Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym64
Skrevet (endret)

...

Endret av Anonym64
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym64 skrev (3 timer siden):

Vi er begge konvensjonelt attraktive og flinke sosialt, så det er ikke slik at vi ikke har andre alternativer.

Har mine tvil om akkurat dette.

Det virker mer som om du faktisk ble interessert når han fant seg noen andre og han valgte bort deg, enn at du er back up planen hans. 

Den du ikke fikk, den skal du absolutt ha etter du ble valgt bort, nettopp fordi du ikke var interessert. Og nå vil han ha deg, men da er du plutselig i tvil igjen.

Tror dere begge bør finne dere noen andre. Det virker som dere har en konkurranse på gang, ikke et forhold. 

Anonymkode: 983b6...ad1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres mer ut som et spill, enn noen slags form for kjærlighet. Hvorfor bruke tid på det? Virker jo bare stressende.Finn deg noen du liker, som liker deg, uten noe slags intrikat spill. 

Anonymkode: c0945...967

Skrevet

Dere høres utrolig slitsomme ut begge to, så bare kjør på

Anonymkode: f0cc9...9e8

Skrevet

Hvis han trodde du ikke var interessert, så ser jeg ikke noe galt. Han ha deg ganske mange muligheter da, som du valgte å ikke ta 

Anonymkode: 51f33...533

• Liker 1
Skrevet

Hva med å vokse opp?

Anonymkode: a6432...241

Gjest Anonym64
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 11.36):

Har mine tvil om akkurat dette.

Det virker mer som om du faktisk ble interessert når han fant seg noen andre og han valgte bort deg, enn at du er back up planen hans. 

Den du ikke fikk, den skal du absolutt ha etter du ble valgt bort, nettopp fordi du ikke var interessert. Og nå vil han ha deg, men da er du plutselig i tvil igjen.

Tror dere begge bør finne dere noen andre. Det virker som dere har en konkurranse på gang, ikke et forhold. 

Anonymkode: 983b6...ad1

...

Endret av Anonym64
Skrevet

Tråden er ryddet for spaminnlegg.

Rhodiola, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...