Akryl Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Statsminister Netanyahu hadde mange grove anklager mot seg og risikerte flere års fengsel. Både USA og Egypt advarte Israel flere ganger om at Hamas planlegger angrep/terror. Nå virker det som at Netanyahu vil bli fri da han sier krigen vil bli langvarig. Jeg har full tro på at sentrale personer lot angrepet skje med vilje. Det er flere historier om dette på CNN og diverse media. Minner meg om Sarkozy som fikk penger fra Gadaffi for valgkamp. Når Gadaffi truet med å avsløre dette, fikk Sarkozy hastverk, ringe lederne rundt, blant annet daværende statsminister Stoltenberg, og ble kvitt Gadaffi. Nå har Sarkozy husarrest. Disse er ikke konspirasjonsteorier. Amerikanske og egyptiske tjenestemenn har åpent snakket om at Israel ble advart gang på gang over lengre tid. 3 2
Capazitet Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 Nok et konspihode, takk til deg. 1 1 2
Akryl Skrevet 20. oktober 2023 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2023 Capazitet skrev (Akkurat nå): Nok et konspihode, takk til deg. Nei, dette er i vanlig media. Du kan google
Trubadur Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 Nei takk. Netanyahu er korrupt og bør fjernes, men nei. Han har ikke startet det her for å redde seg selv. Han er enda mindre likt nå enn før. 1 3
Sommer2464 Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 Akryl skrev (14 timer siden): Statsminister Netanyahu hadde mange grove anklager mot seg og risikerte flere års fengsel. Både USA og Egypt advarte Israel flere ganger om at Hamas planlegger angrep/terror. Nå virker det som at Netanyahu vil bli fri da han sier krigen vil bli langvarig. Jeg har full tro på at sentrale personer lot angrepet skje med vilje. Det er flere historier om dette på CNN og diverse media. Minner meg om Sarkozy som fikk penger fra Gadaffi for valgkamp. Når Gadaffi truet med å avsløre dette, fikk Sarkozy hastverk, ringe lederne rundt, blant annet daværende statsminister Stoltenberg, og ble kvitt Gadaffi. Nå har Sarkozy husarrest. Disse er ikke konspirasjonsteorier. Amerikanske og egyptiske tjenestemenn har åpent snakket om at Israel ble advart gang på gang over lengre tid. Det du skriver gir ikke mening Israel og Egypt er ikke allierte så hvorfor skulle Egypt advare Israel? 2
Akryl Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Sommer2464 skrev (1 time siden): Det du skriver gir ikke mening Israel og Egypt er ikke allierte så hvorfor skulle Egypt advare Israel? Jeg tenker hvorfor ikke gjøre en google søk når mye informasjon er lett tilgjengelig 🙂 De har sikkerhets- og strategisk samarbeid. Endret 21. oktober 2023 av Akryl 2
Akryl Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Trubadur skrev (15 timer siden): Nei takk. Netanyahu er korrupt og bør fjernes, men nei. Han har ikke startet det her for å redde seg selv. Han er enda mindre likt nå enn før. Jeg skrev aldri at han startet dette her. Jeg skrev at han lot dette skje. Nå kan det bare gå oppover for han. Han kan bli populær og slippe unna fengsel. Endret 21. oktober 2023 av Akryl 1
Trubadur Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Akryl skrev (8 timer siden): Jeg skrev aldri at han startet dette her. Jeg skrev at han lot dette skje. Nå kan det bare gå oppover for han. Han kan bli populær og slippe unna fengsel. Neppe. Han må svare for hvorfor etterretningen ikke oppdaget angrepene før 7.10.23. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå