AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hei! Vet ikke om dette er rett plass, men jeg prøver. Jeg har kjøpt ei møblert hytte, og der er det bl.a en liten tv med dvd-spiller, som ikke vil slå seg på. Det eneste som skjer er at det er et blått lys som står og blinker, og det hjelper ikke hva jeg enn trykker på. Har byttet batteri i fjernkontroll, uten at det hjalp. Prøvde og å putte inn en dvd, i håp om å vekke den til live, men eneste som skjedde var at den nå ikke kommer ut igjen. De jeg kjøpte hytta av, er gamle, og sa at de ikke forsto seg på denne tv'en. Er det noen her som kan hjelpe meg? Anonymkode: 42b07...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Del Skrevet 21. oktober 2023 Er det en tv til 12V? Meld deg inn i gruppa Hytter uten strøm og vann på Facebook og spør der, der er det mange som har svar på det meste. Anonymkode: 2c9b9...5ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er det en tv til 12V? Meld deg inn i gruppa Hytter uten strøm og vann på Facebook og spør der, der er det mange som har svar på det meste. Anonymkode: 2c9b9...5ae Takk for tips❤️ Anonymkode: 42b07...331 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå