AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg møtte en flott fyr for 5 mnd siden, i mine øyne er han helt perfekt. Vi har et fantastisk sex liv, vi kan snakke om alt, både innen sex og alt annet. Han er veldig romantisk, kommer med små gaver, ikke store ting, men han har hørt når jeg har snakket og kjøper gaver som er midt i blinken. Vi snakker hver dag, han sender meg alltid melding på morgenen, og små meldinger gjennom dagen, vi snakker stort sett mellom 5-6 timer for dag på telefon, så han deltar i store deler av hverdagslivet, vi kan sitte på telefon sammen å se en film sammen uten å snakke mye men kommentere. Han er godt etablert i en annen by enn meg, jeg er også godt etablert, så for ingen av oss er det aktuellt å flytte enda, men er altid så usikker, sikkert for jeg liker han så godt, dette vet han å prøver å trygge meg, men noen ganger føler jeg at han ikke ønsker så mye, han vet jeg ikke kan flytte for jeg har barn, noe han ikke har. Det vil være 10 år før jeg kan flytte, han holder på med en ny utdannelse så han kan velge hvor han kan bo, men blir så usikker, tror du han liker meg Anonymkode: 968de...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå