flusa Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Som skrevet i en annen post,vi skal i middagsselskap til et vennepar. Vi blir 8 personer, 4 voksne par. Hvordan kler dere dere i slike selskapeligheter? •Selskapsantrekk som i kjole,skjørt,dress etc. •'Vanlige klær'(bukse&genser/bluse,hverdagskjole etc.) Er avslappede folk,ingen som pleier å 'stivpynte' seg. Er det da innafor at jeg kler meg i en pen kjole,eller ville du gått i mer avslappede klær/hverdagsklær? Er så og si aldri i slike selskap🙈 På forhånd,takk🤗
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg ville gått i vanlige klær som jeg bruker når jeg er invitert til middag. Her pynter jeg med bare hvis det er bursdag eller hellig dager. Anonymkode: 48a02...200 2
Gjest Heidi Høst Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Bukse og bluse, eller en "hverdagskjole".
Arkana Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg ville kledd meg pent, dvs ikke hverdagsklær, men heller ikke like pyntet som til julaften eller en høytidelig anledning. Pen kjole høres perfekt ut. 2
flusa Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2023 Arkana skrev (3 timer siden): Jeg ville kledd meg pent, dvs ikke hverdagsklær, men heller ikke like pyntet som til julaften eller en høytidelig anledning. Pen kjole høres perfekt ut. Det blir en pen kjole😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå