Gå til innhold

Hvem har den beste og varmeste strømpebukse som en kan bruke nå utover høst og vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har den beste og varmeste strømpebukse som en kan bruke nå utover høst og vinter? Jeg spør fordi jeg kommer mye mer skjørt og kjole i høst og vinter.

Anonymkode: 2ecb3...5f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem har den beste og varmeste strømpebukse som en kan bruke nå utover høst og vinter? Jeg spør fordi jeg kommer mye mer skjørt og kjole i høst og vinter.

Anonymkode: 2ecb3...5f5

Jeg har 😉

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe på Cubus eller Lindex, de har gode strømpebukser med ull. Cubus har 30% nå, så jeg har hamstret for vinteren. 

• Liker 1
Skrevet

Her er en liten oversikt over noen gode og varme thermostrømpebukser med link til der du får kjøpt dem: 

Skrevet

Jeg liker best strømpebuksene i merinoull fra Falke og Wolford. Varmer godt, holder fasongen og siger ikke :) koster litt, men de varer i år etter år

Fikk tips om strømpebukse med tynt fleecefor inni fra H&M, men den var ikke like varm. 

• Liker 2
Skrevet

Merinoull. Foretrekker wolford sine, de er ikke så tykke, men de varmer godt. 

Anonymkode: 463aa...9bf

Skrevet

Pierre Robert tykk ullstrømpebukse er kjempegod! Den er mye bedre enn tidligere strømpebukser jeg har kjøpt derfra.

Anonymkode: 63739...9da

Skrevet

Safa har noen gode. Fås blant annet på Sparkjøp.

Skrevet
1 hour ago, Daisy-love said:

Safa har noen gode. Fås blant annet på Sparkjøp.

Jeg syns de er grusomme. 🤯🤯

Anonymkode: c6362...855

• Liker 1
Skrevet

Nå skeiver du ikke noe om størrelse. Jeg vil jo anta egentlig at du ser etter en normalvektig strømpebukse, og at disse ikke vil være noe. 

Men tenker jeg kunne nevne; https://www.zizzi.no/termostroempebukser-svart-s%2Fm-D93906A999010.html?ab_version=B&gclid=CjwKCAjwkNOpBhBEEiwAb3MvvQT9T-q0hrXe4uIS_LJ6S9k33kNjhs7am7HNQGwQXNZ9ZXoueHqaGhoCxUYQAvD_BwE

Disse er virkelig gode! Virkelig holder meg ganske god og varm ute i kulden. 

Anonymkode: 8a1c2...97f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns de er grusomme. 🤯🤯

Jeg foretrekker heller sokker og leggings, om jeg har sko som dekker uansett, så er noen år siden de jeg har derfra er kjøpt, men de jeg har synes jeg er gode. Vi er ulike da. Hvilke foretrekker du? 

Jeg er også glad i thermoleggings fra Rusta. De er uten sokkedelen. Billige også. 50kr er full pris, men fått ned i 10kr stykket. Kjempevarme og gode. 

Skrevet

Jeg kjøper strømpebukser mest på cubus  i ull eller ullmix.

Syns de er behagelige,og de holder seg fint i vask. Også er de billige.

Har de flere sesonger.

Skrevet
14 hours ago, Daisy-love said:

Jeg foretrekker heller sokker og leggings, om jeg har sko som dekker uansett, så er noen år siden de jeg har derfra er kjøpt, men de jeg har synes jeg er gode. Vi er ulike da. Hvilke foretrekker du? 

Jeg er også glad i thermoleggings fra Rusta. De er uten sokkedelen. Billige også. 50kr er full pris, men fått ned i 10kr stykket. Kjempevarme og gode. 

Safa strømpebukser synes jeg har en skikkelig vond passform. Det er dobbelsøm bak, noe som ser helt teit ut hvis du har tettsittende klær (sømmen synes), men jeg syns de sitter så vondt i skrittet og gnager helt feil plass pga sømmen. 

Folk har forskjellig kropp så funker nok for noen ja, men for meg er safa det verste av det verste. 😂 Så kjøp bare én første gang! 

Jeg greier ikke helt å finne de perfekte strømpebuksene. Wolford funker greit, det meste av rimeligere merker får fort hull. Men Wolford er jo ikke evigvarende de heller. Leggings uten fot holder bedre ja... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...