AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Hvis hun har vondt, er lei seg eller noe og gråter veldig så får vi nesten ikke lov å holde hun. Hun skubber oss bort. Hun datt og slo seg her en dag og jeg tok henne opp for å trøste, da skubber hun seg bort fra meg, og vet ikke hvor hun ska gjør av seg. Samme om hun bare er trøtt. ser andre med barn som er lei seg vil bli holdt/kost med. Eller bare kose.. Får så vondt når det er sånn.. Har vi gjort noe feil? Eller er det normalt? Hun er 9 mnd og nesten alltid vært sånn. Anonymkode: 79130...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Min har hatt noen turer med nesa i gulvet, som så klart er ganske vondt. Hun blir ganske intens da, gråter veldig og dytter seg fra meg når jeg holder henne. Jeg bare fortsetter å holde, hun roer seg fortere på den måten enn at jeg ikke skal røre henne. Anonymkode: dabbe...91a 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min har hatt noen turer med nesa i gulvet, som så klart er ganske vondt. Hun blir ganske intens da, gråter veldig og dytter seg fra meg når jeg holder henne. Jeg bare fortsetter å holde, hun roer seg fortere på den måten enn at jeg ikke skal røre henne. Anonymkode: dabbe...91a ❤️ Anonymkode: 79130...cd4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 20.10.2023 den 23.55): Hvis hun har vondt, er lei seg eller noe og gråter veldig så får vi nesten ikke lov å holde hun. Hun skubber oss bort. Hun datt og slo seg her en dag og jeg tok henne opp for å trøste, da skubber hun seg bort fra meg, og vet ikke hvor hun ska gjør av seg. Samme om hun bare er trøtt. ser andre med barn som er lei seg vil bli holdt/kost med. Eller bare kose.. Får så vondt når det er sånn.. Har vi gjort noe feil? Eller er det normalt? Hun er 9 mnd og nesten alltid vært sånn. Anonymkode: 79130...cd4 Kjør til nærmeste mødrehjem og de fikser biffen for deg. Anonymkode: d524b...a7b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjør til nærmeste mødrehjem og de fikser biffen for deg. Anonymkode: d524b...a7b 🙄 Anonymkode: dabbe...91a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 🙄 Anonymkode: dabbe...91a Barnslig. Anonymkode: d524b...a7b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Barnslig. Anonymkode: d524b...a7b Ja du er det Anonymkode: dabbe...91a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #9 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja du er det Anonymkode: dabbe...91a Hvorfor det? Anonymkode: d524b...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå