AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg holder ikke ut sorgen over å ha mistet den hete, intense sexen med en så deilig og rå mann. Jeg holder ikke ut tanken på at jeg aldri igjen skal stå naken på alle fire å vente på at han kommer inn på hotellrommet. Mens jeg har bind over øynene kommer han inn. Kler han av seg. Kommer med den perfekte, svære penisen sin i ansiktet mitt så jeg får lukte på den.. etterhvert smake på den. Slikke han litt på ballene før han sjekker om jeg er våt, fingrer meg litt, tar på meg og kliper puppene mine. Så må jeg suge han, lenge og mye. Smake på hele han. Etterhvert knullet han meg som en vill hingst. Så sulten på meg. Vi begge elsket å gi hverandre nytelse. Jeg kunne suge og slikke på han i evigheter og han kunne slikke meg overalt lenge.. til de kraftigste orgasmer. Hvem av oss som gjorde hva var ikke nøye, vi begge elsket og gi hverandre lenge. Ingen har holdt meg etter håret som han, holdt meg rundt halsen mens han knullet meg hardt med sin enorme penis. Jeg kommer aldri til å glemme smilet i øynene hans mens han fingret meg eller så på meg mens han slikket meg. Den deilige kroppen hans over hele meg og inni meg. Jeg klarer ikke sorgen over at det er over. Holder det ikke ut. Hadde så mye jeg ville gjøre med han, fantasier som jeg aldri får oppleve. Jeg husker hvert sekund av møtene våre og minnene er så gode at de er alt for vonde å bære med seg. Men han takket for seg. Fornuftig og riktig. Og jeg sitter hjerteknust igjen og føler livet er over uten denne helt vanvittige sexen å se fram til. Jeg savner hver millimeter av kroppen hans. Savner å smake spruten hans i halsen og få alt det mannlige han har å gi. Savner å være kåt og glad hele tiden. Se fram til at han skal herje over kroppen min og gjøre alt hva han vil med meg. Jeg kommer aldri og igjen til å få det på samme måten. Jeg kunne ha hatt han der for sex for alltid. Skulle ønske det aldri ble over. Hvordan kommer man seg videre når man har mistet sitt livs beste sex for alltid? Anonymkode: 3a767...a07 4
Irak Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg holder ikke ut sorgen over å ha mistet den hete, intense sexen med en så deilig og rå mann. Jeg holder ikke ut tanken på at jeg aldri igjen skal stå naken på alle fire å vente på at han kommer inn på hotellrommet. Mens jeg har bind over øynene kommer han inn. Kler han av seg. Kommer med den perfekte, svære penisen sin i ansiktet mitt så jeg får lukte på den.. etterhvert smake på den. Slikke han litt på ballene før han sjekker om jeg er våt, fingrer meg litt, tar på meg og kliper puppene mine. Så må jeg suge han, lenge og mye. Smake på hele han. Etterhvert knullet han meg som en vill hingst. Så sulten på meg. Vi begge elsket å gi hverandre nytelse. Jeg kunne suge og slikke på han i evigheter og han kunne slikke meg overalt lenge.. til de kraftigste orgasmer. Hvem av oss som gjorde hva var ikke nøye, vi begge elsket og gi hverandre lenge. Ingen har holdt meg etter håret som han, holdt meg rundt halsen mens han knullet meg hardt med sin enorme penis. Jeg kommer aldri til å glemme smilet i øynene hans mens han fingret meg eller så på meg mens han slikket meg. Den deilige kroppen hans over hele meg og inni meg. Jeg klarer ikke sorgen over at det er over. Holder det ikke ut. Hadde så mye jeg ville gjøre med han, fantasier som jeg aldri får oppleve. Jeg husker hvert sekund av møtene våre og minnene er så gode at de er alt for vonde å bære med seg. Men han takket for seg. Fornuftig og riktig. Og jeg sitter hjerteknust igjen og føler livet er over uten denne helt vanvittige sexen å se fram til. Jeg savner hver millimeter av kroppen hans. Savner å smake spruten hans i halsen og få alt det mannlige han har å gi. Savner å være kåt og glad hele tiden. Se fram til at han skal herje over kroppen min og gjøre alt hva han vil med meg. Jeg kommer aldri og igjen til å få det på samme måten. Jeg kunne ha hatt han der for sex for alltid. Skulle ønske det aldri ble over. Hvordan kommer man seg videre når man har mistet sitt livs beste sex for alltid? Anonymkode: 3a767...a07 Høres ut som litt av en mann dette her og dere har tydeligvis hatt det veldig gøy sammen ❤️. Gode opplevelser og minner er viktige å ta vare på ❤️. Så nå får du et veldig kjedelig svar av meg. Ta tida til hjelp ❤️. Skjønner at det ikke er enkelt ❤️. Har du noen gode rundt deg som du kan snakke med? Noen ganger kan det hjelpe... Når jeg synes det er vanskelig så trenger jeg å snakke det ut av meg til jeg blir lei.... Når du på en måte er lei av å snakke om det så er du mer mentalt ferdig ❤️. Det kan ta litt tid men.... 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 En som forlater slik er IKKE best sex for alltid.. Anonymkode: 39c1c...546
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 Føler med deg. Har også et savn etter en ff jeg møtte jevnlig. Sexy, smart og deilig type. Så skjedde det noe som medførte at flere møter med han ble umulig. Kos deg med minnene, du kommer over det etterhvert😘 Anonymkode: 7dbc9...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 Hva som gjør at en mann forlater dette? Er han ikke singel? Anonymkode: e7c87...14c 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva som gjør at en mann forlater dette? Er han ikke singel? Anonymkode: e7c87...14c Er nå ikke sikkert at han er helt enig i hennes beskrivelse av sexen.. Anonymkode: f6ff7...902 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg har også hatt det slik. Mine beste seksuelle opplevelser med noen, og jeg hadde ingen ønsker om at noe skulle endre seg på noe vis. For meg var det den ideelle relasjon, etter den livssituasjonen jeg har. Jeg ville hatt det slik hele livet: Vennskap og dampende het sex, og ingen ønsker om kjæresteforhold eller samboerskap. Vi hadde det helt nydelig. Vi avsluttet fordi det skjedde noe på hans hjemmebane som krevde ham mer, og som ikke var forenlig med det vi hadde hatt. Det var sjokkerende vondt, og dessuten ekstra vanskelig fordi det var hemmelig, og ikke en sorg jeg kunne dele med hvem som helst. Iblandet en framtidsfrykt; tenk om jeg skal leve enslig og sexløst for evig tid fordi jeg ikke finner noen som kan overgå ham? Jeg har hverken tid til eller interesse av dating, så det kan ta sin tid før jeg er åpen for å bli kjent med noen ny elsker eller kjæreste. Erfaringen er dessuten enda et tapstraume som reduserer sjansen for å innlede enda en ny sorgprosess. Har ingen tillit til at noen forblir den de gir seg ut for å være eller at jeg beholder dem som den jeg trenger. Nå er det lettere. Minnene om ham er litt fjernere i tid, jeg har kommet igang igjen med noen interesser jeg har vært forhindret fra å drive med en stund, og vennene mine er verdens beste. Jeg lever nok best alene de første par årene. Anonymkode: 8b88b...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Det mest gøyale her er at han kun ville ha deg for sex og ikke syntes du var bra nok for forhold. Og når moroa er over så sitter du med et savn og vil ha mer av noe du i utgangspunktet aldri kunne få til å begynne med. Kun midlertidig. Anonymkode: 98181...367 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #9 Skrevet 21. oktober 2023 https://www.chrismillas.com/alpha-widow/ Anonymkode: 8e665...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det mest gøyale her er at han kun ville ha deg for sex og ikke syntes du var bra nok for forhold. Og når moroa er over så sitter du med et savn og vil ha mer av noe du i utgangspunktet aldri kunne få til å begynne med. Kun midlertidig. Anonymkode: 98181...367 Hilsen bitter konemor👵🏻 Anonymkode: e7c87...14c 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 Den detaljerte beskrivelsen høres mere ut som den er skrevet av en mann som vil ha reaksjoner og sitter og runker foran pc-en og ønsker det var han i fantasifortellingen. Anonymkode: 39db4...613 9 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 Takk for svarene alle. Spesielt det første, som bare var så nydelig trøstende. Og hun som forteller om noe lignende. Takk ❤️ Han ville bare ha meg for sex. Og jeg ville bare ha han for sex. Han er dessverre en mann jeg ikke kan se for meg livet med. Der hvor livet er nå. Hadde jeg møtt han for 10-15 år siden så tror jeg at vi kunne ha delt mange fine år sammen. Men han er nok ikke mitt livs kjærlighet. Har aldri fått den følelsen av å være med han. Men mitt livs beste sex, ja. Jeg gjorde det klart fra første stund at det ikke var oss. Men jeg hadde håpet at jeg kunne beholdt den sexen og nærheten med han i mange år. Så sorgen er ikke fordi vi ikke er sammen som et par. Men fordi jeg har mistet elskeren min. Den hete, ville elskeren min som åpnet en verden av muligheter. Ja, han har gitt opp denne fantastiske sexen til fordel for noe viktigere i livet. Men han har beskrevet det som den beste sexen han har hatt. Og han velger nok et liv i ufrivillig sølibat vil jeg tro. Til tross for han seksuelle natur som fortjener å blomstre og nyte. Jeg forstår valget hans, men også ikke. Han får gjennomføre alle sine fantasier med meg. Noe nytt hver gang, fra hans ønskeliste. Jeg er med på alt. Fordi jeg er minst like seksuell som han, med enda villere fantasier enn hans. Jeg trodde jeg skulle klare å være fornøyd med det riktige valget som er at vi ikke kan fortsette. Men jeg klarer ikke. Livet uten denne spenningen og lidenskapen har mistet totalt mening. Jeg forstår at detaljene minner om en runketråd. Det er kanskje mest for min egen del at jeg trenger å få ned detaljene mens jeg sørger 💔 Anonymkode: 3a767...a07 1 3
Andro Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den detaljerte beskrivelsen høres mere ut som den er skrevet av en mann som vil ha reaksjoner og sitter og runker foran pc-en og ønsker det var han i fantasifortellingen. Tenkte det samme; en veldig mannlig forståelse av seksualitet i fortellingen. AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det mest gøyale her er at han kun ville ha deg for sex og ikke syntes du var bra nok for forhold. Og når moroa er over så sitter du med et savn og vil ha mer av noe du i utgangspunktet aldri kunne få til å begynne med. Kun midlertidig. Jeg ser ikke hva som er "gøyalt" ved å savne et seksuelt forhold, eller hva som får noen til å godte seg over en annens skildring av smerte. Ingen forhold har garantier om varighet, og det er ingen grunn til å anta at elskerrelasjoner skal være mindre varige eller mindre viktige enn et kjæresteforhold. Nesten tvert om: De er mindre kompliserte; færre ting kan gå galt. Et rent erotisk forhold kan godt være livsvarig. 4
Minitroll Skrevet 21. oktober 2023 #15 Skrevet 21. oktober 2023 Majer skrev (1 minutt siden): Skrevet av en mann dette. Tenker akkurat det samme. Sjelden kvinner skriver sånn som dette. Mangler bare «plaskvåt fitte» og «brennende lengsel» 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #16 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den detaljerte beskrivelsen høres mere ut som den er skrevet av en mann som vil ha reaksjoner og sitter og runker foran pc-en og ønsker det var han i fantasifortellingen. Anonymkode: 39db4...613 Min første tanke også. Fullstendig BS. Anonymkode: a3f55...1ca 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #17 Skrevet 21. oktober 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Er nå ikke sikkert at han er helt enig i hennes beskrivelse av sexen.. Anonymkode: f6ff7...902 3 minutter siden, Majer said: Skrevet av en mann dette. Jeg vet at han tenkte det samme om sexen vår, om ikke mer. Han er en erfaren mann i midten av livet. Men han har levd i en litt sølibatisk tilværelse når dette startet. Jeg er noen år yngre og ganske attraktiv. Han har fått oppfylt ønsker med meg som han ikke har opplevd tidligere. Og han fikk leve ut sin ville natur helt og holdent med meg. Synd at mange tenker det er en mann som har skrevet tråden av andre grunner. Ung kvinne, midten av 30-årene her. Men ja, skjønner jo at den veldig seksualiserte fremstillingen blir mye. Men det var det det var, slik vi hadde det når vi møttes. Hett som bare det, ren nytelse og bare det når vi var sammen. Anonymkode: 3a767...a07
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #18 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg vet at han tenkte det samme om sexen vår, om ikke mer. Han er en erfaren mann i midten av livet. Men han har levd i en litt sølibatisk tilværelse når dette startet. Jeg er noen år yngre og ganske attraktiv. Han har fått oppfylt ønsker med meg som han ikke har opplevd tidligere. Og han fikk leve ut sin ville natur helt og holdent med meg. Synd at mange tenker det er en mann som har skrevet tråden av andre grunner. Ung kvinne, midten av 30-årene her. Men ja, skjønner jo at den veldig seksualiserte fremstillingen blir mye. Men det var det det var, slik vi hadde det når vi møttes. Hett som bare det, ren nytelse og bare det når vi var sammen. Anonymkode: 3a767...a07 Er han gift? Anonymkode: 9f9f1...4cb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #19 Skrevet 21. oktober 2023 Han var nok en gift mann som trakk seg fordi det begynte å bli vanskelig på hjemmebane. Har opplevd det samme og det er veldig vondt å gå gjennom. Savner han og sexen vi hadde enda og det er over 6 år siden det ble helt slutt. Så det er noe dritt å ha det sånn. Vi holdt på i flere år så jeg ble veldig knyttet til han og sexen var den beste jeg har hatt i livet. Tviler på at jeg får oppleve sånn sex med en mann igjen, men kan jo leve i håpet. De senere år har jeg enten hatt halvdårlig sex eller levd uten sex. Håper jeg snart møter en mann som jeg har god kjemi med og som er virkelig god i senga. De vokser virkelig ikke på trær, så skjønner deg godt TS! Anonymkode: 53e7b...c36
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #20 Skrevet 21. oktober 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er han gift? Anonymkode: 9f9f1...4cb Ja.. vi begge er. Forferdelig, jeg vet. Det er derfor det avsluttes. Og jeg gjør ikke noe «mer» for å lokke han tilbake. Han skal få være i fred med familien og jeg med min. Vi begge er utrolig glad i ektefellene våre, og jeg tror det gjelder oss begge at det er ektefellene våre vi har kjærlighet for. Vi kan heldigvis avslutte uten at noen har tatt skade av det og jeg håper det forblir slik. Konen hans er ikke attraktiv, hun er i helt motsatt ende av «skjønnhetsskalaen» og jeg er nok et sidesprang som hadde slått henne hardt. Jeg får vondt av det men vet hvor glad han er i henne selv om han har noen behov som ikke blir møtt. Jeg har det fint med min mann. Et godt og stabilt sexliv og han er fantastisk på alle måter. Men vi krysset en grense ved tilfeldighet og det skulle vi aldri gjort. Anonymkode: 3a767...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå