Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2006 #21 Del Skrevet 26. januar 2006 Hva skjedde med han svensken som Viktoria var sammen med en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 26. januar 2006 #22 Del Skrevet 26. januar 2006 vilken svenske??? har jeg gått glipp av noe??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #23 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg husker han jeg også...var han kameraten til Albert? Det var ikke Oscar da??? JO, det tror jeg jammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 26. januar 2006 #24 Del Skrevet 26. januar 2006 ble ikke oskar introdusert i serien som en av prinsens venner??? eller er det bare jeg som surrer??? syntes liksom at hertug/prins passer sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 26. januar 2006 #25 Del Skrevet 26. januar 2006 Han svensken som Viktoria var sammen med, var vel med i den båtulykken hvor Viktoria også var med. Han døde tror jeg. Han var venn av Ragnar eller Juni ( eller begge) Var litt styr med det pga av aldersforskjellen. HC døde i bussulykken. Sammen med gamle Blom og sikkert noen til. Husker ikke hva som skjedde med lillebroren hans.. de bodde i en leilighet sammen. Charlotte dro sammen med jøden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #26 Del Skrevet 26. januar 2006 Åh, ja, han svensken som var eldre enn Victoria ja! Nå husker jeg han. Noen som husker alle som døde i bussulykken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #27 Del Skrevet 26. januar 2006 Og jeg mener at Oscar var en studiekamerat av Albert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 26. januar 2006 #28 Del Skrevet 26. januar 2006 Sånn var det ja. Rotet litt til inni hodet mitt. Men har jeg med andre ord feil når jeg lurer på om denne Bitten hadde en affære med noen andre enn Albert også? blir jo så nysgjerrig når jeg først begynner å tenke på sånt ← Hadde ikke Bitten en affære med Ragnar opprinnelig, og så ble hun involvert med Albert etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 26. januar 2006 #29 Del Skrevet 26. januar 2006 NÅ husker jeg han svensken ja... han boddde hjemme hos dem også hadde han hu psyke dattra som dreiv å skreiv i dagboka si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 26. januar 2006 #30 Del Skrevet 26. januar 2006 het han ikke thomas??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 26. januar 2006 #31 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja, han svensken het Thomas. Oscar var venn av Prins Sverre, men når han var ute av serien fant de ut at Albert og Oscar hadde gått på skole sammen. Også var det jo hun gærne dama som kidnappet Victoria den gangen. Og broren hennes eller noe. Tror kanskje han var litt tilbakestående. Også han negeren som var sammen med Juni når hun kom inn i serien, som også hadde ett forhold til Benedicte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 26. januar 2006 #32 Del Skrevet 26. januar 2006 ja hu linn som var pleier på avrusningshjemmet FJELLBEKK han andre het donald!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. januar 2006 #33 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Har vi nevnt han eks-nynazisten som Benedicte var sammen med en stund? Var det Odd, tro? :klø: Jeg har ikke helt fått med meg hvor det ble av Sue Astrid, jeg. Har ikke sett på Cæsar på noen måneder. Er ikke Goggen også ute nå, forresten? Han ble sendt vekk på skole...? (Men han har vel strengt tatt aldri vært noe annet enn en bifigur heller.) Endret 26. januar 2006 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 26. januar 2006 #34 Del Skrevet 26. januar 2006 husker at det var noe med no nazister ja... og ei jente og han viking (spites av han norske programlederen i ungkaren)... hvem mangler vi da???? er sikkert hundre vi har glemt.... tenke tenke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #35 Del Skrevet 26. januar 2006 Han svensken som Viktoria var sammen med, var vel med i den båtulykken hvor Viktoria også var med. Han døde tror jeg. Han var venn av Ragnar eller Juni ( eller begge) Var litt styr med det pga av aldersforskjellen. ← Han var knallkjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #36 Del Skrevet 26. januar 2006 Hva skjedde med han svensken som Viktoria var sammen med en periode? ← Han døde i båteksplosjon? Victoria er forøvrig ansatt som praktisknat ved EU-parlkamentet i Brussel (Artig, siden de hovedsaklig ansetter folk fRA eu...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 26. januar 2006 #37 Del Skrevet 26. januar 2006 I begravelsen til Thomas kom victoria løpende inn i brudekjole og kollapset på kisten. De skulle jo gifte seg rett etterpå, egentlig. Goggen går vel på kostskole i sveits. Sue-Astrid stakk av med de 40 millionene hun og jens-august "fant" som en rest av arven fra georg.. Og Ragnar er vel hotellsjef for hotellene i baltikum, tror jeg. Er spent på om jens august og ninni kommer tilbake, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #38 Del Skrevet 27. januar 2006 Hadde likt om Ninni kom tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 27. januar 2006 #39 Del Skrevet 27. januar 2006 Så gøy tråd! Jeg husker de fleste som er nevnt her, men HC....hvem var det da???? Husker ikke fjeset hans og hvilden funksjon han hadde. Noen som kan hjelpe meg? Og hva het hun der som jobba sammen med Arne Markusen? Lys, ung som ble sammen med......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 27. januar 2006 #40 Del Skrevet 27. januar 2006 sissel!!!!! søstra hennes var vel "fru markussen"... han hc var en lang tynn fyr, med lite hår... tror han og jens august var kompiser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå