Gjest -eline- Skrevet 4. februar 2006 #41 Skrevet 4. februar 2006 Sammen: -utendørs i skauen kanskje litt for nært stier som faktisk er i bruk -på toalettet på toget her i UK (handicap toalett med mye plass ),midt på dagen... -på toalettet på Tromsø flyplass -på toppen av Glittertinden *glis* Alene: -på bussen -på toget (kjedelig å reise alene ja...)
John Holmes Skrevet 4. februar 2006 #42 Skrevet 4. februar 2006 Var jo ikke helt alene da jeg nappa'n under pulten bakerst i klasserommet. Vikarlærer, hun var så fiiiin! Bare så synd jeg ikke fikk gjort meg helt ferdig, lissom.. Sammen med noen? På dass inne på et stort handlesenter, i et omkledningsrom på stranda, i et basseng på badeland, og i en campingstol i hagen til foreldrene til en ex. De var hjemme, men ikke ute akkurat da det skjedde
Gjest FireFighter Skrevet 4. februar 2006 #43 Skrevet 4. februar 2006 på barneskolen i 6. klasse i storefri inne i klasserommet.
Ginen Skrevet 4. februar 2006 #44 Skrevet 4. februar 2006 Har fått kos ute i en jolle på vannet en varm sommerdag, med andre båter og andre folk like i nærheten. Gøy!
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #45 Skrevet 4. februar 2006 Har fått kos ute i en jolle på vannet en varm sommerdag, med andre båter og andre folk like i nærheten. Gøy! ← Regner du en kos som sex???
Ginen Skrevet 4. februar 2006 #46 Skrevet 4. februar 2006 I dag gjorde jeg det, med tanke på at uttrykket "ha sex" blir brukt så ofte. Tenkte å variere da, skjønner du....
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #47 Skrevet 4. februar 2006 I dag gjorde jeg det, med tanke på at uttrykket "ha sex" blir brukt så ofte. Tenkte å variere da, skjønner du.... ← Hvis du skal variere så får du gjøre det uten at budskapet blir et helt annet enn hva du mente.
Ginen Skrevet 4. februar 2006 #48 Skrevet 4. februar 2006 Så godt å få klarhet i dette... Så har jeg lært noe i dag også.....
Samantha Skrevet 4. februar 2006 #49 Skrevet 4. februar 2006 Snakkar Ginen og gjest om det samme her? Ginen skreiv jo "har fått kos", medan Gjest prata om EIN kos....?? Ikkje veit eg
Nita Skrevet 4. februar 2006 #50 Skrevet 4. februar 2006 I trappeoppgangen til et parkeringshus i Yokohama. Bare så synd at det kom en kikker av en parkeringsvakt, jeg fikk helt hetta og min kjæreste ble skikkelig forbannet ← Typen din ble forbanna fordi parkeringsvakta var i trappeoppgangen til et parkeringshus? Han kikka.... hadde jeg også gjort om noen hadde seg på et offentlig sted..og hadde de blitt forbanna hadde jeg bedt dem finne seg et hotellrom
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #51 Skrevet 6. februar 2006 i en heis på et eldresenter,måtte stoppe heisen å få det unnagjort,i en telefonboks,på riksvei 45 i sverige...............+++++++
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #53 Skrevet 6. februar 2006 Lofoten. ← Jammen ække LOFOTEN ganske stort da, eller harva du over hele greia når du færst var igang
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #55 Skrevet 7. februar 2006 Under en bru på Akershus Festning mens det gikk en gardist over. Midt i vintern. Diverse doer... jo, også på Muren. Den kinesiske altså. Huff.
Nelle Skrevet 7. februar 2006 #56 Skrevet 7. februar 2006 -på toalettet på Tromsø flyplass Der har jeg hatt sex også!! Var det på handicap eller? Det var der vi var... Ellers kom jeg på en gang jeg sugde en type i ei skiløype -i ganske "heavy" vær, på Dovrefjell.
Nelle Skrevet 7. februar 2006 #57 Skrevet 7. februar 2006 Med optikeren da eller? Bilderihodetbilderihodetbilderihodet - grøss! ← Ja, det var med optikeren. Hvorfor er det grøss?
Nelle Skrevet 7. februar 2006 #58 Skrevet 7. februar 2006 Et annet "rart" sted er bak i en bil (stasjonsvogn) -oppå 4 sekker med ved. Typen var 1.96 og det var ganske kronglete....
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. februar 2006 #59 Skrevet 7. februar 2006 (endret) 1. Ble sugd i vinduskarmen i gangen utenfor klasserommet på videregående, i et friminutt! 2. I tårnet på en Leopard stridsvogn på Trandum - slå den!!! :grine2: Endret 7. februar 2006 av Gorgonzola
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå