Gå til innhold

Hvilke uteklær har dere på bhg barna i oslo nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er iskald vind og 2-3 grader i oslo nå, hvilke klær bruker dere? Vinterdress eller en tynnere? Jeg skal kjøpe uteklær på finn nå i helga, usikker på om jeg skal gå for vinterdress som hun kan bruke resten av sesongen, eller om den blir for varm senere... hittil har hun brukt boblejakke og turbukse, men må ha en heldress nå. 

Anonymkode: 19ab0...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker fremdeles skalldress. Med to lag under. Men snøen er rundt hjørnet og jeg ville satset på vinterdress fremover. Men i februar/mars er man ofte på igjen med skalldress, så jeg ville gått for begge hvis du kommer over gode tilbud :) 

Anonymkode: f0501...da5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi bruker fremdeles skalldress. Med to lag under. Men snøen er rundt hjørnet og jeg ville satset på vinterdress fremover. Men i februar/mars er man ofte på igjen med skalldress, så jeg ville gått for begge hvis du kommer over gode tilbud :) 

Februar er kaldere enn desember og november og noen ganger januar her i Oslo, så ville absolutt ikke brukt skalldress i februar, men vinterdress. 

Anonymkode: 55747...127

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Februar er kaldere enn desember og november og noen ganger januar her i Oslo, så ville absolutt ikke brukt skalldress i februar, men vinterdress. 

Anonymkode: 55747...127

Det er barnehagen som styrer det avhengig av været. Vi pleier å følge dem :)

Skrevet

Vinterdress. Vi tar det med til barnehagen på mandag.

Anonymkode: 8de80...497

Skrevet

Har brukt vinterdress på toåringen og boblejakke og skallbukse på femåringen. Lue, votter og hals på begge to, og fleecejakke og bukse tilgjengelig ved behov. 

Anonymkode: b57e2...0c5

Skrevet

Har hatt parkedress (softshell?) med hjemmestrikket ull under de siste par dagene. Men vurderer vinterdressen imorgen om det er like kald vind som i dag... Var lite ute idag i bhg vet jeg pga noe aktiviteter de hadde som var inne. Eventuelt får det bli 2 lag ull under parkdressen. 1,5 år (men aktiv som en 2åring)

Anonymkode: b728f...a07

Skrevet

Har en (straks) 2-åring som er veldig varm av seg. Ute nå bruker han foret softshell-dress med fleece under. Bruker body og bukse (eventuelt strømpebukse) i bomull innerst. Hender han blir for varm på kroppen, men det er nok å åpne dressen litt i halsen. :) 

Anonymkode: 708bf...c3d

Skrevet

Jeg planlegger å finne frem vinterklær veldig snart ihvertfall. Er skikkelig kaldt ute nå.

Anonymkode: 51763...6e0

Skrevet

Tar med vinterdress og vintersko til barnehagen på mandag. (Men lar nok softshelldressen henge litt til) syns det er skikkelig kaldt og surt ute nå! 

Anonymkode: ea07e...99d

• Liker 1
Skrevet

I dag føltes det ekstra kaldt på grunn av den sure vinden som trolig var en del av utkantområdet til stormen på Sørlandet. Men sånn ellers ville jeg tatt på barn vindtett parkdress med ull/fleece under, tynne votter og tynn lue og hals i ull, og ventet litt med vinterdress og tjukk lue og polvotter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...