Gå til innhold

Tomt for ADHD-ADD medesiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, der jeg bor så er det tomt for alt av adhd medesiner og synonym preparater for audvanz. 

Jeg har gått snart 2 månder uten de og kjenner at den mentale helsen går nedover uten de. 

Er det noen andre som sliter med og få tak i adhd medesiner nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får ikke tilsendt fra andre apoteker heller? 

Anonymkode: c5b73...e87

Skrevet

Hei, ja det er vanskelig å få tak i. Jeg får ikke tak i medisiner til min 11 år gamle sønn da ingenting i hans dose er tilgjengelig. Evt må vi forandre dosen.. Så klart vanskelig å kommunisere med legen om problemert da han ikke er tilgjengelig på telefon. 🙈 Evt må vi kjøre i flere timer til en annen by. 

Man må lete. Jeg om du tar 30 mg, sjekk om du får forandret din dose til en som finnes i området ditt og så må du ut å reise til det apoteket som har medisinen. 

Anonymkode: 63035...7f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De får ikke tilsendt fra andre apoteker heller? 

Anonymkode: c5b73...e87

Nei, man. Å selv reise ut i gokk til apoteket som har medisinen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei, ja det er vanskelig å få tak i. Jeg får ikke tak i medisiner til min 11 år gamle sønn da ingenting i hans dose er tilgjengelig. Evt må vi forandre dosen.. Så klart vanskelig å kommunisere med legen om problemert da han ikke er tilgjengelig på telefon. 🙈 Evt må vi kjøre i flere timer til en annen by. 

Man må lete. Jeg om du tar 30 mg, sjekk om du får forandret din dose til en som finnes i området ditt og så må du ut å reise til det apoteket som har medisinen. 

Ja jeg tar 30 jeg og, de har bare 60 osv på apotket. tusen takk for tippsene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...