AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #1 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hei! Jeg har positiv EL-test i dag, men merker ingen EL-slim. Har skjønt at ikke alle har dette, men jeg husker jeg hadde det for noen år siden. Skal sies at jeg har prøvd forskjellige prevensjonsmidler siden den gang. Nå er det ca. 5 mnd siden jeg sluttet på p-piller, og jeg har de siste 2 mnd hatt regelmessig syklus, men "savner" fortsatt dette EL-slimet. Det jeg lurer på er: Er det noe mindre sjanse for EL, og dermed graviditet, om man ikke merker forskjell på utfloden i fertile dager? Takk! Anonymkode: 8ce1e...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #2 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg har aldri hatt EL slim.. Har 2 barn. Anonymkode: 77513...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #3 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg hadde EL slim noen ganger i sykluser det ikke klaffet (skjønte litt seint at det var det det var, for trodde utfra antall dager at vinduet var forbi), mens den syklusen det klaffet kan jeg ikke huske at jeg merket noe, det var første gang jeg brukte EL-test, og den stemte tydeligvis godt, termindato er fortsatt samme nå en måned før termin som det jeg estimerte utfra EL-test lykke til! Anonymkode: bfdf2...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #4 Del Skrevet 20. oktober 2023 Ja det er dessverre mindre sjanse fordi spermen svømmer bedre i slimet. Anbefaler da conseive plus fertility lubricant , et glidemiddel som etterligner elslim og gjør det lettere å bli gravid. Vi prøvde lenge og ble gravide med dette. Anonymkode: cb5d6...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #5 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg hadde ikke noe merkbart EL-slim. Ble gravid likevel. Anonymkode: 7ddb2...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå