Gjest lindas Skrevet 27. januar 2006 #41 Del Skrevet 27. januar 2006 : Og jammen er det flere jeg har glemt...han kokken feks. Husker ikke han... ← birger bahr og odd bahr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #42 Del Skrevet 27. januar 2006 Åh, nå husker jeg dem ja - det var han odd som var nazi var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 27. januar 2006 #43 Del Skrevet 27. januar 2006 Åh, nå husker jeg dem ja - det var han odd som var nazi var det ikke? ← ja... også ga han homse faren JULING... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 27. januar 2006 #44 Del Skrevet 27. januar 2006 Åh, nå husker jeg dem ja - det var han odd som var nazi var det ikke? ← Jo, når du sier det, tror jeg det demrer litt her, ja! Hvem var det han var sammen med, var det benedicte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 27. januar 2006 #45 Del Skrevet 27. januar 2006 Åh, nå husker jeg dem ja - det var han odd som var nazi var det ikke? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #46 Del Skrevet 27. januar 2006 Jo, når du sier det, tror jeg det demrer litt her, ja! Hvem var det han var sammen med, var det benedicte? ← Jeg tror han var sammen med Sissel også.. Klarer fortsatt ikke helt å plassere HC og Andrine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 27. januar 2006 #47 Del Skrevet 27. januar 2006 Husker ikke helt HC jeg heller, men når de sa høy, tynn og tynnhåra kom jeg på hvordan han så ut. Men ikke hva han gjorde o.l.. Var han med lenge? Andrine, var ikke hun en litt sånn vilde-type? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #48 Del Skrevet 27. januar 2006 Jo, Andrine var litt "vilde-type" og jobba som pikkolo mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #49 Del Skrevet 27. januar 2006 Bra tråd Trodde ikke jeg hadde glemt SÅ mye! Den eneste jeg fortsatt ikke klarer å se for meg er Odd Bahr... Også han negeren som var sammen med Juni når hun kom inn i serien, som også hadde ett forhold til Benedicte.... ← Bob, han kom til hotellet sammen med Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 27. januar 2006 #50 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva het broren til HC? De var nevøene til Hildring tror jeg...HC gikk rundt i lilla silkedress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 27. januar 2006 #51 Del Skrevet 27. januar 2006 thomas... ble spilt av martin garfalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 27. januar 2006 #52 Del Skrevet 27. januar 2006 Bra tråd Trodde ikke jeg hadde glemt SÅ mye! Den eneste jeg fortsatt ikke klarer å se for meg er Odd Bahr... Bob, han kom til hotellet sammen med Julie. ← ja bob affe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #53 Del Skrevet 27. januar 2006 Her står det litt: http://forum.tv2.no/cfide/fusetalk/forum/m...&threadid=20400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå