Gå til innhold

Styrtblødning annenhver dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 uker siden jeg mistet, og 3 uker siden jeg tok cytotec, både foster og morkake kom ut sa de. Gikk 2 uker med mensblødning som var helt som vanlig mens og ble mindre og mindre. Har siste uka nå hatt styrtblødning med klumper som kommer hver gang jeg går mye og er mye aktiv. Har vel hatt det ish annenhver dag, 3 ganger denne uka. Men styrtblødningene med klumper blir mindre og mindre for hver gang. Første gang ringte jeg sykehuset i panikk, men de sa det var normalt. Har såvidt litt ømhet/svak murring når blødningene kommer.. og også smerten blir svakere for hver gang. Nå idag fikk jeg litt klumper, og blodet generelt nå ser litt rødbrunt ut. Burde være positivt det da?Noen andre som hadde klumper i lengre tid (rester) som kom ut av seg selv?

Privat gyn er så sinnsykt dyrt..

Anonymkode: 4e38e...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du trenger privat gynekolog her. Hvis det er rester som ikke har kommet ut trenger du utskrapning. 

Men stort sett ordner kroppen av seg selv. Hvis du får feber må du til lege umiddelbart, det kan være betennelse 

Anonymkode: 4e90d...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tror ikke du trenger privat gynekolog her. Hvis det er rester som ikke har kommet ut trenger du utskrapning. 

Men stort sett ordner kroppen av seg selv. Hvis du får feber må du til lege umiddelbart, det kan være betennelse 

Anonymkode: 4e90d...f98

Har ikke feber eller føler meg dårlig nei, og er kun koagulert blod som samler seg opp for så å komme plutselig når jeg har vært i fysisk aktivitet. Når det først kommer så roer det seg litt etterpå, og så på'n igjen en annen dag. Har vel værr 4 tilfelle denne uka, så ca annenhver dag. Nå har det skjedd to dager på rad, så håper det gir seg snart..  Men det blir mindre og mindre koagulert blod som kommer for hver gang. Men jeg blør ut et nattbind og trusa på under 10 minutter før det roer seg igjen. Tenker jeg ringer gynekologisk på sykehuset imorgen og spør dem, eventuelt ber om ultralyd.. Jeg får jo ikke gått ut av huset, i tilfelle jeg får styrtblødning.. Skjedde midt i byen første gang og det drypte ned på bakken, helt krise.. Da hadde jeg også smerter, det har jeg ikke nå. Ringe sykehuset som sa det var normalt. Blir kun øm i skjeden/halebein når det først kommer, ingen smerte sånn sett. Har måttet gjennom abort før også, da kom slimhinnen ut i etterkant og var ganske tykk.. kan være den som sliter med å komme ut.. uff er så drittlei nå..

- ts

Anonymkode: 4e38e...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...