Gå til innhold

Den store hvor ble de av tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Satt å diskuterte Hotell Cæsar med en veninnne i går, også kom vi inn på flere tideligere "ansatte" og enkelte husker vi ikke hva skjedde med. Denne tråden er for å "mimre" om de som har vært med.

Skriver opp de jeg husker, og endel jeg trenger hjelp med....

Georg- Død

Ninni- Fengsel

Albert- På Hønefoss med Sol & Måne (og Bitten)

Jens August - På en øy

Sue Astrid - Stukket av med 40 millioner

Kenneth- Død

Koffi - I Afrika

Dattra til Juni - I Tyskland og jobber

Ragnar - Barahin

Oscar - På rømmen eller i fengsel

Men hva skjedde med Tause-Tove, Harald Hildring, Loke m.fl... Er sikkert en haug med folk jeg har glemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Satt å diskuterte Hotell Cæsar med en veninnne i går, også kom vi inn på flere tideligere "ansatte" og enkelte husker vi ikke hva skjedde med. Denne tråden er for å "mimre" om de som har vært med.

Skriver opp de jeg husker, og endel jeg trenger hjelp med....

Georg- Død

Ninni- Fengsel

Albert- På Hønefoss med Sol & Måne (og Bitten)

Jens August - På en øy

Sue Astrid - Stukket av med 40 millioner

Kenneth- Død

Koffi - I Afrika

Dattra til Juni (Victoria)- I Tyskland og jobber

Ragnar - Barahin

Oscar - På rømmen eller i fengsel

Men hva skjedde med Tause-Tove, Harald Hildring, Loke m.fl... Er sikkert en haug med folk jeg har glemt.

Charlotte - USA?

Ingrid - USA?

Bob- ?

Arne Marcussen - død (skutt)

Hun som i virkeligheten heter Fuhr Blix til etternavn - død (bussulykke)

Og han som spilte homo og kokk- tror han også døde i bilulykken

Han som nå er programmleder i Migrapolis - ?

Alex- ?

Åge -?

Henning -?

Solrun -?

Tove -?

Loke-død

Merchedes- ?

Han som var litt nynasist, men ble 'snill' etterhvert?

Hun niesen til Åge-?

HC (bortskjemt rikmanns kid...tror han het HC) ?

Skrevet

tove og solrunn flytta til (ballangen??? noe som heter det egentlig???) nord norge for å jobbe!!!

hildring dro til argentina eller brasil m alex men dumpa hu...

åge er i opraen

henning er i usa og spiller fotball

charlotte dro tilbake til mora i usa tror jeg...

flere som er blitt borte...

hugo er i skotland å maler og venter på døden!!!

han negeren, knut... etteller annet som tok over som pikkolo etter henning???

hu som gifta seg m svein (var hus økonom)????

er det flere da???

var jo noen som døde i en buss ulykke (eks gamle blom)...

Skrevet

:hoppe:

SÅ FLOTT - akkurat dette satt jeg og tenkte på her en kveld - at det er utrolig mange karakterer fra HC som er borte - og her popper de fram som perler på en snor! :-D

Og jammen er det flere jeg har glemt...han kokken feks. Husker ikke han...

Og hva het hun som gifta seg med Svein - som ikke kunne få barn, var det ikke så? :klø:

Husker så vidt han nynazisten - og HC.

Niesa til Åge flytta tilbake til familien sin!

Gjest Catwoman
Skrevet
tove og solrunn flytta til (ballangen??? noe som heter det egentlig???) nord norge for å jobbe!!!

Ja. Det er en kommune i Nord-Norge som heter Ballangen.

Men jeg trodd eegentlig Solrunn og Tove hadde begynt å jobbe på danskebåten eller nåoe sånt jeg.

Han nynazisten reiste avgårde sammen med hun utenlandske jenta som hadde den lille babyen som bodde hos Svein og Martine en peiode.

Martine reiste vel ogås et eller annet sted for å komme seg vekk etter at de ikke fik beholde den babyen.

han negeren, knut... etteller annet som tok over som pikkolo etter henning???

han var ikke neger, han var asiatisk, men klarer ikke huske hvor han tok veien... husker bare han lå på hitlistene her med "maybe baby" :ler:

Harald Hildring bor i Brasil, Alex reiste kanskje ned igjen til Brasil hun og?

HC var vel sønnen til Hildring? Han hadde en lillebror og, husker ikke hva han het. Han bodde sammen med han asiatiske piccoloen me den gang de kom inn i serien.

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Kjell-Magne, var det ikke det han het (Christian Strand), som hadde "hiten" Maybe-baybe eller noe sånt..

Skrevet

Nei, ikke Kjell Magne, vel... :klø: Det var et eller annet med Knut...

Skrevet
Nei, ikke Kjell Magne, vel... :klø: Det var et eller annet med Knut...

Var det ikke knut-are, knut-arne, knut-arild eller noe i den duren? :klø:

Skrevet

Men om Albert bare er på Hønefoss, er det ikke rart han ikke besøkte moren sin mens hun lå i koma da??

Også er jo mamman til Charlotte borte.

Og hun fæle norlandsdama som var blitt voldtatt av.... Ja, hva het han igjen??

Og prins Sverre!!! :ler:

Og han jøden som Charlotte var så forelsket i.

Skrevet

Han het Knut-Arne Olsen.....

Han pikkoloen altså

Skrevet

Mamman til Charlotte, Ingrid, flytta vel til USA til en hun ble sammen med, gjorde hun ikke? En med samme navn som en forfatter... Charlotte ble vel med på lasset i utgangspunktet mener jeg å huske.

Knut Arne het han pikkoloen ja! :tommel:

Mandelstam het vel han jøden - og det ble vel noen forviklinger der i forhold til noe som hadde skjedd under krigen i bygningen/tomta som HC står på.

Prins Sverre og Charlotte - de skulle vel egentlig gifte seg de, skulle de ikke? :klø:

Syns det er veldig rart at Oscar bare har forsvunnet jeg da - og at det ikke er noe snakk om Kenneth og det som skjedde med han lenger...syns det er dumt at nye sesonger bare "kutter ut" det som har skjedd tidligere. En stakkars seer blir jo så nysgjerrig...

Nordlandsdama var vel niesen til Åge, var hun ikke? Men hvem var det som voldtok henne igjen - var det Albert? Noen som husker hva hun het?

Titta på tv2-nettsiden for å lese om gamle karakterer, men der var jo bare de som var mest sentrale nevnt.

Skrevet

Charlotte skulle vel gifte seg med han jøden (David Mandelstam) , så de reiste til Israel samen, mener jeg å huske.

Det var vel Jerry som voldtok Andrine (niesen til Åge), men husker ikke helt hvor han ble av. Kanskje i fengsel??

Har også stusset på at hverken Albert, Victoria eller Charlotte har besøkt Juni mens hun var i koma, jeg...... Ikke så veldig nært knyttet i den familien, tydligvis...

Skrevet
HC var vel sønnen til Hildring? Han hadde en lillebror og, husker ikke hva han het. Han bodde sammen med han asiatiske piccoloen me den gang de kom inn i serien.

hc er nevøen til hildring... han hadde en lillebror og som delte leilighet med benedicte og (jens august)????

herregud... blir så opptatt av dette at det er nesten som å mimre om gamle venner!!! :rodme::rodme::rodme:

Skrevet

Det eneste som "skjedde" med han Prins Sverre var vel at han ikke skulle være sammen med Charlotte lenger, og da var han jo ikke direkte sentral for handlingen lenger. Husker jeg leste i et blad på daværende tidspunkt at Kristin Frogner (er det hun heter ikke sant?) hadde sagt ja til å komme tilbake hvis hun fikk gifte seg med en prins og fikk en hest (i serien), så det forklarer vel hvorfor han i det hele tatt dukket opp tror jeg.

Når man ser på serier som Hotel Cæsar må man ha litt god fantasi, og anta at alle har besøkt Juni, bare at vi ikke har hørt om det ;) (Det koster nok fort litt mye, og har litt lite å si for handlingen å leie inn Albert/Victoria osv. bare for at familieforholdene skal virke skikkelige). Dessuten har vel Juni noen ganger besøkt Albert når hun ikke har vært med i et par episoder:)

Har forresten noen husket på å nevne mammaen til måne og sol eller hva det heter? Hun som var sammen med Ragnar og fikk unger med Albert, hun var jo en snedig figur tør jeg påstå:) Var det Guri Schanke som spilte henne?

Skrevet

Nei, guri schanke spilte venninna til ragnar og juni som de gikk på handelshøyskolen med. Torill het hun, men ble innleid som konsulent i konsernet i de første episodene, og hadde vel et forhold til ragnar parellelt med at juni hadde et forhold til rolv.

Bitten het moren til sol og måne :)

Skrevet

Men hvem var jerry, egentlig?

Var det sønnen til han på ranchen i usa? Altså stebroren til charlotte?

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Hadde ikke Jerry giftet seg med Charlotte i LA eller noe sånt??? Og kom for å presse henne for penger.

Skrevet

Jo, Jerry var en som Charlotte hadde gifta seg med - han var nok ute etter penger. Han ville vel ha penger for ta ut skilsmisse tror jeg - da Charlotte skulle gifte seg med en annen.

Skrevet
Nei, guri schanke spilte venninna til ragnar og juni som de gikk på handelshøyskolen med. Torill het hun, men ble innleid som konsulent i konsernet i de første episodene, og hadde vel et forhold til ragnar parellelt med at juni hadde et forhold til rolv.

Bitten het moren til sol og måne :)

Sånn var det ja. Rotet litt til inni hodet mitt.

Men har jeg med andre ord feil når jeg lurer på om denne Bitten hadde en affære med noen andre enn Albert også?

blir jo så nysgjerrig når jeg først begynner å tenke på sånt :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...