AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 I dag satt jeg ved siden av en fyr på toget som satt henslengt med bena sine, litt lett skrev. Jeg satt med bena mine i kryss som jeg ofte gjør. Jeg satt og betraktet bena våre og jeg ble tent av måten han satt på. En annen gang på toget, hadde jeg en mann sittende rett ovenfor meg, lite bord mellom oss. Han var langbeint og plasserte bena sine utenpå mine. Dette ble jeg også litt tent av å følte han på en måte passet på meg 😛 følte meg trygg fordi han hadde bena på hver side av mine. Hmm er dette en normal ting å bli kåt av eller er jeg rar? Anonymkode: 27951...d4f 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): I dag satt jeg ved siden av en fyr på toget som satt henslengt med bena sine, litt lett skrev. Jeg satt med bena mine i kryss som jeg ofte gjør. Jeg satt og betraktet bena våre og jeg ble tent av måten han satt på. En annen gang på toget, hadde jeg en mann sittende rett ovenfor meg, lite bord mellom oss. Han var langbeint og plasserte bena sine utenpå mine. Dette ble jeg også litt tent av å følte han på en måte passet på meg 😛 følte meg trygg fordi han hadde bena på hver side av mine. Hmm er dette en normal ting å bli kåt av eller er jeg rar? Anonymkode: 27951...d4f Nei, en kjekk man som tar stor plass. Er jævlig sexy!! 😅😅😅 (altså blandt annet skrever). Anonymkode: 80a0b...04e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, en kjekk man som tar stor plass. Er jævlig sexy!! 😅😅😅 (altså blandt annet skrever). Anonymkode: 80a0b...04e Mann Anonymkode: 80a0b...04e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 Mao blir du kåt av alle mannfolk som sitter. Anonymkode: 552e5...2c9 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 Lol.... Jeg sitter stort sett alltid med beina slik som du beskriver....og tenker egentlig ikke over det...Er 1,91, stor kar, men gjør det ikke bevisst...Men når jeg leser det du skriver så skjønner jeg litt mer 😃 "Humrer litt her nå"... Anonymkode: 1b6f1...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 Kleineste tråden jeg noen gang har lest her tror jeg 🤣 Alle menn sitter slik omtrent. Også er det "lol-orama" som en annen leirskole, og mannfolka blir stolte fordi de sitter slik. "Fordi de er så høye" 😅 Anonymkode: 39194...990 6 2
StanTheMan Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg sitter vel litt sånn på toget.....
Påkrevd Skrevet 21. oktober 2023 #9 Skrevet 21. oktober 2023 Jøss, den var ny. Aldri falt meg inn at det går an å bli kåt av en sittestilling. Ihvertfall ikke en stilling som er mulig i et togsete😅 Men hey, if it works for you…👍
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lol.... Jeg sitter stort sett alltid med beina slik som du beskriver....og tenker egentlig ikke over det...Er 1,91, stor kar, men gjør det ikke bevisst...Men når jeg leser det du skriver så skjønner jeg litt mer 😃 "Humrer litt her nå"... Anonymkode: 1b6f1...bd2 ...Jeg tenker vel mer på hva du har på deg 😃 Anonymkode: 1b6f1...bd2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ...Jeg tenker vel mer på hva du har på deg 😃 Anonymkode: 1b6f1...bd2 Det er stort sett "joggebukse" 😃 Anonymkode: 1b6f1...bd2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kleineste tråden jeg noen gang har lest her tror jeg 🤣 Alle menn sitter slik omtrent. Også er det "lol-orama" som en annen leirskole, og mannfolka blir stolte fordi de sitter slik. "Fordi de er så høye" 😅 Anonymkode: 39194...990 🤣så enig! Eneste som er sexy er kvinner som sitter med beina i kryss og verner om silkeslottet sitt. Menn som velter seg over to seter med slitte jeans og stor mage er direkte usexy. Anonymkode: 9bebf...28f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg derimot synes det ser helt forjævlig tåpelig ut når menn sitter slik. Som om de har alt for lange baller, er idiotiske egosentriske drittsekker som tar opp all plass. Å sitte med beina i kryss er også dessverre en typisk måte for en kvinne å sitte, ser stakkarslig ut. Anonymkode: 648eb...441 1 2
Gjest Refreng Skrevet 21. oktober 2023 #14 Skrevet 21. oktober 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Nei, en kjekk man som tar stor plass. Er jævlig sexy!! 😅😅😅 (altså blandt annet skrever). Anonymkode: 80a0b...04e Jeg ser det mer som et tegn på lav intelligens og egoisme der man ikke forstår at man er til plage, eller ikke bryr seg
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #15 Skrevet 21. oktober 2023 Refreng skrev (7 minutter siden): Jeg ser det mer som et tegn på lav intelligens og egoisme der man ikke forstår at man er til plage, eller ikke bryr seg Ja, altså nå mener jeg ikke på toget, eller andre slike plasser hvor man må ta hensyn. Men, ja jeg synes det er såååå sexy med en stor mann som tar STOR plass! Yum 😋 Big-Energy 🤩🤩⚡ Anonymkode: 80a0b...04e
Artmo3 Skrevet 21. oktober 2023 #16 Skrevet 21. oktober 2023 For meg er det fysisk vondt å sitte på noen annen måte, er bare sånn kroppen er, kan ikke si jeg føler meg spesielt sexy når jeg sitter helt vanlig 😅
skreppamedleppa Skrevet 21. oktober 2023 #17 Skrevet 21. oktober 2023 Manspreading er om mulig noe av det verste jeg ser. Kanskje spesielt når det er fullt på kollektivtransporten og det sitter en fyr og sprer beina sine som om han både er den eneste mannen som ønsker plass der han breier, fråtser og mesker seg med to setter som om han omtrent mener at penisen hans fortjener et halvt sete omtrent helt aleine. Spesielt... Og gigantiske penis komplekser er om noe innlysende. Og verre blir det mens gamle frøken Olga på 80 må nøye seg med max 5 cm av en sitteplass der hun krøker seg sammen med beina sine nesten omgjort til et bein, aller helst skulle hun vel ønske hun ikke hadde bein der og da. Det er ekkelt og egosentrisk oppførsel. Litt bedre når en er aleine selvsagt eller med få der en kan være ego, men spesielt sexy synes jeg det ikke er. 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #18 Skrevet 21. oktober 2023 Oooooooh, yes!! Dette kjenner jeg meg VELDIG igjen i. 😉 Anonymkode: 16000...8b1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #19 Skrevet 21. oktober 2023 Spesielt hvis lårene er litt lange.. Mannen min har en kompis som ofte setter seg sånn, og som i tillegg setter seg lett bakover og legger hendene bak hodet. Og da får jeg rett og slett lyst til å hoppe rett på han. Det er liksom en slags invitasjon. "kom og ta meg, jeg er klar". Helvetes opphissende. Anonymkode: 16000...8b1 1
Artmo3 Skrevet 21. oktober 2023 #20 Skrevet 21. oktober 2023 skreppamedleppa skrev (7 minutter siden): Manspreading er om mulig noe av det verste jeg ser. Kanskje spesielt når det er fullt på kollektivtransporten og det sitter en fyr og sprer beina sine som om han både er den eneste mannen som ønsker plass der han breier, fråtser og mesker seg med to setter som om han omtrent mener at penisen hans fortjener et halvt sete omtrent helt aleine. Spesielt... Og gigantiske penis komplekser er om noe innlysende. Og verre blir det mens gamle frøken Olga på 80 må nøye seg med max 5 cm av en sitteplass der hun krøker seg sammen med beina sine nesten omgjort til et bein, aller helst skulle hun vel ønske hun ikke hadde bein der og da. Det er ekkelt og egosentrisk oppførsel. Litt bedre når en er aleine selvsagt eller med få der en kan være ego, men spesielt sexy synes jeg det ikke er. Da har du nok missforstått, handler ikke om penis på noen som helst måte. Hofter og ben er forskjellige for menn og kvinner, og forskjellene er også store for menn. For sånne som meg som har hofter som meg, da gjør det fysisk vondt å sitte med samlede ben, men setter det seg noen ved siden av meg, så presser jeg meg til å ha bena på min side, så jeg jeg ikke plager noen, men grunnen for at noen sitter sånn er du helt på jordet med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå