Gjest Ester Skrevet 26. januar 2006 #21 Skrevet 26. januar 2006 Bak juletreet på julaften mens "julenissen" var ute og skifta og mora mi var på kjøkkenet og vaska opp!
Gjest Gjøken Skrevet 27. januar 2006 #23 Skrevet 27. januar 2006 Sammen med kollega: På toalettet til vaktmesteren i kjelleren på jobb.. Der var det så trangt at man måtte gå ut dersom man ville skifte mening.. Alene: Mens jeg kjørte bil...
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #24 Skrevet 27. januar 2006 tlf sex på toalettet på jobben - onanerte til orgasme... parken i Bergen mens det blomstret så vakkert...
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #25 Skrevet 27. januar 2006 I vannet på en Kypros-strand. Alene: På en tog-do.
Gjest Gardist Skrevet 1. februar 2006 #27 Skrevet 1. februar 2006 På vakt foran slottet, på vinteren under frakken. Om natta.
Karro Skrevet 1. februar 2006 #28 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har hatt sex i et blomsterbed på et gartneri som ligger midt i sentrum der jeg kommer fra. Var på kveldstid da, så var ikke så mye folk.. Klatret over et to meter høyt gjerde for å komme oss inn, heldigvis ingen i parken utenfor - tror jeg...
monja Skrevet 1. februar 2006 #29 Skrevet 1. februar 2006 Med andre: På en benk i en park i Sør Sverige. Spennende var det. Alene: Nja, kommer ikke på noe spennende sted det har skjedd.
Gjest StoreSky Skrevet 1. februar 2006 #30 Skrevet 1. februar 2006 Alene: ikke noe særlig spennende Sammen: øø...På do på en konsert i Berlin (bare noen dager siden) Faktisk to dager på rad.. På tog i England- midt på dagen. På en middelaldersk kirkegård. I en trappeoppgang. På gulvet på nachspiel. Ute midt vinters.
Gjest Nigo-san Skrevet 1. februar 2006 #31 Skrevet 1. februar 2006 I trappeoppgangen til et parkeringshus i Yokohama. Bare så synd at det kom en kikker av en parkeringsvakt, jeg fikk helt hetta og min kjæreste ble skikkelig forbannet
Transe Skrevet 1. februar 2006 #32 Skrevet 1. februar 2006 På flytoalett mellom København og Singapore
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #34 Skrevet 1. februar 2006 Hm. Sammen med noen: Utendørs, flere steder i skogen. Men ikke i nærheten av folk, da. Alene: Tlf-sex med kjæresten i et høyskolebygg - på en tid av døgnet og året da det nesten ikke var andre der. ...Angrer litt på at vi ikke hadde do-sex mens vi var studenter, ellers er jeg ikke fan av så veldig lett-avslørt sex eller sex der andre har maten sin og sånn.
Buster Skrevet 2. februar 2006 #36 Skrevet 2. februar 2006 Sammen med noen: På dansegulvet på et utested
Våken Skrevet 2. februar 2006 #37 Skrevet 2. februar 2006 Sammen: på togdo (litt trangt der gitt) og på badested i vannet
Knøttet Skrevet 3. februar 2006 #38 Skrevet 3. februar 2006 (endret) hm ... et do (gjentas ikke med mindre det er veldig renslig der. og i prøverom ... begge var sammen med eksen Endret 3. februar 2006 av Teria
Gjest saxo Skrevet 3. februar 2006 #39 Skrevet 3. februar 2006 - i et parkeringshus - bak en uteplass, så kom politiet... - mens vi kjørte (i et byggefelt kl.5 om natta) - i en bar på en uteplass - på en strand - bak St.John kirka i Newcastle - på en buss
Gjest Jalileh Skrevet 4. februar 2006 #40 Skrevet 4. februar 2006 Ute på Domkirkeodden på Hamar. ← Der har jeg faktisk klina med en gutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå