Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har ingen barn sammen. Eller dyr. Ikke bor de på samme plassen heller, så jeg synes det er ubehagelig. De var sammen i ca 1 år, det er 2 år siden, vi har også vært sammen i 1 år. De har ingen kontakt, men foreldrene og søsknene har det tydeligvis 

Anonymkode: aed01...0c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De liker hverandre da.

Anonymkode: cf9df...29a

• Nyttig 2
Skrevet

Det er jo litt koselig da :)

Jeg har ikke vært så spesielt nært knyttet til noen av de mange kjærestene som har vært innom her (4 jenter) - det har vært en del...., men en av dem ble litt spesiell for oss.

Han var jo som en fant, men med et stort hjerte, og hadde ikke helt stabile hjemmeforhold. Det er vel kanskje derfor jeg tenkte på han som en fant, som bar preg av at han ikke hadde det ordentlig på stell hjemme. Det var en litt ustabil mor som regelrett kastet han ut da han et forgodtbefinnende. Vi måtte jo ta den stakkars gutten inn og la han overnatte. Han var jo nesten 18, så det var ingen vits å ringe barnevernet, for å si det slik. Så ble det sykdom her i familien, og der var han veldig støttende. 

Etter at det ble slutt, så dro han rundt i verden, og flyttet til Oslo i mellom alle turene hans utenlands. Da han kom "hjem" en tur, så kom han innom her med en flaske vin og takket meg for alt jeg hadde stilt opp for han og at vi hadde vært familie for en stund der han trengte det. 

Det er litt koselig. Når disse ungene  drar folk inn i livet vårt, så må de faktisk tåle at man har kontakt med dem også. 

Anonymkode: 5f980...3b6

• Liker 5
  • Hjerte 16
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo litt koselig da :)

Jeg har ikke vært så spesielt nært knyttet til noen av de mange kjærestene som har vært innom her (4 jenter) - det har vært en del...., men en av dem ble litt spesiell for oss.

Han var jo som en fant, men med et stort hjerte, og hadde ikke helt stabile hjemmeforhold. Det er vel kanskje derfor jeg tenkte på han som en fant, som bar preg av at han ikke hadde det ordentlig på stell hjemme. Det var en litt ustabil mor som regelrett kastet han ut da han et forgodtbefinnende. Vi måtte jo ta den stakkars gutten inn og la han overnatte. Han var jo nesten 18, så det var ingen vits å ringe barnevernet, for å si det slik. Så ble det sykdom her i familien, og der var han veldig støttende. 

Etter at det ble slutt, så dro han rundt i verden, og flyttet til Oslo i mellom alle turene hans utenlands. Da han kom "hjem" en tur, så kom han innom her med en flaske vin og takket meg for alt jeg hadde stilt opp for han og at vi hadde vært familie for en stund der han trengte det. 

Det er litt koselig. Når disse ungene  drar folk inn i livet vårt, så må de faktisk tåle at man har kontakt med dem også. 

Anonymkode: 5f980...3b6

Så fint gjort av deg😊

Skrevet

Jeg besøkte eksen sine foreldre i over 20 år etter at det ble slutt. Eksen og jeg var sammen i 6 år. Hans foreldre var som bonusforeldre for meg som jeg var veldig glade i. 

Anonymkode: 57221...fcc

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Eksen min og jeg har barn sammen, da. Men han besøker mamma, og omvendt - når barna er hos han. 

Jeg syns det er superkoselig. Min nye mann synes nok det er litt rart (føler seg kanskje litt "truet", eller redd for at de liker eksen min bedre?) 

Eksen min har ikke så stor familie selv. Så håper de fortsetter med det så lenge de har glede av det 👍

Anonymkode: f7ec1...211

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Er vel logisk at folk som blir venner fortsetter å ha kontakt?

• Liker 1
Skrevet

Har også en eks som er hos mine foreldre. Dette er en eks som har gjort meg mye vondt. 

Respektløst er det.

Anonymkode: ee28a...bcb

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Min ex-svigerfar døde før vi ble skillt men om han hadde levd hadde jeg definitivt besøkt han. Svigerfamilien var da en del av livet mitt i 25 år så synes ikke det er rart om man har kontakt. Har litt kontakt med exsvigerinne og tantebarn men de bor et stykke unna så ikke sånn at man møtes.

Synes ikke sånnt er rart. 

Anonymkode: 23d26...d61

• Liker 3
Skrevet

Rødt flagg!

Anonymkode: 8b637...879

Skrevet

Ser at det er delte meninger.  Kan vel legge til at det ikke begynte før etter at vi ble sammen. Som jeg synes er rart. Og at mannen ikke liker det. 

Rødt flagg? Tja, er vel en grunn til at han gjorde det slutt med henne 

Skrevet

Min ex besøker mine foreldre og jeg besøker hans mor. Vi har to barn sammen, så selvsagt holder vi kontakten hele gjengen. 

Anonymkode: 0b9cd...8fc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ser at det er delte meninger.  Kan vel legge til at det ikke begynte før etter at vi ble sammen. Som jeg synes er rart. Og at mannen ikke liker det. 

Rødt flagg? Tja, er vel en grunn til at han gjorde det slutt med henne 

Hadde min sønn hatt ny dame og mislikt at hans perifere eks besøkte meg titt og ofte, ville jeg selvfølgelig ha kuttet ut eksen. 

• Liker 2
Skrevet

Noen folk skjønner virkelig ikke at de må ta hensyn til at eksen har gått videre i livet…! 

Anonymkode: 1478f...73f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min ex besøker mine foreldre og jeg besøker hans mor. Vi har to barn sammen, så selvsagt holder vi kontakten hele gjengen. 

Det er annerledeshet etter et langt forhold med barn. Her er det snakk om et kortvarig forhold på 1 år. 

Anonymkode: 1478f...73f

• Liker 1
Skrevet

Mange av dere som svarer at dette ikke er rart men heeeeelt normalt har jo ikke hatt de samme "familieforholdene" heller, dere har vært gift/samboere i mange år eller bar barn sammen. Dette er jo noe helt annet, de var sammen i et år,bodde ikke sammen og har heller ingen barn sammen, da blir det faktisk litt merkelig. 

Dette begynte også etter at hi kom inn i bildet så muligens eksen er drevet av sjalusi ? Men hva sier foreldrene hans da ? Syns de at det er merkelig å vil helst ikke ha noe med denne dama å gjøre eller syns de at dette er riktig så trivelig?? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
avent skrev (10 minutter siden):

Mange av dere som svarer at dette ikke er rart men heeeeelt normalt har jo ikke hatt de samme "familieforholdene" heller, dere har vært gift/samboere i mange år eller bar barn sammen. Dette er jo noe helt annet, de var sammen i et år,bodde ikke sammen og har heller ingen barn sammen, da blir det faktisk litt merkelig. 

Dette begynte også etter at hi kom inn i bildet så muligens eksen er drevet av sjalusi ? Men hva sier foreldrene hans da ? Syns de at det er merkelig å vil helst ikke ha noe med denne dama å gjøre eller syns de at dette er riktig så trivelig?? 

Litt usikker, vi bor mange timer unna, så jeg er ikke spesielt nær familien hans. Men det er tydeligvis eksen (igjen?)

Ikke hørt noe om at hun har besøkt de før nå. Vi har som sagt vært sammen i ca 1 år. 

Skrevet

Jeg har ikke hatt kontakt med familien til min x da samtlige slettet meg fra alle sosiale medier ved bruddet (ble slutt fordi han var utro, men ble slutt først 3 år etter utroskapet fordi jeg prøvde i det lengste). Aner ikke hvorfor de la meg for hat. 

Men vet han har vært innom mine foreldre i etterkant, og det har vært helt ok for min del. Han var en del av familien i 12 år, så skjønner godt dersom han trengte å prate litt en siste gang. 

Anonymkode: 3b69b...9b1

Skrevet

Hva sier kjæresten din til dette? Om svigers og søsken tydeligvis niholder på vennskapet med noen han har vært sammen med i 1 år høres litt rart ut. Dere hadde også vært sammen et år, hvordan forhold har du med hans familie? Dem må jo ha hatt et godt bånd om hun fortsatt er i bilde mener jeg. 

Anonymkode: 10fdf...405

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette kan jo ikke sammenlignes, disse hadde vært sammen i et år, null barn. 

Anonymkode: 10fdf...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...