AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Det er en gutt i klassen min på universitetet som følgte meg på instagram. Vi har aldri snakket sammen før, og jeg stusser litt over hvordan han har funnet meg, samt hvorfor han har valgt å følge nettopp meg. Han er ikke typen til å snakke med noen som helst i klassen, og sitter som regel for seg selv helt alene. Bør jeg samle opp motet til å hilse på ham? Jeg så også på instagram at han hadde noen bilder med kjæresten sin, så jeg vil ikke tråkke over noen grenser eller gi et feil inntrykk. Han har ikke snakket med noen andre i klassen, ikke engang guttene som går med oss på samme linje. Hva tenker dere om dette? Hvorfor hadde noen begynt å følge deg dersom dere aldri har snakket sammen før? Og til slutt, hva får gutter til å følge andre jenter når de har kjæreste? Kan hende jeg leser litt for mye inn på dette, og at han bare ønsker seg en venn, men jeg snakker nesten aldri høyt i timene, og er kun kjent med noen få jenter på studiet vårt. Anonymkode: 5875f...874
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er en gutt i klassen min på universitetet som følgte meg på instagram. Vi har aldri snakket sammen før, og jeg stusser litt over hvordan han har funnet meg, samt hvorfor han har valgt å følge nettopp meg. Han er ikke typen til å snakke med noen som helst i klassen, og sitter som regel for seg selv helt alene. Bør jeg samle opp motet til å hilse på ham? Jeg så også på instagram at han hadde noen bilder med kjæresten sin, så jeg vil ikke tråkke over noen grenser eller gi et feil inntrykk. Han har ikke snakket med noen andre i klassen, ikke engang guttene som går med oss på samme linje. Hva tenker dere om dette? Hvorfor hadde noen begynt å følge deg dersom dere aldri har snakket sammen før? Og til slutt, hva får gutter til å følge andre jenter når de har kjæreste? Kan hende jeg leser litt for mye inn på dette, og at han bare ønsker seg en venn, men jeg snakker nesten aldri høyt i timene, og er kun kjent med noen få jenter på studiet vårt. Anonymkode: 5875f...874 Det jeg tenker om dette er klassisk overtenkning. Om du hilser og viser interesse, og han i deg. Har du lyst til å være en del av et potensielt trekantdrama? Og om han viser interesse for andre i et forhold. Hva får deg til å tro at han ikke kommer til å gjøre det samme om han er sammen med deg? 🤷♂️ Anonymkode: c55c7...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det jeg tenker om dette er klassisk overtenkning. Om du hilser og viser interesse, og han i deg. Har du lyst til å være en del av et potensielt trekantdrama? Og om han viser interesse for andre i et forhold. Hva får deg til å tro at han ikke kommer til å gjøre det samme om han er sammen med deg? 🤷♂️ Anonymkode: c55c7...cf3 TS her. Er nok klassisk overtenking ja, men vi er også kun én klasse på over 80 elever, og i noen fag opptil 100. Jeg har jo alltid syntes at han var ganske kjekk fra og med skoleåret begynte, men jeg hadde aldri bevisst gått etter en fyr som har en dame, det synes jeg er forferdelig og ganske ekkelt gjort. Jeg tenker det er greit å si hei en eller annen gang, men vil som sagt ikke virke påtrengende heller. Nei… nå forvirrer jeg kun meg selv med denne overtenningen haha. Sier vel bare hei og holder meg til det. Anonymkode: 5875f...874
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 Fordi du er en klassekammerat. Behandle ham som du behandler de andre menn og kvinner i din klasse Anonymkode: 29049...76c 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er en gutt i klassen min på universitetet som følgte meg på instagram. Vi har aldri snakket sammen før, og jeg stusser litt over hvordan han har funnet meg, samt hvorfor han har valgt å følge nettopp meg. Han er ikke typen til å snakke med noen som helst i klassen, og sitter som regel for seg selv helt alene. Bør jeg samle opp motet til å hilse på ham? Jeg så også på instagram at han hadde noen bilder med kjæresten sin, så jeg vil ikke tråkke over noen grenser eller gi et feil inntrykk. Han har ikke snakket med noen andre i klassen, ikke engang guttene som går med oss på samme linje. Hva tenker dere om dette? Hvorfor hadde noen begynt å følge deg dersom dere aldri har snakket sammen før? Og til slutt, hva får gutter til å følge andre jenter når de har kjæreste? Kan hende jeg leser litt for mye inn på dette, og at han bare ønsker seg en venn, men jeg snakker nesten aldri høyt i timene, og er kun kjent med noen få jenter på studiet vårt. Anonymkode: 5875f...874 Slutt å være digg, så løser det seg. Promp når han er i nærheten, osv. pill i nesen… spør om han vil ha, si at det er nam-nam. Anonymkode: 04ee0...d05
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 Hvis han vil følge deg og du har akseptert så er jo det er signal det og. Han er kjekk sier du, han har selvtillit og sendt ut en føler du har akseptert. Så om typen din spør hvem han er så sier du at du ikke kjenner han. Men hvorfor har du akseptert da? Fordi han er kjekk?? Og man vet aldri, greit å ha flere valg? Anonymkode: 8d92b...f42
Miaiai Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 Han høres jo veldig innesluttet ut, og om han ikke prater med noen kan det være at han gjerne skulle ønske han fikk det til. Kan jo være han følger flere av klasse kameratene her, og når han ikke får til og ta kontant. Kanskje hans måte og se litt hva som skjer i livet til dem rundt seg. Håper flere av dere kunne tatt mote og innvitert han bort til dere, finne på noe be han ta med kjæresten sin feks på noe koselig. Med mindre han ikke prater med deg, eller sender dm så tror jeg ikke han er ute etter en kjæreste, mere venner 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Det er da ikke så mye å tenke over. Følg han tilbake. Om han er ensom så synes han kanskje du virker hyggelig og sosial? Start med hallo.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #9 Skrevet 21. oktober 2023 WhisperingWind skrev (10 minutter siden): Det er da ikke så mye å tenke over. Følg han tilbake. Om han er ensom så synes han kanskje du virker hyggelig og sosial? Start med hallo. Hvorfor skal man bli venn med noen fra det andre kjønn som har kjæreste? Uansett om han er ensom fordi kjæresten ikke tilfredstiller hans behov for oppmerksomhet så bør han gjøre det slutt før han eventuelt ser etter noe nytt. Anonymkode: d2685...b4a 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skal man bli venn med noen fra det andre kjønn som har kjæreste? Uansett om han er ensom fordi kjæresten ikke tilfredstiller hans behov for oppmerksomhet så bør han gjøre det slutt før han eventuelt ser etter noe nytt. Anonymkode: d2685...b4a Er helt normalt å bli kjent med folk på skolen av begge kjønn😅 Uten at det betyr at man innleder noe romantisk.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 Vent, er det sånn at man man følger noen på instagram, så betyr det at man vil i buksene på dem? 😮 Anonymkode: 7f644...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 WhisperingWind skrev (2 timer siden): Det er da ikke så mye å tenke over. Følg han tilbake. Om han er ensom så synes han kanskje du virker hyggelig og sosial? Start med hallo. TS her. Greia er vel at jeg ikke er sosial i det hele tatt selv. Jeg snakker aldri i timene, men har likevel folk jeg kan sitte med utrolig nok. Jeg har noen bilder av meg i bikini osv på instagram, noe som får meg til å tenke at det kanskje er derfor. Jeg har åpen profil, så han måtte absolutt ikke følge meg heller. men jeg skal si hei! Vi satt ganske nærme hverandre her om dagen (etter at vi hadde begynt å følge hverandre på sosiale medier) men likevel sa han ingenting. Det gjorde forsåvidt ikke jeg heller da, men jeg tenker å starte en prat med han neste uke Anonymkode: 5875f...874
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vent, er det sånn at man man følger noen på instagram, så betyr det at man vil i buksene på dem? 😮 Anonymkode: 7f644...f3b Shit. Da er jeg intr i mange menn og kvinner👀😜😂
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #14 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Greia er vel at jeg ikke er sosial i det hele tatt selv. Jeg snakker aldri i timene, men har likevel folk jeg kan sitte med utrolig nok. Jeg har noen bilder av meg i bikini osv på instagram, noe som får meg til å tenke at det kanskje er derfor. Jeg har åpen profil, så han måtte absolutt ikke følge meg heller. men jeg skal si hei! Vi satt ganske nærme hverandre her om dagen (etter at vi hadde begynt å følge hverandre på sosiale medier) men likevel sa han ingenting. Det gjorde forsåvidt ikke jeg heller da, men jeg tenker å starte en prat med han neste uke Anonymkode: 5875f...874 Han har kjæreste, ikke gjør det. Det er kjempe mange kjekke gutter der ute. Isåfall si ifra til henne om du merker at han er en mega deittsekk. Anonymkode: d93fb...2d5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #15 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg hadde ikke likt at folk jeg ikke kjenner skulle fulgt meg, uten at vi har en relasjon overhodet. Spesielt ikke hvis jeg hadde bikinibilder. Hadde nok likt det om jeg var oppmerksomhetssyk og hadde stort ego. Anonymkode: d2e0d...dc6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #16 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ikke likt at folk jeg ikke kjenner skulle fulgt meg, uten at vi har en relasjon overhodet. Spesielt ikke hvis jeg hadde bikinibilder. Hadde nok likt det om jeg var oppmerksomhetssyk og hadde stort ego. Anonymkode: d2e0d...dc6 Meh, da er vi kanskje ulike. Jeg legger ikke så stor verdi i hvem som følger meg ettersom jeg har en åpen profil. Jeg driver med mye moterelarerte saker som gjør at jeg foretrekker en åpen profil uansett. Trenger ikke være oppmerksomhetssyk av den grunn. TS Anonymkode: 5875f...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå