ble strippet for 2 dager siden (38+1) grunnet barnet er stort inni der.

fikk beskjed om at jeg var myk og kort livmorhals og hun kunne ta to fingre inn ditt. Tok på hodet til baby og alt.

Fikk rier under 1 time etterpå og de varte til langt på natten, men disse har nå gitt seg.

hvor lang tid tok det for dere før baby i magen meldte sin ankomst?

Anonymkode: cc5d8...b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Med første ble jeg strippet på fredagen, jordmoren som gjorde det sa hun ble overrasket om det ikke ble fødsel i løpet av helgen. Hun fikk rett - vannet gikk lørdags kveld😊 Med nr.2 var det en helt annen jordmor og da hadde det null effekt, men fikk heller ingen indikator på om jeg var klar "der nede". Tok vel en uke før fødsel startet.

Lykke til❤️

Anonymkode: 98d9c...0fe

Skrevet

Ble «lett» strippet (uke 36, så de har egentlig ikke lov å strippe da. Men jeg hadde gått med modningsrier siden uke 25, hadde 1 cm åpning og bare gråt av utmattelse, så jordmoren gjorde det av ren barmhjertighet ❤️).  Dette var klokka 13 sånn ca. Ca 23 endret riene seg til å bli effektive, og 00.15 var han ute - frisk og fin ❤️

Anonymkode: bb130...202

Skrevet

Tok 3 dager her :) 

Anonymkode: 1aac6...553

Skrevet

Hva er stripping? 
(hilsen førstegangsgravid)

Anonymkode: 7047b...2c7

Skrevet

Drøye 3 uker.

Anonymkode: c6700...666

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei!

jeg ble strippet for 2 dager siden (38+1) grunnet barnet er stort inni der.

fikk beskjed om at jeg var myk og kort livmorhals og hun kunne ta to fingre inn ditt. Tok på hodet til baby og alt.

Fikk rier under 1 time etterpå og de varte til langt på natten, men disse har nå gitt seg.

hvor lang tid tok det for dere før baby i magen meldte sin ankomst?

Ble strippet uke 37 grunnet redd for å gå langt over termin, noe som sist gang resulterte i stor baby (nesten 5 kg) 

Fødte uke 42-3

Anonymkode: df5b2...cad

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er stripping? 
(hilsen førstegangsgravid)

Anonymkode: 7047b...2c7

Røsking i livmorhalsen for å prøve å fremskynde fødselen :)

Anonymkode: e7ec4...d0f

Skrevet

9 timer, var da 39+0. 

Anonymkode: ef725...c3b

Skrevet

Ok, jeg får bare ha is i magen. Baby kommer vel når den er klar..  fikk bare håpet oppe av når andre fikk baby så kort etter stripping.. funket vel ikke på meg da..

Skrevet

Ble strippet hele 4 ganger dette svangerskapet men det resulterte kun i maserier og fødsel ble til slutt igangsatt på sykehuset .. :( 

Anonymkode: d8a62...9fd

Skrevet

Niks. Funka ikke på meg, verken på 1,2,3,4 eller 5! Og jeg mener har også prøvd alt annet i tilegg. Akupunktur er, sex, irritert mannen, sterk mat gir bare ekstremt luft. Klyster u name it. Men nei, de kommer nær de er klar eller får dra hjelp. To av fem kom frivillig og brutalt. De tre andre not so much 😂😂😂🤟.. 

Anonymkode: b8420...2ac

Skrevet

Jeg har blitt strippet i to svangerskap helt uten effekt. Skulle bli satt i gang en uke før termin med nr 1 så hun strippet noen dager før, men det hjalp ingenting, hadde ikke en eneste liten kynner en gang. Fødselen startet fem dager etter, på dagen hvor jeg skulle igangsettes, som er så pass lenge etter at det ikke kan komme av strippingen. Med nr 2 skulle jeg også settes i gang. Ble strippet dagen før jeg skulle settes i gang i håp om at fødselen startet av seg selv. Jeg hadde massevis av regelmessige kynnere/maserier de første timene, men det ga seg og skjedde ikke noe mer så jeg ble satt i gang dagen etter som planlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...