Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er trygt å ta de melatonin dråpene som selges reseptfritt når man ammer? Snakk om noen få dråper ...

Anonymkode: f53c2...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går over i melka, å det er ikke anbefalt! Så lurt å droppe uten å snakke med lege

Anonymkode: e00b4...4b3

Skrevet

Du har høyere verdier av melatonin når du ammer helt naturlig. Du kan tilrettelegge for at den stiger tidligere på kvelden ved å dempe belysning, legge bort skjermer ol tidligere enn hva du pleier. 

Anonymkode: 24076...e05

Skrevet

Ok mor til 2...helt ærlig spørsmål he he.. hvorfor tar du ting som skal gjøre innsovning lettere for deg når du har baby?  Jeg hadde ikke klarte å sove før babyen...og jeg lå ofte små våken for å skjekke pusten etc. Pluss det ble heller ikke så mye søvn uansett.

Har du fått en skikkelig sovebaby :)?

Skrevet
Sofakona skrev (28 minutter siden):

Ok mor til 2...helt ærlig spørsmål he he.. hvorfor tar du ting som skal gjøre innsovning lettere for deg når du har baby?  Jeg hadde ikke klarte å sove før babyen...og jeg lå ofte små våken for å skjekke pusten etc. Pluss det ble heller ikke så mye søvn uansett.

Har du fått en skikkelig sovebaby :)?

Mange blir jo liggende våkne i timesvis ved siden av en sovende baby, om de har innsovnkngsproblemer. 

Selv har jeg ikke det, men har alltid sovnet først av alle i huset. 

Anonymkode: 24076...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...