Gå til innhold

Hva gjør jeg med han? Sletter? Spør hva som skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i 2 år nå. Har en som har vært min litt perifere kompis siden barndommen. Vi flørtet og datet for 6 år siden, jeg knota det til før det ble seriøst, og vi begge havnet i forhold med noen andre. For 4-5 uker siden var han på besøk, og jeg kjente på de samme følelsene jeg hadde for 6 år siden. Han er også singel nå. Vi fikk snakka ut om det vi hadde tidligere. Og han sa også at han ønska at vi kunne prøve å date igjen for å se hvordan det kunne gå nå når begge hadde vært alene en stund. Etter dette ble vi nokså opptatte på hver vår kant med jobbreiser. Holdt kontakt på snap og Messenger. Jeg hadde billetter til en konsert som vi begge ville på. Og jeg inviterte han for to uker siden. Han virka svært positiv og glad, sa at han skulle sjekke kalenderen og komme tilbake til det. Etter det har jeg ikke hørt fra han. Konserten var i går og jeg dro med en venninne i stedet. Jeg forstår jo at toget er gått men føler meg på en måte forsmådd. Samtidig er dette en jeg har hatt i livet mitt i veldig lenge. 
Skal jeg slette han? Skal jeg spørre han hva som skjedde? Jeg hater å virke innpåsliten så har lite lyst å ta kontakt. Noen råd? 

Anonymkode: 57925...d75

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du slette han i det hele om dere har vært venner lenge? Man kan vel uansett fortsette å være venner...

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal du reagere så dramatisk? 

Anonymkode: beef2...806

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg hadde reagert om en venn/date ghostet meg. Han sa han skulle sjekke kalenderen og så har du ikke hørt noe?!?

Hadde slettet and moved on.

So trust me when I say if a guy is treating you like he doesn't give a shit, he genuinely doesn't give a shit. No exceptions.

He is not that into you.

Skrevet

For en frekk faen! Veldig uhøflig! Jeg hadde bare gått videre.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Noen råd? 

>melding : "dÅååårlig stil" > Slett... 

Finnes forresten ikke "innpåslitent" å stille spm. ved slik oppførsel, om du faktisk er interessert i et svar... 

• Liker 1
Skrevet

Bare slett. Ikke gi han mer oppmerksomhet med og sende han meld.

Han behandler deg som dritt. 

Anonymkode: f010b...0df

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal du reagere så dramatisk? 

Anonymkode: beef2...806

Så dramatisk at jeg…? Har jo i grunn ikke reagert i det hele tatt, annet enn at jeg kjenner at det var litt sårt. ts

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (1 time siden):

>melding : "dÅååårlig stil" > Slett... 

Finnes forresten ikke "innpåslitent" å stille spm. ved slik oppførsel, om du faktisk er interessert i et svar... 

Det ligger mye svar i stillhet. Så sånn sett trenger jeg ikke noe svar fra han. Jeg kan bare gå videre. 🤔 Ts

Skrevet
Hensatt skrev (1 time siden):

Hvorfor skal du slette han i det hele om dere har vært venner lenge? Man kan vel uansett fortsette å være venner...

Jeg tror ikke jeg orker det. 
TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ligger mye svar i stillhet. Så sånn sett trenger jeg ikke noe svar fra han. Jeg kan bare gå videre. 🤔 Ts

Det er jeg helt enig, men samtidig så kan det jo også være noe så enkelt som en melding som ikke har kommet frem, f.eks... :vetikke: Det er ikke alt som har noen garanti/fasit osv...  Personlig så hadde jeg nok bare avskrevet hele vennskapet, men det er jo sånn helt overfladisk svar... Det ligger jo mye mer imellom linjene her enn det du klarer å tafse ned på et tastatur også.. Tror du vet best selv hva som er riktig her... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (11 timer siden):

Det er jeg helt enig, men samtidig så kan det jo også være noe så enkelt som en melding som ikke har kommet frem, f.eks... :vetikke: Det er ikke alt som har noen garanti/fasit osv...  Personlig så hadde jeg nok bare avskrevet hele vennskapet, men det er jo sånn helt overfladisk svar... Det ligger jo mye mer imellom linjene her enn det du klarer å tafse ned på et tastatur også.. Tror du vet best selv hva som er riktig her... 

Tror ikke det er en melding som ikke er kommet fram. Han har aktivt tatt kontakt med meg jevnlig på flere sosiale media. Og vi har også ringt hverandre innimellom oppigjennom årene. 
Fikk en random snap for en uke siden, sånn typisk sende til mange av sykkeltur oppå fjellet. 
Jo jeg vet.  Skal stille og rolig slette han fra snap der han kontakter meg mest. Være hyggelig og ha normal folkeskikk dersom vi møter på hverandre. Og ja, avskrive et nærmere vennskap og sette han på «bekjentskap»-lista. Og gå videre. 
Takk for svar ❤️ 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...