Gå til innhold

Stayups og strømper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet meg en herlig mann og nyter nyforelskelsen og vilt deilig sex. Vi er begge i tidlig 30-årene og har lange forhold bak oss. En greie han tenner sjukt på, er meg i strømper, helst stayups, også i senga. Jeg synes selv det er sexy som undertøy, og hadde flere par i skuffa også før jeg møtte han. Jeg vet at mange sier at dette er en vanlig greie hos menn. Jeg er kanskje ikke så veldig erfaren, men har ikke opplevd det tidligere, tror jeg. Jeg var derfor bare litt nysgjerrig på om dere har erfart at gutta liker dette og ev om det er noe der gjør, evt hvordan bruker dere det i sexlivet deres?

Anonymkode: b6b27...ec1

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexy undertøy er fint det, men for min del er det er ikke en viktig greie. Stayups og strømper blir kanskje en tanke for mye for meg. Det viktige for min del er uansett at hun føler seg komfortabel, fin og sexy i hva enn hun har på seg. Sexy selvfølelse er sexy.

Skrevet
Even Tuell skrev (1 time siden):

Sexy selvfølelse er sexy.

Så sant, så sant.  Lyst avler lyst. Jeg bruker det ofte, veksler mellom stayups og hfoteholder/strømper. Blir trigget og tent av å se bulen i buksen og kåtheten og begjæret ide sultne øynene hans, når han/jeg kler av meg.

Anonymkode: 6480b...20f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har funnet meg en herlig mann og nyter nyforelskelsen og vilt deilig sex. Vi er begge i tidlig 30-årene og har lange forhold bak oss. En greie han tenner sjukt på, er meg i strømper, helst stayups, også i senga. Jeg synes selv det er sexy som undertøy, og hadde flere par i skuffa også før jeg møtte han. Jeg vet at mange sier at dette er en vanlig greie hos menn. Jeg er kanskje ikke så veldig erfaren, men har ikke opplevd det tidligere, tror jeg. Jeg var derfor bare litt nysgjerrig på om dere har erfart at gutta liker dette og ev om det er noe der gjør, evt hvordan bruker dere det i sexlivet deres?

Anonymkode: b6b27...ec1

Du lever livet jeg håper å ha snart. Har stay upsene klare, mangler bare mann 😅

Kos dere! 

Anonymkode: 788a6...274

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du lever livet jeg håper å ha snart. Har stay upsene klare, mangler bare mann 😅

Kos dere! 

Anonymkode: 788a6...274

Herlig kommentar!😊 Lykke til på jakten

Anonymkode: da1ab...32d

Skrevet

Sexy undertøy er fint til forspillet, men vil helst nyte kvinnen hud mot hud

M44

Anonymkode: ffb1f...934

Skrevet

Stayups fremhever lårene og gjør fitta om mulig enda mer sexy. Herlig for alle damer. Også når dere baker brød og sysler med ting i hjemmet. Anbefales 👍

Anonymkode: e4451...fb9

Skrevet

Elsker strømper. Kona bruker strømpebukse med hull. Utrolig sexy når hun har det og kjole på byen eller hjemme.  Garantert tenning hos oss begge.

Skrevet

Jeg er kvinne, og elsker stay upside. Det er noe ved det som får meg til å føle meg kvinnelig, vakker og det øker selvtillitenog tilslutt øker det lysten og begjæret. Men med nåværende sexpartner, så virker det ikke som om han er interessert. Eller han gir det ikke noe ekstra at jeg dresser meg opp for han, så jeg har sluttet å bruke det, og sexy/flott undertøy. Han skal bare ha det av, tenner ikke noe ekstra på det, jeg må kle av meg selv og legge meg under dyna mens han venter. 

Så jeg tror det ikke er noe man kan generalisere. Noen liker det, noen ofrer det ikke en tanke. Menn er vel like forskjellige som oss damer på det punktet. 

Anonymkode: b1b2f...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...