Ellah Skrevet 30. oktober 2023 #21 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Jeg varierer maten etter om jeg er på kontoret eller sitter hjemme den dagen. Hjemme lager jeg havregrøt på havregryn, vann og proteinpulver i mikroen til frokost. Evt en halv boks yt proteinyoghurt/cottage cheese vanilje/mager vanilje kesam og havregryn. Det holder meg mett lenge! Spiser grove hjemmebakte rundstykker med godt pålegg til en sen lunsj. Da har jeg masse energi til trening. Spiser så middag etter trening, sjelden kvelds. Når jeg drar på kontoret drikker jeg en proteinshake med litt karbohydrater i når jeg kommer på kontoret. Lunsjen er 11, så trenger ikke store frokosten. Til lunsj blir det salatbar med det som er der, fyller på med masse grønnsaker, bønner/kikerter og egg. Siden lunsjen er tidlig på jobb spiser jeg en banan og et eple før jeg drar på trening. Så middag, aldri kvelds da middagen blir sen de dagene. Endret 30. oktober 2023 av Ellah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå