Gå til innhold

Der rareste stedet

Fremhevede innlegg

Gjest -eline-
Skrevet

Sammen:

-utendørs i skauen kanskje litt for nært stier som faktisk er i bruk ;)

-på toalettet på toget her i UK (handicap toalett med mye plass ;)),midt på dagen...

-på toalettet på Tromsø flyplass

-på toppen av Glittertinden *glis*

Alene:

-på bussen

-på toget

(kjedelig å reise alene ja...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var jo ikke helt alene da jeg nappa'n under pulten bakerst i klasserommet. Vikarlærer, hun var så fiiiin! Bare så synd jeg ikke fikk gjort meg helt ferdig, lissom..

Sammen med noen? På dass inne på et stort handlesenter, i et omkledningsrom på stranda, i et basseng på badeland, og i en campingstol i hagen til foreldrene til en ex. De var hjemme, men ikke ute akkurat da det skjedde ;)

Gjest FireFighter
Skrevet

på barneskolen i 6. klasse i storefri inne i klasserommet.

Skrevet

Har fått kos ute i en jolle på vannet en varm sommerdag, med andre båter og andre folk like i nærheten. Gøy!

Skrevet
Har fått kos ute i en jolle på vannet en varm sommerdag, med andre båter og andre folk like i nærheten. Gøy!

Regner du en kos som sex??? :overrasket:

Skrevet

I dag gjorde jeg det, med tanke på at uttrykket "ha sex" blir brukt så ofte. Tenkte å variere da, skjønner du.... :forvirret:

Skrevet
I dag gjorde jeg det, med tanke på at uttrykket "ha sex" blir brukt så ofte. Tenkte å variere da, skjønner du.... :forvirret:

Hvis du skal variere så får du gjøre det uten at budskapet blir et helt annet enn hva du mente.

Skrevet

Så godt å få klarhet i dette... Så har jeg lært noe i dag også.....

Skrevet

Snakkar Ginen og gjest om det samme her?

Ginen skreiv jo "har fått kos", medan Gjest prata om EIN kos....??

Ikkje veit eg :ler:

Skrevet
I trappeoppgangen til et parkeringshus i Yokohama.

Bare så synd at det kom en kikker av en parkeringsvakt, jeg fikk helt hetta og min kjæreste ble skikkelig forbannet :ler:

Typen din ble forbanna :overrasket: fordi parkeringsvakta var i trappeoppgangen til et parkeringshus? Han kikka.... hadde jeg også gjort om noen hadde seg på et offentlig sted..og hadde de blitt forbanna hadde jeg bedt dem finne seg et hotellrom :sjarmor:

Skrevet

i en heis på et eldresenter,måtte stoppe heisen å få det unnagjort,i en telefonboks,på riksvei 45 i sverige...............+++++++

Skrevet
Lofoten.

Jammen ække LOFOTEN ganske stort da, eller harva du over hele greia når du færst var igang :ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Skrevet

Under en bru på Akershus Festning mens det gikk en gardist over. Midt i vintern. Diverse doer... jo, også på Muren. Den kinesiske altså. Huff.

Skrevet
-på toalettet på Tromsø flyplass

Der har jeg hatt sex også!! Var det på handicap eller? Det var der vi var... :ler:

Ellers kom jeg på en gang jeg sugde en type i ei skiløype -i ganske "heavy" vær, på Dovrefjell.

Skrevet
Med optikeren da eller? Bilderihodetbilderihodetbilderihodet - grøss!

Ja, det var med optikeren. Hvorfor er det grøss?

Skrevet

Et annet "rart" sted er bak i en bil (stasjonsvogn) -oppå 4 sekker med ved. Typen var 1.96 og det var ganske kronglete.... :ler:

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

1. Ble sugd i vinduskarmen i gangen utenfor klasserommet på videregående, i et friminutt!

2. I tårnet på en Leopard stridsvogn på Trandum - slå den!!! :klappe: :grine2:

Endret av Gorgonzola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...