Gå til innhold

Tykt ansikt, slank kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er normalvektig (BMI 19), men ansiktet mitt er tykt og ser helt malplassert ut størrelsesmessig. Det er ingen definisjon, ansiktet ser ut som en ball. 

Jeg har kinnben, men de synes jo ikke ettersom det er et fettlag på underkjeven. Dette har vært et «problem» hele livet, men jeg har tenkt at med alderen vil fettet forsvinne. Nå er jeg i slutten av 30-årene,  og det er ingen endring i ansiktsfettet.

Er det noe å få gjort med dette? Må jeg ty til fettsuging av underkjeven? 

Jeg har en ganske tynn overkropp, litt større underkropp. Men grunnet overkroppen ønsker jeg egentlig ikke å gå ned i vekt. Jeg må i så fall drastisk ned i vekt for å bli kvitt ansiktsfettet. 

Har noen hatt samme problem, og fant dere noen løsning på det? 

Anonymkode: 64325...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buccal fat removal er vel det jeg vurderer eventuelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 11.29):

Buccal fat removal er vel det jeg vurderer eventuelt. 

Da vil du se veldig gammel ut fort.

Jeg har også et rundt ansikt. Hadde litt dobbelthake selv ved bmi 15 da jeg hadde spiseforstyrrelse og et beinrangel på resten av kroppen. Man må prøve å godta tenker jeg. Evt lære seg å sminke seg sånn skikkelig som jeg ser folk gjør på YouTube. Men det er ikke min stil. Men ville hvertfall gjort det framfor operasjon.

Anonymkode: 60485...f04

• Liker 1
Skrevet

Sliter med akkurat det samme. Hater at det er sånn, men prøver å jobbe med aksept.

Anonymkode: 071d0...9ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...