Gå til innhold

Hvordan tipse nav anonymt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
X-en min (barnefar) får sosialhjelp hvor nav dekker husleie, strøm + 8.000kr i mnd til livsopphold. X-en jobber i tillegg svart. Hvordan tipser jeg nav om at han jobber svart. Jeg vet at han jobber på en restaurant i Oslo men vet ikke hvilken eller hva restauranten heter. 

Anonymkode: c3934...af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du de bryr seg? 

Anonymkode: 91dac...4fa

Skrevet

Jeg hadde ikke meldt han. Vet om noen somaliere her som kaller seg enslig forsørger. De har svindlet nav i en årrekke. 

Anonymkode: d5762...1b9

Skrevet

Sende en brev uten signatur.

Anonymkode: 043d7...d2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2023 den 16.24):

Hei. 
X-en min (barnefar) får sosialhjelp hvor nav dekker husleie, strøm + 8.000kr i mnd til livsopphold. X-en jobber i tillegg svart. Hvordan tipser jeg nav om at han jobber svart. Jeg vet at han jobber på en restaurant i Oslo men vet ikke hvilken eller hva restauranten heter. 

Han er far til ungen(e) dine og du vil han skal ha minst mulig å forsørge di med?😅 Jeg tror jaggu jeg hadde latt den gå. Hvordan vet du at han jobber svart? Har han sagt det? Noen jobber jo gjennom nav mens de får utbetalt livsopphold :) 

Anonymkode: 0bede...0df

• Liker 4
Skrevet

Dette lar du gå :) SÆRLIG siden han er far til dine barn. Du melder ikke folk for LITT trygdesvindel når politikerne slipper unna med GROV svindel tenker jeg. Det blir bare smålig gjort….

Anonymkode: 79db8...3c8

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han er far til ungen(e) dine og du vil han skal ha minst mulig å forsørge di med?😅 Jeg tror jaggu jeg hadde latt den gå. Hvordan vet du at han jobber svart? Har han sagt det? Noen jobber jo gjennom nav mens de får utbetalt livsopphold :) 

Anonymkode: 0bede...0df

Han har selv sagt at han jobber svart. Han forsørger ikke ungen, har ingen samvær. Vil bære være med barnet når det passer han. Nå får jeg ikke noe barnebidrag fra han fordi han ikke har en inntekt. Han får jo sosialhjelp. Og så har han ikke samvær med ungen fordi han jobber jo, så ifølge han, har han ikke tid. Han er så drittsekk. 

ts

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har selv sagt at han jobber svart. Han forsørger ikke ungen, har ingen samvær. Vil bære være med barnet når det passer han. Nå får jeg ikke noe barnebidrag fra han fordi han ikke har en inntekt. Han får jo sosialhjelp. Og så har han ikke samvær med ungen fordi han jobber jo, så ifølge han, har han ikke tid. Han er så drittsekk. 

ts

Han har det bok ikke så lett på sosial trygd. Da er han nederst på rangstigen. Han må ha endel problemer tenker jeg. 

Anonymkode: d5762...1b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette lar du gå :) SÆRLIG siden han er far til dine barn. Du melder ikke folk for LITT trygdesvindel når politikerne slipper unna med GROV svindel tenker jeg. Det blir bare smålig gjort….

Anonymkode: 79db8...3c8

Klart man melder inn trygdesvindel. Trygdesvindel er noe av den mest destruktive kriminaliteten som blir gjort mot vår tillitsbaserte velferdsstat. 

Anonymkode: 56b55...c01

• Liker 3
Skrevet

Synes folk må få jobbet i fred altså. Mesteparten av skattepengene går jo bare til tull.

Anonymkode: 67ce8...6de

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...