AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Noen som vet om det er trygt å ta de melatonin dråpene som selges reseptfritt når man ammer? Snakk om noen få dråper ... Anonymkode: f53c2...a91
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 Går over i melka, å det er ikke anbefalt! Så lurt å droppe uten å snakke med lege Anonymkode: e00b4...4b3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 https://relis.no/artikler/28976/ Anonymkode: 812c3...936
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 Du har høyere verdier av melatonin når du ammer helt naturlig. Du kan tilrettelegge for at den stiger tidligere på kvelden ved å dempe belysning, legge bort skjermer ol tidligere enn hva du pleier. Anonymkode: 24076...e05
Sofakona Skrevet 20. oktober 2023 #5 Skrevet 20. oktober 2023 Ok mor til 2...helt ærlig spørsmål he he.. hvorfor tar du ting som skal gjøre innsovning lettere for deg når du har baby? Jeg hadde ikke klarte å sove før babyen...og jeg lå ofte små våken for å skjekke pusten etc. Pluss det ble heller ikke så mye søvn uansett. Har du fått en skikkelig sovebaby :)?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #6 Skrevet 20. oktober 2023 Sofakona skrev (28 minutter siden): Ok mor til 2...helt ærlig spørsmål he he.. hvorfor tar du ting som skal gjøre innsovning lettere for deg når du har baby? Jeg hadde ikke klarte å sove før babyen...og jeg lå ofte små våken for å skjekke pusten etc. Pluss det ble heller ikke så mye søvn uansett. Har du fått en skikkelig sovebaby :)? Mange blir jo liggende våkne i timesvis ved siden av en sovende baby, om de har innsovnkngsproblemer. Selv har jeg ikke det, men har alltid sovnet først av alle i huset. Anonymkode: 24076...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå