AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Dater en nå og jeg vil ikke vite hvor mange han har hatt. Er det vanlig å spør om? Har ikke lyst å oppgi «mine» heller, selv om det ikke er alarmerende mange (11) Hva svarer en i tilfelle? Kanskje kleint å svare at en ikke vil si det? Da tror han vel det er veldig mange.. K38 Anonymkode: 176d8...69e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Har jeg aldri spurt om , hvorfor skal jeg vite det , er jo ikke viktig det . Anonymkode: 4f6e9...261 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Kunne ikke falle meg inn å svare på dette, ei heller spørre om. Og hva en ny partner tror når jeg sier jeg ikke vil svare, er fullstendig likegyldig. Det var sånt vi gjorde før vi ble 19 år det. Anonymkode: d45fb...fa1 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 Selv har jeg ikke spurt og heller ikke svart på. Man merker fort om det er en som har hatt mange, dem pleier og avsløre seg uten at man trenger og stille et eneste spørsmål Anonymkode: 8b74b...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv har jeg ikke spurt og heller ikke svart på. Man merker fort om det er en som har hatt mange, dem pleier og avsløre seg uten at man trenger og stille et eneste spørsmål Anonymkode: 8b74b...4a2 Avsløre seg faktisk Anonymkode: b44ad...452 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 Spør om det før første date Anonymkode: 7fa8e...b74
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dater en nå og jeg vil ikke vite hvor mange han har hatt. Er det vanlig å spør om? Har ikke lyst å oppgi «mine» heller, selv om det ikke er alarmerende mange (11) Hva svarer en i tilfelle? Kanskje kleint å svare at en ikke vil si det? Da tror han vel det er veldig mange.. K38 Anonymkode: 176d8...69e Det er virkelig ikke vanlig å spørre om. Spør man om sånt, så er man passe sær. Har datet en god del, og aldri fått det spørsmålet. Hadde en mann spurt meg om det, så hadde det ikke blitt flere dater. Han hadde aldri fått vite svaret uansett. Om mine 4 sexpartnere er «for mange» eller eller ikke blir uvesentlig. Han hadde ikke fått svaret uansett. Anonymkode: 81222...bce 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Nei, det er ikke vanlig. Har vært gift i 10 år, aner ikke hvor mange mannen min har ligget med. Det har virkelig aldri vært noe tema. Anonymkode: f5755...9bf
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #9 Skrevet 21. oktober 2023 Han jeg dro på ferie med i sommer spurte om hvordan det hadde vært etter skilsmissen (les: antall partnere). Fikk følelsen av at det var av betydning. Da spurte jeg tilbake. Ikke antall men mange /få. Men jeg visste jo svaret, hadde ikke trengt å spørre. Likte ikke at han hadde vært SÅ aktiv. Anonymkode: 43736...059
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg hadde nok ikke spurt hvis ikke han hadde spurt, og jeg hadde ikke godtatt noen dobbeltmoral, da hadde jeg bare gått min vei. Jeg tenker jeg har et ganske vanlig antall tidligere partnere, men mannlig dobbeltmoral er klart dumpegrunn. Anonymkode: 7aa1a...cb2
Snop Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg synes det er greit å vite fordi det kan si noe om hans forhold til sex. Feks har min mann ligget med veldig få pga selvtillitsproblemer, og det synes jeg er greit å vite så jeg ikke tror han har insjet med tusen damer før meg men ikke insjer med meg. Når jeg har datet noen, har jeg etter at jeg begynner å bli emosjonelt tilknyttet syntes det var greit å vite om han ligger rundt veldig mye fordi sex ikke har noe med følelser for ham, etc. 2
Stillalive Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg var nysgjerrig på slikt når jeg var 20, bryr meg lite om slikt nå da det ikke har noen betydning, jeg vet forøvrig sånn høvelig rett å slett pga samtaler opp gjennom årene. Hun har aldri spurt meg heller så det har egentlig aldri vært et emne. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 Egentlig letta av at så mange av dere sier at det ikke er vanlig! Har fått inntrykk fra andre tråder her inne at det er vanlig å vite hvor mange partner har hatt. Ts Anonymkode: 176d8...69e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #14 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg spør såklart ikke. Og oppegående folk soør ikke meg eller såklart. Og ja, man kan forsovidt merke hvem som har bikket 50+ sexpartnere. Noe jeg i aller høyeste grad foretrekker da jeg selv har bikket 50 partnere. Og det sier overhodet ikke noe om loyaliteten vår. Jeg var i et ekteskap som ble sexløst og levde 4år sammen uten sex, jeg har aldri vært utro i mitt liv. Anonymkode: 2241f...e9e
SlemUlv Skrevet 21. oktober 2023 #15 Skrevet 21. oktober 2023 Vi har hatt den samtalen, pågrunn av en tråd her inne. Det ble moro, og jeg husker ikke antallet 🤣
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #16 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg liker å vite alt. Ikke fordi jeg er opptatt av hvor mange. Men jeg vil høre historiene hans. Jeg vil more meg sammen med han, om alt det gale og teite vi har gjort i livet. Som at han kjøpte sex fra ei hore i Tyskland, da han var ung mann og var livredd damer og aldri våget å nærme seg dem. At han kjøpte sex for å komme over den sperren. Og at han syns det var dritkleint og hun var godt voksen og antagelig er død i dag. Og han har hørt mine. 🤭 Anonymkode: 5cfc6...1e7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #18 Skrevet 21. oktober 2023 Det er en samtale det ikke kommer noe godt ut av. Jeg vil ikke vite, og det vil ikke hun heller, for svaret ville nok vært høyere enn ønsket for oss begge Anonymkode: 9fe9c...44b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #19 Skrevet 21. oktober 2023 Ja, for hvis vi har samme antall vinner jeg i pulebingo. Anonymkode: 89bc0...34a 1
Trolltunge Skrevet 21. oktober 2023 #20 Skrevet 21. oktober 2023 Vi har ikke hverandres antall nei. Det er uvesentlig. Selvfølgelig har vi gjennom samtaler om diverse en aning på hverandres fortid, som at jeg var seriemonogam og han rotet godt rundt en periode av livet, men antall seksualpartnere er verken vesentlig eller interessant. Begge to er glade for at hverandres livserfaringer førte til at vi ble som vi ble, og med det den vi falt for og elsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå