Gå til innhold

Er kjæresten din egoistisk eller vanskelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, er din kjære vanskelig, egoistisk og lignende? Og hvorfor er h*n det? :ler:

Jeg kan vel begynne å si at min kjæreste er vanskelig og en del egoistisk. Han tenker fortsatt som en ungkar og er lite inkluderende. :sur:

Ellers så irriterer ham meg noe så utrolig når vi holder hender og han løfter armen min opp og rister på den og ler litt barnslig mens han ser på flaggermusarmen min..jada, jeg jobber med saken! :frustrert:

Nå er det sikkert noen som spør hvorfor jeg er sammen med ham. Jeg har mange ganger tenkt på å gjøre det slutt med ham og vi har faktisk gått fra hverandre noen ganger før, men da har vi begge vært helt ulykkelige og hatt det kjipt, så da er det vel bare til å vente til han en gang i 2030 blir klar for å gå videre... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest SexyCat
Skrevet

Min kjære er også en egoist, men jeg kan ikke si noe, for jeg er det selv. :grine2:

Ellers har vi det bra.

Skrevet

Selvfølgelig kan han ha en dårlig dag som alle andre, men hadde jeg generellt opplevd ham som vanskelig og egoistisk, ville jeg nok ikke ha vært sammen med ham i det hele tatt.

Gjest Isabellas
Skrevet

Min er begge deler men jeg elsker han likevel.

Skrevet

Jeg opplever ikke kjæresten min verken som egoistisk eller vanskelig - her i huset er det nok jeg som har de egenskapene...men han kan være fryktelig pessimistisk til tider, og det er vel kanskje like slitsomt. :roll:

Skrevet

Nei, han er verken vanskelig eller egoistisk. Det er egenskaper jeg hadde slitt med å takle i en kjæreste.

Jeg ser ikke hvordan et forhold kan fungere hvis den ene parten omtrent kun tenker på seg selv og ikke tillater deg å være en del av deres liv. Jeg leser her om kjærester som aldri tar med dama ut for å treffe vennenen sine, eller aldri løfter en finger i huset, og lurer på hvordan noen holder ut i sånne forhold.

Skrevet

Tja. Kjæresten (samboern) min kan nok være litt "vanskelig" i den betydning at han i utgangspunktet gjør alle ting på sin måte og på sine premisser, og da er det ikke alltid det passer meg like bra. I praksis gjelder det nok mest småting. Uansett har vi ofte måttet krangle når vi/jeg prøver å ta opp disse tingene fordi HAN tolker mine meninger som personlig kritikk, og litt fordi jeg nok kan være bra hissig av meg. Heldigvis pleier det å "gå inn" etter en liten stund. Han er aldri langsint.

Egoistisk? Nja, han liker å drive med sitt. Men det gjør jeg også, sikkert i større grad enn gjennomsnittet. Begge to trenger mye rom, og det får vi. Jeg vil nok ikke beskrive han som en utpreget egoistisk person - han bryr seg om meg og andre og tar hensyn, inntil visse grenser:-)

På mange måter har vi jo ikke noe ideal-forhold, men vi har det bra sammen. Og vi har aldri møtt noen andre vi har klaffet like bra med selv om vi begynner å bli voksne og har hatt noen sjanser tidligere. Vi er vel littegrann vanskelige begge to, men mest snille...

Jeg tror det kommer an på hvor vanskelig og hvor egoistisk man er, jeg, og på hvilke områder. Dessuten må man jo se sin egen rolle, og hvorfor man har valgt den man er sammen med.

Hadde samboern min lagt masse planer uten å si fra til meg, dratt på byen til stadighet, ikke ønsket å bidra med noe hjemme, ikke hadde noe å snakke om, han var aggressiv eller anklagende, hadde masse nevroser uten å ha selvinnsikt rundt det osv, DA hadde jeg slitt. (Nok med noen få av disse egenskapene, da).

Gjest Tristessa
Skrevet

Han er ingen av delene. Det er jeg som er "bad cop" i forholdet.

Men trådstarter: rister på armen din og ler av det? Det hadde jeg ikke funnet meg i! :frustrert:

Skrevet

Hun er ingen av delene.

Skrevet

Ellers så irriterer ham meg noe så utrolig når vi holder hender og han løfter armen min opp og rister på den og ler litt barnslig mens han ser på flaggermusarmen min..jada, jeg jobber med saken!  :frustrert:

Grrrrr... :frustrert:

Skrevet

Vi er vel omtrent like vanskelige begge to, tenker jeg ;)

Skrevet

Han kan være litt av begge deler. Men det kan jo jeg også. Jeg er vel den som er mest vanskelig, mens han er den som kan være mest egoistisk.

Skrevet
Han er ingen av delene. Det er jeg som er "bad cop" i forholdet.

Men trådstarter: rister på armen din og ler av det? Det hadde jeg ikke funnet meg i!  :frustrert:

Hehe, må nesten le litt av det nå siden det var flere som ble sint...

Han har fått klar beskjed om å ikke gjøre slikt, men av og til glemmer han seg... :frustrert:

Skrevet
Hun er ingen av delene.

Ikke han heller. ;)

Gjest Tristessa
Skrevet
Hehe, må nesten le litt av det nå siden det var flere som ble sint...

Han har fått klar beskjed om å ikke gjøre slikt, men av og til glemmer han seg...  :frustrert:

Hvordan kan man "glemme seg" når det kommer til noe som gjør partneren sin så sint? Man "glemmer" ikke å vise respekt for andre mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...