AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg har pcos, er overvektig (la på meg 30 kg i svangerskapet mitt for et år siden) og sliter med vekten. Klarte å gå ned en del i begynnelsen, men har begynt på antidepressiva i sommer og har en helt ekstrem sulthet. Er så fornøyd ellers med medisinen st jeg ikke ønsker å slutte. Har brukt metformin pga pcos ved barneønske, og det funker jo veldig fint hos meg vertfall mot sulthet. Og jeg ønsker ikke en kjapp løsning, slankemedisin osv, men noe som kan nulle ut den ekstreme sultheten jeg får av antidepressivaen. Noen som har erfaring med å få metformin for vekten sin del? Anonymkode: 6675f...5d5
Majer Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Metformin kan muligens forlenge livet så ville tenkt meg om før jeg sluttet uavhengig av vektnedgang.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Lite risiko ved et forsøk. Men ville tenkt også at Wegovy også ville vært et godt alternativ for deg. Men Metformin er mye billigere da så spør legen om å prøve det først. Antidepressiva kan gi ekstrem appetitt og lurt å forsøke å forebygge enda ,er vektøkning. Anonymkode: a0a8d...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå