AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Har satt inn Mirena hormonspiral, i håp om at enorme menstruasjonsblødninger skal dempe seg noe. Har hatt den i en måned. Går rundt med en følelse av masse vann i kroppen, og puppene er veldig ømme og store. Har vokst med et par størrelser, og kjennes ut som melkespreng, for de som har kjent det. Har i tillegg hodepine. Noen erfaringer, og noen som vet om dette vil gi seg etterhvert? Eller er dette den nye hverdagen med hormonspiral? Anonymkode: 03312...14e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Det tar ofte et par sykluser før kroppen er tilvendt, så kanskje en mnd til? Om det ikke er bedre etter det ville jeg tatt kontakt med lege for å vurdere om hormonspiral egentlig er riktig for deg... Anonymkode: a7bdd...710 1
mereo Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Tror jeg brukte nesten 6-12 måneder før ting var helt ok. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Skrevet 22. oktober 2023 Første hormonspiral kylenna hadde to år med mye kviser, hatet det men holdt ut og de 3 neste årene var blodfrie, hormonstabile og digge. Var så verdt «ventingen» var veldig usikker på ny runde men 2 spiralen ble Miranda og har vært blodfri uten spotting fra første uke, 2 året nå og så verdt det! Så mitt tips: hold ut! Anonymkode: 98d4c...b17 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 14.34): Har satt inn Mirena hormonspiral, i håp om at enorme menstruasjonsblødninger skal dempe seg noe. Har hatt den i en måned. Går rundt med en følelse av masse vann i kroppen, og puppene er veldig ømme og store. Har vokst med et par størrelser, og kjennes ut som melkespreng, for de som har kjent det. Har i tillegg hodepine. Noen erfaringer, og noen som vet om dette vil gi seg etterhvert? Eller er dette den nye hverdagen med hormonspiral? Anonymkode: 03312...14e Mine symptomer (småblødninger) gikk voer etter c 4 MND.. Holdt på å klikke.... men så gikk det over :) Anonymkode: 23534...006 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 Inntil 1 år Anonymkode: 37dea...963 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå