AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Skrevet 20. oktober 2023 Har vel totalt hatt sex med 15+ kvinner i løpet av mitt liv, noe som ikke akkurat fryktelig mye til å ha rundt 40 år, men mitt inntrykk er at de fleste kvinner ikke liker anal sex, eller har jeg bare hatt uflaks? Var derimot sammen med en dame 12 år tilbake som nøt det og til å med fikk orgasme av det. Jeg var den første hun også prøvde anal sex med. Men hun var ikke av norsk opprinnelse. Kan det være at kvinner fra andre nasjoner nyter anal sex mer, pgr av kanskje kulturelle og/eller fysiske forskjeller? Uansett, analsex tenner meg litt, siden det er litt tabu og "skittent", så må si jeg misunner de karene som finner seg ei dame som virkelig nyter det og ikke bare gir det for mannens "skyld". Har også lest her inne at noen damer nyter det og også kan få orgasme av det. Skulle være flere slike kvinner:) Og dere som syntes det er "ekkelt og fælt", helt greit, men er ikke noe behov for at dere svarer her;) Anonymkode: 42809...963
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Skrevet 20. oktober 2023 Jeg elsker det og jeg er norsk. Ganske absurd å trekke en så bastant konklusjon bare fordi du har hatt anal med bare en eneste dame. Anonymkode: f74ae...b87 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Skrevet 20. oktober 2023 Dame 36 her. Har du foreslått det med alle damene du har vært med? Jeg har kun prøvd det med en partner, men også bare den partneren av totalt 12 stk som har prøvd/spurt. Tenner veldig på tanken om det og finger i rompa under vanlig sex. Anonymkode: e412a...de6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Skrevet 20. oktober 2023 Det er med god grunn de fleste ikke liker det. Anonymkode: 84506...b34 15 5
feliek54 Skrevet 20. oktober 2023 #5 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har vel totalt hatt sex med 15+ kvinner i løpet av mitt liv, noe som ikke akkurat fryktelig mye til å ha rundt 40 år, men mitt inntrykk er at de fleste kvinner ikke liker anal sex, eller har jeg bare hatt uflaks? Var derimot sammen med en dame 12 år tilbake som nøt det og til å med fikk orgasme av det. Jeg var den første hun også prøvde anal sex med. Men hun var ikke av norsk opprinnelse. Kan det være at kvinner fra andre nasjoner nyter anal sex mer, pgr av kanskje kulturelle og/eller fysiske forskjeller? Uansett, analsex tenner meg litt, siden det er litt tabu og "skittent", så må si jeg misunner de karene som finner seg ei dame som virkelig nyter det og ikke bare gir det for mannens "skyld". Har også lest her inne at noen damer nyter det og også kan få orgasme av det. Skulle være flere slike kvinner:) Og dere som syntes det er "ekkelt og fælt", helt greit, men er ikke noe behov for at dere svarer her;) Anonymkode: 42809...963 Om vi menn får anal så kan den treffe prostata og det kan være deilig men har damer noen følsomme punter i anal? 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #6 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg elsker det og jeg er norsk. Ganske absurd å trekke en så bastant konklusjon bare fordi du har hatt anal med bare en eneste dame. Anonymkode: f74ae...b87 Absurd? Når kun 1-2 av 15+ stk jeg har hatt sex med har likt det? Det handler vel om statistikk. Har hintet til det med noen, men finner fort ut av om det er aktuelt eller ikke Anonymkode: 42809...963 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #7 Skrevet 20. oktober 2023 feliek54 skrev (1 minutt siden): Om vi menn får anal så kan den treffe prostata og det kan være deilig men har damer noen følsomme punter i anal? Nervetråder der og kan stimulere g punktet indirekte. Men handler nok litt om fysikk og ikke minst om dama faktisk tenner på det. Meste ligger jo i hodet Anonymkode: 42809...963 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #8 Skrevet 20. oktober 2023 Som dame kan jeg vel si at jeg aldri hadde vurdert å prøve på dette med noen andre enn en fast partner. Så du må i så fall ta dette med i «statistikken» din, tror de færreste gjør sånne ting med random ons. Du har vel kanskje ikke vært i langvarige forhold med alle disse 15+? Anonymkode: 60ff9...abb 5 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #9 Skrevet 20. oktober 2023 Er omtrent samme alder som deg, ts, men er kvinne. Har vært sammen med omtrent like mange også. Av disse mennene er det kun én som har ønsket analsex, minst halvparten har sagt at de ikke tenner på det, flere har sagt at de synes det er feil eller skittent. Så min erfaring er at det ikke er så mange menn som ønsker analsex som det som påstås på forum. Selv tenner jeg overhodet ikke på det, ergo har jeg heller ikke noe ønske om å prøve det analsex. Anonymkode: beec7...37a 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #10 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som dame kan jeg vel si at jeg aldri hadde vurdert å prøve på dette med noen andre enn en fast partner. Så du må i så fall ta dette med i «statistikken» din, tror de færreste gjør sånne ting med random ons. Du har vel kanskje ikke vært i langvarige forhold med alle disse 15+? Anonymkode: 60ff9...abb flertallet av de 15 har vært damer jeg har datet over litt tid, eller i hvert fall har hatt sex med mer en kun engang. Hatt veldig får så kalt ONS. Men skjønner at dette er mer aktuelt for damer hvis de er 100% trygge på partner. Anonymkode: 42809...963 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #11 Skrevet 20. oktober 2023 har du prøvd grindr Anonymkode: 80bbb...4d3 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #12 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): har du prøvd grindr Anonymkode: 80bbb...4d3 Hva for noe? Anonymkode: 42809...963
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #13 Skrevet 20. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: flertallet av de 15 har vært damer jeg har datet over litt tid, eller i hvert fall har hatt sex med mer en kun engang. Hatt veldig får så kalt ONS. Men skjønner at dette er mer aktuelt for damer hvis de er 100% trygge på partner. Anonymkode: 42809...963 Jeg skjønner, og jeg tror nok at det er en del av saken. Jeg er selv ikke noe interesser i anal, men har sagt til samboeren at jeg er villig til å prøve, for man vet jo ikke om man liker det før man faktisk har prøvd. Vet også at de av venninnene mine som har prøvd dette, har gjort det i forhold hvor de hat følt seg trygge. Mye mulig at de som allerede har prøvd det ut, og har funnet ut at de liker det, er åpne for å gjøre det med partnere de ikke kjenner så godt. Man har jo også hørt at det krever en del oppvarming og forsiktig fremgangsmåte, hvis det skal bli behagelig for damene. Og det i seg selv er jo et utgangspunkt som gjerne tilsier at man ønsker å gjøre det med noen som man 100% kan stole på at hører på deg. Det kan fort bli en særdeles ubehagelig opplevelse hvis drita Ole som man møtte på Heidis for 30 minutter siden, prøver å «måke utstyret inn», og ikke er gira på å bruke nok tid eller høre. Anonymkode: 60ff9...abb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #14 Skrevet 20. oktober 2023 K33. Jeg liker det, men kunne ikke falt meg inn å gjøre det med noen jeg ikke stoler 100% på, både med tanke på kommunikasjon, og kunnskap om renslighet og teknikk: ikke noe frem og tilbake mellom rompe og vagina, korte negler, ikke starte med penis, ha masse smøring, ikke putte noe inn fort eller trekke noe ut fort. Har altså en del krav, men min faste partner er kjempegod på alt det der, så det funker bra med han 😁 I tillegg må jeg allerede være tent FØR den type sex, og bruke noe foran for at det skal føles bra. Er jo heller ikke alle kvinner som har funnet ut hva som funker for dem heller. Fysiologisk føles det annerledes enn g-punktstimulering eller det å komme fra klitoris - jeg kjenner det er helt andre nerver som fyrer ved orgasme. Anonymkode: c9873...06a 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #15 Skrevet 20. oktober 2023 Har vel vært med rundt 100 damer, og ca 1/3 av de likte anal Anonymkode: bdde5...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #16 Skrevet 20. oktober 2023 Få damer NYTER anal sex. Fordi biologisk sett skal ting ut der. Ikke inn! Når det er sagt finnes det flere unntak, noen liker det. Men flertall ? Nei aldeles ikke. Har hatt det noen få ganger. Ikke direkte nytelse få noe stappet opp bak der. Var allikevel spennende fordi det handlet om intimt/kjæreste,men kan godt leve fint med å aldri ha det igjen. Anonymkode: 412bf...406 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #17 Skrevet 20. oktober 2023 Hva lurer du egentlig på? Det spiller jo ingen rolle hva andre damer liker, du må uansett forholde deg til den dama du er sammen med. Men ja, noen damer liker det, mange liker det ikke. Noe særlig mer nøyaktig statistikk og presise tall finner du neppe. Jeg antar også at noen endrer mening underveis i livet, og en del kvinner kan f.eks. nyte det med én partner men mislike det med en annen, så det varierer nok gjennom livet og utifra omstendigheter. Anonymkode: faccd...66d 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #18 Skrevet 20. oktober 2023 Skulle ønske jeg likte det💁🏼♀️. Jo mer man liker, jo bedre. Men nå er det en gang sånn at jeg liker det ikke, på noen måte. Jeg vet også at det er uaktuelt for de fleste venninne mine. Et par av dem er med på analsex fordi typene elsker det og de vil glede dem. De andre venninne mine som jeg snakker om sex med, har ikke analsex. Jeg tenker samtidig at forutsetningene for at en mann kan nyte å bli penetrert i rumpa, er mye større en for kvinner. Anonymkode: d1628...612 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #19 Skrevet 20. oktober 2023 Tenker de få kvinnene som liker det tenner på at det er "grisete", som med urinsex/squirting. Anonymkode: 55d1a...0d0 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #20 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg elsker det og jeg er norsk. Ganske absurd å trekke en så bastant konklusjon bare fordi du har hatt anal med bare en eneste dame. Anonymkode: f74ae...b87 Nei du elsker ikke det. Du er manipulert av perverse menn til å tro det. Anonymkode: 45fc8...8bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå