Gå til innhold

Mange ungdommer på butikken regler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har butikken der dere bor noen regler for hvor mange ungdommer som kan være i butikken samtidig? Her er det nok ingen regler. Pleier ofte å være veldig mange på en gang. De står i veien så man ikke kommer bort dit man skal og man må gå omveier for å komme fram. Spurte høflig om jeg kunne komme fram en gang, men fikk bare himling med øynene til svar. Selv så kan noen av dem spørre om andre kan flytte seg for de sto der, ellers så blir man kanskje puffet vekk. Får sikkert mye pepper nå, men har generelt ikke noe imot ungdom. Jeg har store barn selv. Og de fleste er nok ok. Men syns butikken burde hatt noen regler.

Dagens utblåsning 🙂

Anonymkode: b3638...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjelder kun mens skolen er åpen hos oss sånn jeg har forstått. Er godt synlig lapp på ytterdøra og et skilt på gulvet på vei inn. Kun 2 og 2 ungdom av gangen + at de må legge i fra seg sekker o.l ved inngangen. 

• Liker 2
Skrevet

Det er sikkert regler mange steder. Men sikkert ikke overalt.

Skrevet

Om de handler er det ingen regler, men her jeg bor får ingen stå å henge inne i butikken. 

Anonymkode: 77bc4...63c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om de handler er det ingen regler, men her jeg bor får ingen stå å henge inne i butikken. 

Her bruker de tydeligvis butikken som oppholdsplass. De står og henger overalt der inne. Handler ikke og står i veien for folk som skal handle 🤨

Anonymkode: 77bc4...63c

Anonymkode: b3638...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...