Gjest Milou Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Hei, der jeg bor så er det tomt for alt av adhd medesiner og synonym preparater for audvanz. Jeg har gått snart 2 månder uten de og kjenner at den mentale helsen går nedover uten de. Er det noen andre som sliter med og få tak i adhd medesiner nå?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 De får ikke tilsendt fra andre apoteker heller? Anonymkode: c5b73...e87
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Hei, ja det er vanskelig å få tak i. Jeg får ikke tak i medisiner til min 11 år gamle sønn da ingenting i hans dose er tilgjengelig. Evt må vi forandre dosen.. Så klart vanskelig å kommunisere med legen om problemert da han ikke er tilgjengelig på telefon. 🙈 Evt må vi kjøre i flere timer til en annen by. Man må lete. Jeg om du tar 30 mg, sjekk om du får forandret din dose til en som finnes i området ditt og så må du ut å reise til det apoteket som har medisinen. Anonymkode: 63035...7f0
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De får ikke tilsendt fra andre apoteker heller? Anonymkode: c5b73...e87 Nei, man. Å selv reise ut i gokk til apoteket som har medisinen. Anonymkode: 63035...7f0
Gjest Milou Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, ja det er vanskelig å få tak i. Jeg får ikke tak i medisiner til min 11 år gamle sønn da ingenting i hans dose er tilgjengelig. Evt må vi forandre dosen.. Så klart vanskelig å kommunisere med legen om problemert da han ikke er tilgjengelig på telefon. 🙈 Evt må vi kjøre i flere timer til en annen by. Man må lete. Jeg om du tar 30 mg, sjekk om du får forandret din dose til en som finnes i området ditt og så må du ut å reise til det apoteket som har medisinen. Anonymkode: 63035...7f0 Ja jeg tar 30 jeg og, de har bare 60 osv på apotket. tusen takk for tippsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå