katties Skrevet 21. oktober 2023 #41 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du skulle skrive til en venn at du takker nei til en tur på byen fordi du er kjempedeppa pga din mor døde igår.. Helt greit med en 👍? Anonymkode: 46a59...f3a Når skrev hun det var en "naturlig avslutning på en samtale" i et slikt tilfelle? 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #42 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du skulle skrive til en venn at du takker nei til en tur på byen fordi du er kjempedeppa pga din mor døde igår.. Helt greit med en 👍? Anonymkode: 46a59...f3a Jeg hadde blitt irritert ja, og kun en tommel opp tilbake etter en slik tekst melding hadde jeg følt at personen var falsk ev dårlige sosiale antenner 🙄 Anonymkode: 53405...816
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #44 Skrevet 23. oktober 2023 Fra mitt ståsted virker det som det er et skille på alder og person. Samme som jeg opplever svar som «ok» eller kun enstavelsesord som «ja»/«nei», «…» før eller etter et svar eller STORE BOKSTAVER. For den eldre garde er det enten postitivt eller helt nøytralt. For de yngre opplever jeg det som passivt aggressivt og de er i nesten alle tilfeller sure, krenket eller fornærmet for noe. Det finnes enkelte unntak av de yngre jeg kjenner som ikke er det, men de er gjerne «på spekteret» et sted. Jeg lo av han som garantert mente han hadde gjort noe galt. Det hadde nok min mann også tenkt, siden jeg aldri svarer han på denne måten uten å være sur. Jeg kan likevel skjønne at andre ikke er det og leser responsen i lys av min tolkningen over. Hvis de «gamle» derimot skriver setninger uten mellomrom mellom tegnene derimot, da er de ofte forbannet😄 er min erfaring. Anonymkode: 28e4c...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå