Gå til innhold

Der rareste stedet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke hatt sex så mange rare steder men hørte nettopp om ei som hadde onanert til orgasme mens mora sov i samme seng.. :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bilkøen på et fastfood sted i Texas. :sjarmor: Classy, ikke sant? :ler:

Gjest nok en mann
Skrevet

lesesalen på Universitetet i Oslo, studiner er til tider uimotståelige... Vi var alene og begge var kåte, så da ble det litt på oss:-)

Skrevet

Onanert på både fly og buss, med et pledd over fanget... :sjenert:

Skrevet

Kanskje ikke så rart, men spennende var det; i Montjüic-parken i Barcelona. Vi ble innestengt og måtte "bryte" oss ut over et hønsegjerde. Det var ikke lett (men ganske så komisk) i skjørt.... :icon_lol:

Skrevet

Alene: På et litt småsnuskete toalett på en Shell-stasjon rett utenfor Hønefoss

Sammen med noen: Hos optikeren, i den stolen man sitter når man er til synsundersøkelse.

Gjest Tristessa
Skrevet

Med optikeren da eller? Bilderihodetbilderihodetbilderihodet - grøss!

Skrevet

sammen med noen: På dassen på Gardemoen.

Alene: ikke noe videre spennende jeg kommer på..

Gjest Jalileh
Skrevet

Sammen med eksen på do. Var en relativt ubehagelig opplevelse, da jeg var overbevist om at Burger King hadde kamera på doen, og det inni tørkerullen også. :ler:

Skrevet

Da jeg var i et prøverom i Spania var det noen som holdt på i rommet ved siden av.

Skrevet

Har hatt sex på ei solseng Chaweng Beach på Koh Samui i Thailand. :rodme:

Folk gikk forbi, men eg trur dei fleste var såpass bedugga at dei ikkje brydde seg noko særlig med oss. :ler:

Skrevet

På hytta i vedskjulet mens søstra med type + tanta var inne i hytta,legger til at dette var på vinteren så det var jo litt styr med skuterdress og masse tykke klær :ler:

Skrevet

På taket av regnskuret på gamle skolen min..

Skrevet

er jomfru..

kjønn: mann

har onanert i samme seng som søsterene mine sov i på samme tid. Holdt det ene beinet oppe som en "vegg" for å ikke røpe meg.

Var i syden i en uke.. ung og kåt som jeg var klarte jeg ikke å holde meg..

Gjest GreenSky
Skrevet

I bøttekottet, på et vadrerhjem i Paris med den kjekke bartenderen på vandrerhjemmet. :sjarmor:

Skrevet (endret)

På et handikapp-toalett på Realfagsbygget,NTNU. Lærerikt :sjarmor:

Endret av CatPower

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...